Witam,
Straciłamdostęp do konta Gmail (ogólnego konta Google), sprzedałam,telefon dnia 07.01.2018r. mało myśląc przywróciłamgo do ustawień fabrycznych, i sprzedałam(zapomniałam, że mam włączoną "weryfikacja dwuetapowa" Google Authenticator), gdy próbowałamsię zalogować na nowym tel., poproszono mnie o kod weryfikacyjny z Google Authenticator.
Nie posiadam kodów zapasowych, a jedyne opcje przy logowaniu to "Podaj kod", "Poproś o pomoc Google".
Co mam zrobić skoro było to jedyne urządzenie na liście zaufanych (stary telefon). Mam kontakt z osobą, której sprzedałamtelefon, czy jest możliwość, gdybym poprosiła ją o udostępnienie mi starego (sprzedanego) telefonu, dostać się na moje konto? - w końcu był, (jest) na liście zaufanej.
Zapewne telefon został spersonalizowany "po swojemu", przez osobę która kupiła telefon.
Czy taka opcja będzie działać?