Jesli było to teraz oddajesz telefon do serwisu przez Playa i odrazu mówisz że prosisz o wymiane sprzetu, ponieważ juz 3 krotnie był naprawiany z wymienianymi czesciami.
dodana zawartość
spec-naz1
Nie mam w tej chwili jak sprawdzić tego, ale już kilka lat temu z tego co pamiętam Samsung w swoich kartach gwarancyjnych usunął zapis mówiący że w przypadku trzykrotnej wymiany jednego elementu następuje wymiana na nowy.
Nie chodzi o wymiane jednego elementu trzykrotnie, tylko wystarczy, żeza kazdym razem coś wymieniali, tak jak w moim przypadku:
1 - naprawa - wymiana ekranu
2 - naprawa - wymiana kamery i baterii
3 - naprawa - wymiana płyty głównej
4 - zgłoszenie do naprawy i moj wniosek o wymiane sprzetu na nowy i wolny od wad, poniewaz poprzednie naprawy nic nie dały i telefon nadal ma problemy z działaniem.Po kilku dniach akceptacja wymiany.
Tylko cała wymiana trwała prawie miesiąc w moim przypadku bo telefon był z wolnego rynku i nie mieli takowego na stanie wiec został sprowadzony ze Słowacji.
W przypadku kolegi to wymienia mu Play.
To że nie ma takiej informacji w karcie gwaramcyjnej, nie oznacza, żę nie ma takiej mozliwosci.
Zadzwon sobie na infoliniedo Samsunga i sie dowiesz.
Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia ujawnionych w okresie gwarancji wad materiału i wykonania zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej karcie gwarancyjnej, przez naprawę lub wymianę na urządzenie wolne od wad. O sposobie usunięcia wady decyduje gwarant. Uszkodzone i wymienione części lub urządzenia stają się własnością gwaranta.