Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Głosownie w konkursie na Użytkownika Miesiąca


Zdjęcie
- - - - -

Jak włączyć wifi?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   gringios

  • 7 postów
  • Telefon:samsung galaxy pro

Napisano 29 luty 2012 - 14:08

Witam.
Dopiero kupiłem ten tablet i jestem ogólnie zielony jeśli chodzi o ten sprzęt.Nie mogę włączyć sieci wifi - cały czas pokazuje mi błąd.
Nie wiem ,może trzeba coś ustawić w routerze(mam router pirelli z netii).
Pomocy
Jak tylko włącze to po chwili się wyłącza i pisze błąd.Oczywiście nie znajduje żadnych sieci.

Użytkownik gringios edytował ten post 29 luty 2012 - 14:43



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   skizzie

  • 43 postów

Napisano 29 luty 2012 - 14:48

Zdarzyło mi się kilka razy, że podczas włączania wi-fi pojawiał się komunikat o błędzie ale zwykle próbowałem do skutku i po paru próbach wi-fi się aktywowało. Dopiero potem będziesz mógł wybrać jedną z dostępnych sieci.

#3 OFFLINE   gringios

    Autor tematu
  • 7 postów
  • Telefon:samsung galaxy pro

Napisano 29 luty 2012 - 14:58

No właśnie włączam ileś tam razy i jeszcze ani razu się nie włączyła karta wifi.Może jest zepsuta?

#4 OFFLINE   julekjulek

  • 75 postów
  • Telefon:LG G3

Napisano 29 luty 2012 - 15:28

...mam router pirelli z netii
...
Jak tylko włącze to po chwili się wyłącza i pisze błąd.Oczywiście nie znajduje żadnych sieci.

Czy w tym 'router pirelli' masz włączone wifi ?
Wszystko jest możliwe :) ale na wszystko potrzebny jest czas ;)

#5 OFFLINE   bulaj

  • 82 postów
  • Telefon:SGS2

  • Tablet:Nexus 7

Napisano 29 luty 2012 - 15:46

reboot tabletu, a jak nie pomoze to dzwon do serwisu. czasami pojawia sie 'blad' ale generalnie reboot powinien pomoc. mozesz tez sprobowac przywrocenia do ustawien fabrycznych

#6 OFFLINE   gringios

    Autor tematu
  • 7 postów
  • Telefon:samsung galaxy pro

Napisano 29 luty 2012 - 16:00

reboot tabletu, a jak nie pomoze to dzwon do serwisu. czasami pojawia sie 'blad' ale generalnie reboot powinien pomoc. mozesz tez sprobowac przywrocenia do ustawien fabrycznych


No niestety,ani reboot ani powrót do ustawień fabrycznych nie pomogło.Będę dzwonił do serwisu.

#7 OFFLINE   blueangel007

  • 111 postów
  • Telefon:S3

Napisano 29 luty 2012 - 17:12

Idz do MCdonalda i sprawdź wifi ...
A nie ograniczasz się tylko do jednej możliwości!

#8 OFFLINE   gringios

    Autor tematu
  • 7 postów
  • Telefon:samsung galaxy pro

Napisano 29 luty 2012 - 17:54

Idz do MCdonalda i sprawdź wifi ...
A nie ograniczasz się tylko do jednej możliwości!


Kolego,przecież napisałem,że nie mogę włączyć karty wifi - cały czas wyskakuje błąd.
I jeszcze jedno - gdy chce wejść w konta i synchronizacje od razu tablet się restartuje.
Może spróbować wgrać ten soft ze strony goclovera?
Wygląda tak jakby było coś zablokowane.
No i nic się nie zapisuje (np. ustawienie języka),po włączeniu jest angielski, ustawiłem wcześniej polski.

#9 OFFLINE   wampirek

  • 123 postów
  • Telefon:LG GT540, LG P990

  • Tablet:GOCLEVER A103

Napisano 29 luty 2012 - 17:58

Idz do MCdonalda i sprawdź wifi ...
A nie ograniczasz się tylko do jednej możliwości!


z tego co kolega gringios pisze ma problem z włączeniem wifi w tablecie a nie połączenie się z siecią wifi

skontaktuj się z serwisem

#10 OFFLINE   njaro

  • 110 postów
  • Telefon:HTC Desire

  • Tablet:GoClever A103

Napisano 01 marzec 2012 - 15:38

U mnie też jest problem z WiFi - czasami jakby gubi zasięg i po wyłączeniu WIFi nie da się ponownie włączyć - pokazuję błąd.
Zna ktoś jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu?