Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Zgarnij Samsunga Galaxy S6 Edge!

Konkurs Opera & Android.com.pl


Zdjęcie
- - - - -

Serwis LG


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Qrek

  • 322 postów
  • Telefon:Pentagram Monster X5

  • Firmware:JB 4.1.2

Napisano 26.01.2012 - 16:45

Gdzie znajdę najbliżej Katowic serwis LG, bo mam telefon na gwarancji.


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 Gość_RadkoR_*

Napisano 27.01.2012 - 14:20

Telefony LG naprawia tylko i wyłącznie serwis firmowy LG w Mławie.
Jeśli oddasz do jakiegoś innego zamiast bezpośrednio, to oni i tak prześlą go do Mławy, co wydłuży czas naprawy.

Jeśli na gwarancji to wysyłasz na ich koszt DHL'em:
LG B.R.C.
ul. LG Electronics 7
06-500 Mława
Numer płatnika: 1230046

Więcej o serwisie LG w Mławie (naprawdę ciekawy temat...):
http://forum.android...problemy-26778/

#3 OFFLINE   Qrek

    Autor tematu
  • 322 postów
  • Telefon:Pentagram Monster X5

  • Firmware:JB 4.1.2

Napisano 27.01.2012 - 17:20

Gdzie się podaje ten numer płatnika?

#4 Gość_RadkoR_*

Napisano 27.01.2012 - 20:05

Gdzie się podaje ten numer płatnika?

Na infolinii DHL zamawiając kuriera.
Przez stronę nie zamówisz z podaniem numeru, próbowałem tak, nie widze tam takiej opcji. Po prostu zadzwoń do DHL i powiedz, że chcesz zamówić kuriera po paczkę na koszt odbiorcy. Resztę się dowiesz jak zadzwonisz.

#5 OFFLINE   Qrek

    Autor tematu
  • 322 postów
  • Telefon:Pentagram Monster X5

  • Firmware:JB 4.1.2

Napisano 30.01.2012 - 19:20

Jakieś rady przed wysłaniem?

#6 Gość_RadkoR_*

Napisano 30.01.2012 - 20:47

Jakieś rady przed wysłaniem?

Naklej jakąś folię na wyświetlacz. Cokolwiek. Lubią im się rysować. Napisz na kartce dokładnie co się dzieje z telefon i spisz dokłądnie (łącznie s=z numerami seryjnymi) co im wysyłasz. Mi za pierwszym razem podmienili baterię na starszą.
Jeśli telefon się włącza to przywróć oryginalne oprogramowanie za pomocą Awaryjnego Odzyskiwania Oprogramowania w LG Mobile Updater - podłączasz do niego telefon w trybie S/W Update.
W ten sposób usuniesz roota. NIe wysyłaj nic więcej poza telefonem i baterią. Słuchawki, ładowarkę, kartę pamięci zostaw w domu.

#7 OFFLINE   Qrek

    Autor tematu
  • 322 postów
  • Telefon:Pentagram Monster X5

  • Firmware:JB 4.1.2

Napisano 31.01.2012 - 13:32

A co jak jest bateria pęknięta?

#8 Gość_RadkoR_*

Napisano 31.01.2012 - 14:26

A co jak jest bateria pęknięta?

NIc. Na baterię jest oddzielna 6-miesięczna gwarancja. Może Ci przez przypadek podmienią i będziesz do przodu... ;)

#9 OFFLINE   robero1972

  • 157 postów
  • Telefon:Samsung Note 3 N9005

  • Tablet:Samsung Galaxy Tab 2 10.1

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:5.0

Napisano 29.03.2014 - 23:00

Serwis żenada. Strach wysyłać telefon do naprawy. Mój wcześniejszy telefon LG vu był u nich 3 razy w naprawie na przestrzeni miesiąca i za każdym razem wracał w gorszym stanie niż był wysyłany. Banda partaczy inaczej tego nie można nazwać . Pierwotnie wysłałem telefon z małą usterką podczas trzech napraw zniszczyli płytę główną a telefon gorzej wyglądał niż przed pierwszą naprawą. Radzę mocno się zastanowić przed wysyłka sprzętu do tych magików. Zero profesjonalizmu

Wysłane z mojego GT-N7100
[SIGPIC][/SIGPIC]