• Ogłoszenia

    • wisin

      Chcesz zostać Moderatorem na naszym forum? Wejdź i sprawdź co trzeba zrobić!   30.03.2017

      Drogi użytkowniku

      Zapewne wiele razy zdarzyło się Tobie zauważyć niezrozumiałą nazwę tematu lub wypowiedzi, które niekoniecznie trzymają się tematyki danego wątku. Często pojawiają się też wielokrotnie omawiane zagadnienia szkodzące czytelności działu i sprawiające, że nie przegląda się Forum tak przyjemnie. Wielu z Was stara się na różne sposoby zwracać innym użytkownikom uwagę, lecz nie zawsze przynosi to oczekiwany skutek. Jeżeli chciałbyś mieć realny wpływ na to, co dzieje się na Forum - właśnie nadarza się ku temu idealna okazja, rozpoczynamy nabór na Moderatorów Testowych.
        Co takiego robi Moderator Testowy? Moderator Testowy na początku swojej działalności zapoznaje się z narzędziami moderacji, zasadami ich działania, oraz porządkuje wybrany przez siebie dział (lub kilka działów). Nie ma się czego bać, nie jest to trudne i z biegiem czasu moderowanie może się okazać ciekawym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Wszak celem działań moderacyjnych jest to, aby forum było jak najbardziej pomocne dla wszystkich użytkowników.    Jak zgłosić swoją kandydaturę?
        Aby to uczynić wystarczy napisać prywatną wiadomość do jednego z Administratorów Personalnych: Hubal, ldawid, Pajonk lub zdybo. Zawierać ona musi: Twoje imię i nazwisko. Twój wiek. Numer GG bądź też innego komunikatora (na przykład Hangouts) w celu zapewnienia szybkiej komunikacji w nagłych przypadkach. Nie jest to opcja niezbędna, aczkolwiek nieraz bardzo przydatna. Dział(y), którym(i) chciałbyś/chciałabyś się zająć (może być kilka). Odpowiedź na pytanie - Jak często przesiadujesz na forum? Dotychczasowe doświadczenie w moderacji oraz motywacja do objęcia tego stanowiska. Jeżeli jest ono znikome lub nie masz go wcale - nic straconego, nabierzesz go u nas.  Serdecznie zapraszamy!
      Ekipa Forum Android
P1eTR3Q

Goclever TAB I101 - wszystko o działaniu serwisu GOCLEVER

23 postów w tym temacie

Witam, uważam iż na pewno każdemu użytkownikowi urządzeń z pod loga GOCLEVER przyda się kilka informacji. Jeżeli miałeś, bądź miałaś styczność z serwisem, opisz w tym temacie swoje wrażenia. Wypowiedzi róbmy według jednego schematu (będzie łatwiej się czytało przy większej ilości postów). Ja proponuję taki sposób.

Urządzenie: GOCLEVER TAB i101

Firmware: 2.2-20110803 (GOCLEVER - oryginał) / 2.2-20110803 (tornado_20110830_8188 - alternatywne) / 2.2-20110803 (Tim5e_Modelo MID10-IX210-V.2.0 - alternatywne)

Czas naprawy usterki (od dnia wysłania do dnia odebrania): 7dni

Opis usterki: Problem polegający na braku połączenia z siecią WiFi, podczas próby połączeni wyskakują następujące komunikaty "Łączenie > Rozłączono > Skanowanie > Łączenie > Rozłączono > itd.". Czasem urządzeniu uda się połączyć, i działa poprawnie jednak po zerwaniu połączenia występuje ponownie problem z brakiem możliwości połączenia.

Opis rozwiązania problemu przez serwis: W celu wyeliminowania usterki wgrano najnowszy firmware 2.2-2011XXXX (GOCLEVER - oryginał) / W celu wyeliminowania usterki wymieniono płytę główną.

Opinia klienta: Jestem zadowolony z działania serwisu, pomimo wgranego alternatywnego firmware bezpłatnie usunięto usterkę i wgrano najnowszy oryginalny soft. itp

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Opis rozwiązania problemu przez serwis: W celu wyeliminowania usterki wgrano najnowszy firmware 2.2-2011XXXX (GOCLEVER - oryginał) / W celu wyeliminowania usterki wymieniono płytę główną.

Czy możesz zdradzić którą wersję softu Ci wgrali? Ciekawi mnie czy jest coś nowszego niż 2.2-20110803 :)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolego santarski, ja jeszcze nie wysyłałem sprzętu na serwis. Jednak to mnie czeka :( Wyżej wstawiałem tylko przykładowe dane. Żeby ludzie wiedzieli w jaki sposób przedstawiać swoje dobre i mniej dobre przeżycia z serwisem ;) Co do 2.2-2011XXXX (specjalnie nie wpisywałem bo to tylko przykład). Z tego co się orientuje serwis GOCLEVER nie posiada nowszego oprogramowania od 2.2-20110803.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam

Co do problemów z Wifi to nie wyłączajcie auto obracania ekranu.

Pozdrawiam

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vicool, problem z Wi-Fi nie jest związany z G-Sensorem ;) Jutro mój tablet leci do serwisu, jak otrzymam go z powrotem to na pewno napiszę co było nie tak.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hmm moj szwagier ma tego tableta i ten sam problem ja zrobilem tak jak kolega vicool i zadzialalo odziwo dzieki ci ale to nie znaczy ze problem nie bedzie istanial bo nie chce zeby bylo auto obracanie. trzeba bedzie pomyslec o serwisie.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do serwisu: otrzymałem "oficjalną" informację że nie sprzedają podzespołów do serwisowanych urządzeń tak więc jeśli coś się zepsuje owszem naprawią ale trzeba im za to zapłacić albo kupować części w Azji :(

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam.

Podzielę się swoimi uwagami na temat działania serwisu Goclever.

Urządzenie

Roczny tab I101.

Objawy

Problem z akumulatorem, dziwne skoki procentowego naładowania akumulatora (np. podaje 70%, po kilku minutach 50%, po kilku następnych 90%), po wyciągnięciu wtyczki ładowarki w ciągu kilku sekund rozładowanie o 20-30%, całkowite rozładowanie akumulatora przez noc przy wyłączonym tabie.

Serwis

Poniedziałek - południe zgłosiłem usterkę do serwisu. Po czterech godzinach mail o przyjęciu zgłoszenia i instrukcjami jak zabezpieczyć tablet na czas podróży. Podany również link do strony na której podawany jest status urządzenia.

Wtorek - O 11 zgłosił się kurier po paczkę.

Środa - Status zmienił się na naprawa urządzenia.

Czwartek - Status zmienił się na urządzenie naprawiono, wieczorem na urządzenie odesłano odbiorcy

Poniedziałek - O 11 odebrałem urządzenie.

Naprawa

Wymieniono akumulator i ładowarkę, wgrano na nowo system (z 3.08.2011)

Uwagi

Tablet z pewnością był otwierany, więc akumulator chyba jest wymieniony. Po kilkugodzinnym molestowaniu taba uważam że usterka została usunięta.

Jednak żeby nie było zbyt słodko, serwis popełnił dość poważny błąd. Sam im tego nie napisałem, a oni też nie doszli do tego, że mój roczny tablet ma rozdzielczość 1024x576. Po wgraniu nowego softa wraz z bootloaderem dolna część pulpitu była odcięta. Sierpniowy soft jest na rozdzielczość 1024x600. Widać po wgraniu softu nikt taba nie uruchomił lub olał obcięty pulpit.

Ciekawostka

Numer modelu taba jaki widzimy w informacjach jest chyba jakoś powiązany z bootloaderem. Na sofcie wgranym przez serwis tab zgłaszał się jako MID (już myślałem że wymienili płytę główną), po wgraniu odpowiedniego bootloadera jako DISCO10.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam No to ja też się podzielę spostrzeżeniami

Urządzenie

6 miesięczny tab I101

Objawy

1)lewy głośnik trzeszczy i charczy gdy wifi pobiera dane z netu----------------------------wymienili płytę główną ale naprawione częściowo dalej charczy tyle że ciszej

2)bateria bardzo szybko się rozładowuje i nie można jej doładować do końca----------------wymienili baterię 3 razy za każdy raz w serwisie (przynajmniej tak napisali) dalej muszę mieć podłączonego taba do prądu bo ta bateria jest tak licha że gdy włączę wifi to momentalnie się wyładowuje

3)nie działa przenoszenie aplikacji na kartę pamięci (app2sd)-------3 razy aktualizowali urządzenie do najnowszej wersji androida i nic nie naprawili aplikacji nie mogę za Chiny przenieść na kartę pamięci

4)android market w przeglądarce nie rozpoznaje tabletu------to akurat wada googla który bierze kasę za licencję od każdej maszyny z androdem, nie ma licencji nie ma rozpoznawania urządzenia (nie da się naprawić przez serwis)

5)nie ma opcji prywatność----nie da się naprawić ;-)

6)gdy podepnę tablet ładowarką do prądu to raz się ładuje a raz nie-----wymienili ładowarkę (taka ciekawostka jeśli ładowarka po włożeniu do kontaktu puszcza wam iskry tak iskry to trzeba ją wytrzeć szmatką w każdym razie ja tak miałem i pomogło ;-)

7)nie idzie sformatować karty pamięci z poziomu androida----nie da się naprawić ;-)

8)nie widać logo androida i pulpitu tablet nie reaguje-----naprawiono płytę główną i zaktualizowano androida

9)nie ma dźwięku w słuchawkach------mam dość goclever'a i ich serwisu i nie chce mi się znowu posyłać tabletu więc jakoś to przeżyję

Uwagi

Nie kupiłbym tego tabletu jak i żadnego innego urządzenia od Goclevera jeszcze raz , ten złom powinien kosztować góra 99 zl a za pobyt trzecim razem w serwisie obecnego tabletu powinni wymieniać tablet na nowy lub zwrócić (wkurzonemu) użytkownikowi pieniądze

Ciekawostka

Serwis goclever ma podobno androida 2.3 na tablety I101 ale "wolno" chodzi i go nie instalują , no trzymajcie mnie mam sony ericsson xperie x8 i cyanogenmoda 7 andka 2.3.7 a ludzie majstrują już nawet cyanogenmoda 9 czyli andka 4.0 na taką lęciwą komóre a ci z goclevera nie umią zoptymalizować andka 2.3 na tablet I101

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Witam.

Podzielę się swoimi uwagami na temat działania serwisu Goclever.

Urządzenie

Roczny tab I101.

Objawy

Problem z akumulatorem, dziwne skoki procentowego naładowania akumulatora (np. podaje 70%, po kilku minutach 50%, po kilku następnych 90%), po wyciągnięciu wtyczki ładowarki w ciągu kilku sekund rozładowanie o 20-30%, całkowite rozładowanie akumulatora przez noc przy wyłączonym tabie.

To by potwierdzalo ilosc cylki tych baterii. Czyli okolo 300 i na smietnik.

Jakiej pojemnosci zamontowali teraz?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.