Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]

Wielka abolicja Android.com.pl! Kasujemy ostrzeżenia :)


Zdjęcie
- - - - -

problem z larkiem 70.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   kasiakfoto

  • 1 postów

Napisano 03 styczeń 2012 - 23:12

Witam,zakupiłam mój 1 tablet i mam problem,możliwe że temat już taki był ,jednak proszę o pomoc . W larku(70.0) jest 1300 e bookow ,próbowałam otworzyć jednak się nie da . Chciałam zainstalować adobe reader lub alkido,jednak za każdym razem w android market kiedy sciągam wyskakuje " pobieranie nie powiodło się ,spróbuj ponownie" Przez neta na tablecie też nic ściągnąć nie moge. O co chodzi? Cokolwiek próbuje ściągnąć "nie powiodło się".Mam wsadzoną do niego kartę 8 gb więc napewno nie ejst to kwestia pamięci.Udało mi się ściągnąć 2 gry(android market) i na tym koniec.Tabletu będę używać głównie do buszowaniu po sieci i czytaniu ebooków. Interent działa z ebookami jest problem. Proszę o jakieś wskazówki.


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   7keys

  • 63 postów
  • Telefon:I9070

  • Tablet:Samsung Galaxy Tab P1000

  • Skąd:SB Wieś

  • Firmware:XXLK2

  • Kernel:2.6.35.7-TWRP+

Napisano 04 styczeń 2012 - 09:56

urzadzenia nie znam ale od biedy możesz zrobić factory reset (może wcześniej zrób kopię tych ebooków na kompa) .
po factory reset z pewnością zapyta o konto google przy wejściu do marketu - wpisz i sprawdź czy zadziała.

ps: swoją drogą podziwiam Cię za odwagę :) 1 tablet i to Lark :)

Użytkownik 7keys edytował ten post 04 styczeń 2012 - 10:03


#3 OFFLINE   marcobier

  • 1 postów

Napisano 03 luty 2012 - 21:43

Witam. Ostatnio zakupiłem 2 tablety lark 70.0 i na żadnym z nich nie można nic pobierać z Android Marketu komunikat- (pobieranie nie powiodło się spróbuj ponownie) dodatkowo co jakiś czas komunikat- (Google Talk authentication failed). Wyczytałem na stronie Android Marketu -- cytuje „Aby pobierać aplikacje z Android Market, musisz mieć możliwość zalogowania się do Google Talk. Upewnij się, że jesteś na swoim urządzeniu zalogowany(a) do Google Talk” Niestety nie widzę tej aplikacji w tablecie(a powinna być wgrana razem z systemem), mam telefon z androidem i jest ta aplikacja i nie mam żadnego problemu z pobieraniem. Tablety posiadają Android w wersji 2.2. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

#4 OFFLINE   gangsta529

  • 200 postów
  • Telefon:Xperia Z Ultra

  • Tablet:Xperia Tablet X

  • Skąd:Poznań

Napisano 04 luty 2012 - 09:06

Wystarczy pobrać inną wersje marketu (z poprzedniej usuwamy dane) zainstalować, znów sprawdzić czy są jakieś dane, jak tak to je usuwamy. Włączamy market, logujemy się i jest, jeżeli to nie pomoże to możecie śmiało pisać do mnie na GG:2780939 już prawie rozgryzłem całego Larka niskobudżetowego ^^.

#5 OFFLINE   aircavalry

  • 24 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy Ace

  • Skąd:Łódź

Napisano 12 luty 2012 - 11:57

Sprzedawany tablet jest z systemem 2.2 z poważnym błędem. Jeśli chcemy korzystać z Marketu należy założyć konto Googlowe. I tutaj jest zonk. Owszem można ściągnąć np. 3 aplikacje, przy próbie pobrania czwartej, otrzymujemy komunikat "Google Talk authentication failed". Producent dał ciała i nie załączył aplikacji Google Talk. Po przywróceniu ustawień fabrycznych problem się powtarza. Rozwiazanie problemu ---> Wyłączanie weryfikacji dwuetapowej

Przejdź do strony Korzystanie z weryfikacji dwuetapowej dostępnej z poziomu strony ustawień konta Google. W razie potrzeby zaloguj się przy użyciu swojej nazwy użytkownika, hasła i kodu weryfikacyjnego.
Kliknij link Wyłącz weryfikację dwuetapową.
Zostanie wyświetlone wyskakujące okienko w celu potwierdzenia, że chcesz wyłączyć weryfikację dwuetapową. Kliknij OK.

Po wylaczeniu weryfikacji dwuetapowej wlacz tablet i w Task Manager w Zakladce Running znajdz Market wejdz w niego i kliknij "Wyczysc pamiec podreczną" a potem "wyczysc Dane" Cofnij sie do zakladki Runing w Task Manager i znajdz proces o nazwie " Google services Framework" wejdz w niego i kliknij "wyczysc pamiec podreczna " jesli jest taka mozliwosc a jesli nie to tylko "wyczysc dane" wylacz i wlacz tablet i po uruchomieniu wejdz w ":Android Market" zaloguj sie swoim emailem i sprawdz czy masz mozliwosc pobrania aplikacji najlepiej sprawdz przez probe sciagniecia kilku aplikacji. Proces opisany tutaj sprawil ze Android market nie wyrzuca mi juz bledu przy probie pobrania aplikacji i moge do woli je pobierac. W razie problemow jestem dostepny pod numer GG 41400928.

W sprawie odczytywania Ebooków ktore sa w tym larku w android market jest darmowa aplikacja "aldiko" wyszukana przez wyszukiwarke ktora u mnie doskonale dziala przy odczycie ebooków :) Jesli ktos jest zainteresowany to moge wyslac instalator ktory posiadam. numer gg podany wyzej :)

Użytkownik aircavalry edytował ten post 17 maj 2012 - 18:15
zmiana nr gg


#6 OFFLINE   draywer3

  • 1 postów

Napisano 05 czerwiec 2012 - 08:51

Sprzedawany tablet jest z systemem 2.2 z poważnym błędem. Jeśli chcemy korzystać z Marketu należy założyć konto Googlowe. I tutaj jest zonk. Owszem można ściągnąć np. 3 aplikacje, przy próbie pobrania czwartej, otrzymujemy komunikat "Google Talk authentication failed". Producent dał ciała i nie załączył aplikacji Google Talk. Po przywróceniu ustawień fabrycznych problem się powtarza. Rozwiazanie problemu ---> Wyłączanie weryfikacji dwuetapowej

Przejdź do strony Korzystanie z weryfikacji dwuetapowej dostępnej z poziomu strony ustawień konta Google. W razie potrzeby zaloguj się przy użyciu swojej nazwy użytkownika, hasła i kodu weryfikacyjnego.
Kliknij link Wyłącz weryfikację dwuetapową.
Zostanie wyświetlone wyskakujące okienko w celu potwierdzenia, że chcesz wyłączyć weryfikację dwuetapową. Kliknij OK.

Po wylaczeniu weryfikacji dwuetapowej wlacz tablet i w Task Manager w Zakladce Running znajdz Market wejdz w niego i kliknij "Wyczysc pamiec podreczną" a potem "wyczysc Dane" Cofnij sie do zakladki Runing w Task Manager i znajdz proces o nazwie " Google services Framework" wejdz w niego i kliknij "wyczysc pamiec podreczna " jesli jest taka mozliwosc a jesli nie to tylko "wyczysc dane" wylacz i wlacz tablet i po uruchomieniu wejdz w ":Android Market" zaloguj sie swoim emailem i sprawdz czy masz mozliwosc pobrania aplikacji najlepiej sprawdz przez probe sciagniecia kilku aplikacji. Proces opisany tutaj sprawil ze Android market nie wyrzuca mi juz bledu przy probie pobrania aplikacji i moge do woli je pobierac. W razie problemow jestem dostepny pod numer GG 41400928.

W sprawie odczytywania Ebooków ktore sa w tym larku w android market jest darmowa aplikacja "aldiko" wyszukana przez wyszukiwarke ktora u mnie doskonale dziala przy odczycie ebooków :) Jesli ktos jest zainteresowany to moge wyslac instalator ktory posiadam. numer gg podany wyzej :)



---------- Post dołączono o 09:51 ---------- Poprzedni post napisano o 09:46 ----------

super wszystko śmiga że hej a jak byś podpowiedział jak neta przyśpieszyć i jakiś programik do ściągania z tuba jeszcze raz dzięki dzięki dzięki.http://forum.android...smilies/lol.gif

#7 OFFLINE   GoOx

  • 292 postów
  • Telefon:Sony Xperia Tipo

  • Firmware:CM10 4.1.2

  • Kernel:Riches Kernel

Napisano 05 czerwiec 2012 - 09:22

draywer3, ja bym nie proponował przyśpieszać neta bo ograniczenie 800kb/s to jednak jest poza tym nawet jakby ci się udało to byś zaczął przeciążać procesor i tyle ci z googlowania.

#8 OFFLINE   wc20037

  • 37 postów
  • Telefon:Lark Freeme 70.0, Lark Freeme 70.5

Napisano 06 czerwiec 2012 - 15:53

Słuchajcie, skoro macie nowe Larki, to może moglibyście zrobi backup oryginalnego oprogramowania, bo z tego ci zauważyłem kilku osobom (w tym mi) by się takie coś przydało...

#9 OFFLINE   GoOx

  • 292 postów
  • Telefon:Sony Xperia Tipo

  • Firmware:CM10 4.1.2

  • Kernel:Riches Kernel

Napisano 06 czerwiec 2012 - 16:49

Tylko jest problem z aplikacją która zrobi takowy backup bo ja i gangsta nie znaleźliśmy programu który by to zrobił.

#10 OFFLINE   wc20037

  • 37 postów
  • Telefon:Lark Freeme 70.0, Lark Freeme 70.5

Napisano 06 czerwiec 2012 - 17:40

Czyli to o to się rozchodzi... Znalazłem taki tutorial:
[Complete Guide] How To Fully Back Up And Restore Your Android Phone Using Nandroid Backup
więc aplikacja do tego chyba jest i taka operacja wydaje się byc wykonalna.

Czy problem polega na tym, że tablet w wersji oryginalnej nie jest zrootowany?

Tak się dopytuję, bo chcę oddac tablet do serwisu, a nie wiem jakie mam szanse na naprawę baterii jeśli mam nieoryginalny soft.