Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

Goclever TAB I101 - wszystko o działaniu serwisu GOCLEVER


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   P1eTR3Q


  • 39 postów
  • Telefon:HTC Touch Diamond

Napisano 05 grudzień 2011 - 20:18

Witam, uważam iż na pewno każdemu użytkownikowi urządzeń z pod loga GOCLEVER przyda się kilka informacji. Jeżeli miałeś, bądź miałaś styczność z serwisem, opisz w tym temacie swoje wrażenia. Wypowiedzi róbmy według jednego schematu (będzie łatwiej się czytało przy większej ilości postów). Ja proponuję taki sposób.

Urządzenie: GOCLEVER TAB i101
Firmware: 2.2-20110803 (GOCLEVER - oryginał) / 2.2-20110803 (tornado_20110830_8188 - alternatywne) / 2.2-20110803 (Tim5e_Modelo MID10-IX210-V.2.0 - alternatywne)
Czas naprawy usterki (od dnia wysłania do dnia odebrania): 7dni

Opis usterki: Problem polegający na braku połączenia z siecią WiFi, podczas próby połączeni wyskakują następujące komunikaty "Łączenie > Rozłączono > Skanowanie > Łączenie > Rozłączono > itd.". Czasem urządzeniu uda się połączyć, i działa poprawnie jednak po zerwaniu połączenia występuje ponownie problem z brakiem możliwości połączenia.

Opis rozwiązania problemu przez serwis: W celu wyeliminowania usterki wgrano najnowszy firmware 2.2-2011XXXX (GOCLEVER - oryginał) / W celu wyeliminowania usterki wymieniono płytę główną.

Opinia klienta: Jestem zadowolony z działania serwisu, pomimo wgranego alternatywnego firmware bezpłatnie usunięto usterkę i wgrano najnowszy oryginalny soft. itp


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   santarski


  • 228 postów
  • Telefon:Sony Xperia U ST25i, myPhone Next

Napisano 06 grudzień 2011 - 22:44

Opis rozwiązania problemu przez serwis: W celu wyeliminowania usterki wgrano najnowszy firmware 2.2-2011XXXX (GOCLEVER - oryginał) / W celu wyeliminowania usterki wymieniono płytę główną.

Czy możesz zdradzić którą wersję softu Ci wgrali? Ciekawi mnie czy jest coś nowszego niż 2.2-20110803 :)

#3 OFFLINE   P1eTR3Q

  • Autor tematu

  • 39 postów
  • Telefon:HTC Touch Diamond

Napisano 06 grudzień 2011 - 23:01

Kolego santarski, ja jeszcze nie wysyłałem sprzętu na serwis. Jednak to mnie czeka :( Wyżej wstawiałem tylko przykładowe dane. Żeby ludzie wiedzieli w jaki sposób przedstawiać swoje dobre i mniej dobre przeżycia z serwisem ;) Co do 2.2-2011XXXX (specjalnie nie wpisywałem bo to tylko przykład). Z tego co się orientuje serwis GOCLEVER nie posiada nowszego oprogramowania od 2.2-20110803.

#4 OFFLINE   vicool


  • 8 postów

Napisano 07 grudzień 2011 - 16:48

Witam
Co do problemów z Wifi to nie wyłączajcie auto obracania ekranu.
Pozdrawiam

#5 OFFLINE   P1eTR3Q

  • Autor tematu

  • 39 postów
  • Telefon:HTC Touch Diamond

Napisano 07 grudzień 2011 - 22:18

Vicool, problem z Wi-Fi nie jest związany z G-Sensorem ;) Jutro mój tablet leci do serwisu, jak otrzymam go z powrotem to na pewno napiszę co było nie tak.

#6 OFFLINE   Stryczek87


  • 395 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy S3

  • Skąd:Poznań

Napisano 16 grudzień 2011 - 22:36

hmm moj szwagier ma tego tableta i ten sam problem ja zrobilem tak jak kolega vicool i zadzialalo odziwo dzieki ci ale to nie znaczy ze problem nie bedzie istanial bo nie chce zeby bylo auto obracanie. trzeba bedzie pomyslec o serwisie.

#7 OFFLINE   tbradford


  • 41 postów

Napisano 19 grudzień 2011 - 11:23

Co do serwisu: otrzymałem "oficjalną" informację że nie sprzedają podzespołów do serwisowanych urządzeń tak więc jeśli coś się zepsuje owszem naprawią ale trzeba im za to zapłacić albo kupować części w Azji :(

#8 OFFLINE   JoteS


  • 205 postów
  • Telefon:Huawei Ascend P1 LTE

  • Tablet:GoClever R105BK

Napisano 04 czerwiec 2012 - 18:14

Witam.
Podzielę się swoimi uwagami na temat działania serwisu Goclever.

Urządzenie
Roczny tab I101.

Objawy
Problem z akumulatorem, dziwne skoki procentowego naładowania akumulatora (np. podaje 70%, po kilku minutach 50%, po kilku następnych 90%), po wyciągnięciu wtyczki ładowarki w ciągu kilku sekund rozładowanie o 20-30%, całkowite rozładowanie akumulatora przez noc przy wyłączonym tabie.

Serwis
Poniedziałek - południe zgłosiłem usterkę do serwisu. Po czterech godzinach mail o przyjęciu zgłoszenia i instrukcjami jak zabezpieczyć tablet na czas podróży. Podany również link do strony na której podawany jest status urządzenia.
Wtorek - O 11 zgłosił się kurier po paczkę.
Środa - Status zmienił się na naprawa urządzenia.
Czwartek - Status zmienił się na urządzenie naprawiono, wieczorem na urządzenie odesłano odbiorcy
Poniedziałek - O 11 odebrałem urządzenie.

Naprawa
Wymieniono akumulator i ładowarkę, wgrano na nowo system (z 3.08.2011)

Uwagi
Tablet z pewnością był otwierany, więc akumulator chyba jest wymieniony. Po kilkugodzinnym molestowaniu taba uważam że usterka została usunięta.
Jednak żeby nie było zbyt słodko, serwis popełnił dość poważny błąd. Sam im tego nie napisałem, a oni też nie doszli do tego, że mój roczny tablet ma rozdzielczość 1024x576. Po wgraniu nowego softa wraz z bootloaderem dolna część pulpitu była odcięta. Sierpniowy soft jest na rozdzielczość 1024x600. Widać po wgraniu softu nikt taba nie uruchomił lub olał obcięty pulpit.

Ciekawostka
Numer modelu taba jaki widzimy w informacjach jest chyba jakoś powiązany z bootloaderem. Na sofcie wgranym przez serwis tab zgłaszał się jako MID (już myślałem że wymienili płytę główną), po wgraniu odpowiedniego bootloadera jako DISCO10.

#9 OFFLINE   cremik1


  • 38 postów
  • Telefon:SE Xperia x8

  • Tablet:Goclever I101

Napisano 05 czerwiec 2012 - 14:11

Witam No to ja też się podzielę spostrzeżeniami

Urządzenie
6 miesięczny tab I101

Objawy
1)lewy głośnik trzeszczy i charczy gdy wifi pobiera dane z netu----------------------------wymienili płytę główną ale naprawione częściowo dalej charczy tyle że ciszej
2)bateria bardzo szybko się rozładowuje i nie można jej doładować do końca----------------wymienili baterię 3 razy za każdy raz w serwisie (przynajmniej tak napisali) dalej muszę mieć podłączonego taba do prądu bo ta bateria jest tak licha że gdy włączę wifi to momentalnie się wyładowuje
3)nie działa przenoszenie aplikacji na kartę pamięci (app2sd)-------3 razy aktualizowali urządzenie do najnowszej wersji androida i nic nie naprawili aplikacji nie mogę za Chiny przenieść na kartę pamięci
4)android market w przeglądarce nie rozpoznaje tabletu------to akurat wada googla który bierze kasę za licencję od każdej maszyny z androdem, nie ma licencji nie ma rozpoznawania urządzenia (nie da się naprawić przez serwis)
5)nie ma opcji prywatność----nie da się naprawić ;-)
6)gdy podepnę tablet ładowarką do prądu to raz się ładuje a raz nie-----wymienili ładowarkę (taka ciekawostka jeśli ładowarka po włożeniu do kontaktu puszcza wam iskry tak iskry to trzeba ją wytrzeć szmatką w każdym razie ja tak miałem i pomogło ;-)
7)nie idzie sformatować karty pamięci z poziomu androida----nie da się naprawić ;-)
8)nie widać logo androida i pulpitu tablet nie reaguje-----naprawiono płytę główną i zaktualizowano androida
9)nie ma dźwięku w słuchawkach------mam dość goclever'a i ich serwisu i nie chce mi się znowu posyłać tabletu więc jakoś to przeżyję

Uwagi
Nie kupiłbym tego tabletu jak i żadnego innego urządzenia od Goclevera jeszcze raz , ten złom powinien kosztować góra 99 zl a za pobyt trzecim razem w serwisie obecnego tabletu powinni wymieniać tablet na nowy lub zwrócić (wkurzonemu) użytkownikowi pieniądze

Ciekawostka
Serwis goclever ma podobno androida 2.3 na tablety I101 ale "wolno" chodzi i go nie instalują , no trzymajcie mnie mam sony ericsson xperie x8 i cyanogenmoda 7 andka 2.3.7 a ludzie majstrują już nawet cyanogenmoda 9 czyli andka 4.0 na taką lęciwą komóre a ci z goclevera nie umią zoptymalizować andka 2.3 na tablet I101

#10 OFFLINE   ralphie


  • 57 postów
  • Tablet:GC Tab I101 & A73

Napisano 06 czerwiec 2012 - 15:39

Witam.
Podzielę się swoimi uwagami na temat działania serwisu Goclever.

Urządzenie
Roczny tab I101.

Objawy
Problem z akumulatorem, dziwne skoki procentowego naładowania akumulatora (np. podaje 70%, po kilku minutach 50%, po kilku następnych 90%), po wyciągnięciu wtyczki ładowarki w ciągu kilku sekund rozładowanie o 20-30%, całkowite rozładowanie akumulatora przez noc przy wyłączonym tabie.


To by potwierdzalo ilosc cylki tych baterii. Czyli okolo 300 i na smietnik.
Jakiej pojemnosci zamontowali teraz?