Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

Tomasz Witiak

Telefon nie włącza się brak reakcji na podłączone ładowarki

Rozwiązany

Tomasz Witiak   
Otrzymana reputacja: 0
Tomasz Witiak
Napisano (edytowane)

Witam,

kupiłem samunga s8 G950f niestety nie dziła nie reaguje na ładowarke normalna i indukcyjna.komputer nie moze wykryc telefonu "nie rozpoznaje urzadenia USB" telfon mozna właczyc tylko w tryb download mode. w komisie powiedzieli mi ze prawdopodobnie padła płyta głowna:( telefon ma spadki napiecia. miał ktos taki przypadek ze swojmi s8 ? mozna jkos go uratowac ?

Edytowane przez Immorta
poprawa tytułu

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
iPhone   
Otrzymana reputacja: 116
iPhone

Gwarancja?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Robcio88   
Otrzymana reputacja: 29
Robcio88

Miałem tak ale w modelu S7  - wymienili mi w ciągu 2h płytę główną.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Tomasz Witiak   
Otrzymana reputacja: 0
Tomasz Witiak

Gwarncji nie mam :( telfon kupiłem na allegro i myslałem ze jak sie włacza w tryb download mode to bedzie działa i da sie naprawic ale chyba sie myliłem :(

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Robcio88   
Otrzymana reputacja: 29
Robcio88
Napisano (edytowane)

Możesz udać się do Serwisu celem ekspertyzy i wyceny naprawy . Moze okazac sie, ze ro tylko wejscie usb jest do wymiany a nie cala plyta ..

Edytowane przez Robcio88

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Przemek Zboras Zborowski   
Otrzymana reputacja: 20
Przemek Zboras Zborowski

Z ciekawości - za ile takie "ciacho" wyrwałeś?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Krzysztof PL   
Otrzymana reputacja: 48
Krzysztof PL
Napisano (edytowane)

Kolego bez dowodu zakupu przysluguje Ci  jednorazowa warunkowa naprawa gwarancyjna . Ja mupilem S6 bez paragonu, padla plyta glowna i po kontakcie z serwisem i poinformowaniu ze wiem ze istnieje mozliwosc takiej warunkowej naprawy to naprawili mi wymieniajac cala plyte glowna z gniazdem usb ( 2 osobne plytki) za darmo . Konsumenci nie wiedza ze istnieje taki zapis o warunkowej naprawie , a serwis z oczywistej sytuacji nie bedzie przeciez wyjezdzal do klienta z taka propozycja - kasa. 

Dzwonisz do serwisu glownego informujesz ze nie masz dowodu zakupu ale znasz mozliwosc jednorazowej  warunkowej naprawy gwarancyjnej ( warunek oczywiscie to nieuszkodzony mechanicznie telefon, nieotwierany , nie zalany itd ... temat rzeka ... 

Edytowane przez Krzysztof PL

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
iPhone   
Otrzymana reputacja: 116
iPhone

@Krzysztof PL

Gdzie jest taki zapis, o warunkowej naprawie?

Ciekawy temat.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Krzysztof PL   
Otrzymana reputacja: 48
Krzysztof PL

Zadzwon  do głównego serwisu Samsunga i zapytaj o jednorazową  warunkową naprawę gwarancyjną . Gdyby mi jeden z serwisantów Samsunga o niej nie powiedział to również bym nie wiedział i został z cegłą w postaci Samsunga Galaxy S 6  . Co prawda teraz mam S8  od nowości z media expert ( juz nie bawie sie w kupna używek ) , ale warto wiedzieć o takiej możliwości . Masa konsumentów o tym nie wie .

  • Piwko! 1

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×