Witam, będę w najbliższym czasie oddawał samsung s 7 na rękojmię w play , tutaj temat o nim prowadziłem.
https://forum.android.com.pl/topic/334845-4x-awaria-ekranu-%C5%BC%C4%85danie-wymiany-na-nowy/
Nie umiem pisać Rękojmia i odmieniać 😛
I powiedziano mi , że muszę skompletować cały zestaw, jaki dostałem na początku, Problem w tym, że nie wszystko da się u mnie skompletować.
Nie mam prawdopodobnie:
--- oryginalny Kabel do ładowania nie wiem, gdzie jest i pewnie rozwalony.
---- Słuchawek z zestawu nie mam i nie wiem, gdzie są.
----- I możliwe, że kluczy do otwarcia sim jest zgubiony, ale go jeszcze nie szukałem (duża szansa, że się znajdzie).
Mam natomiast:
----- ładowarkę
----przejściówke z microUSB na USB
----- Telefon (oczywiście 😃)
Czy brak niektórych rzeczy może spowodować nieuznanie rękojmi i czym można wsadzić za nie co innego?