rozumiem, ale czy to jedyne rozwiązanie?
nie mam naście lat i na codzień spędzam do 10 godz. w samochodzie pochłoniety pracą, a po pracy budową. zdaję sobie sprawę, że dla młodszych, będących "w temacie", to jest to proste, ale myślę, że zrozumiesz i mnie, że przy obecnym trybie życia nie mam czasu [tak, nie wstydzę się tego napisać] na poznawanie terminologii, która jest mi obca [pierwszy telefon z androidem], a nie mogę pozwolić na na ew. "upadek" softa [telefon służbowy].
gdyby pojawiły się propozycje, które jednak nie ingerowałyby w oprogramowanie, chętnie ich wysłucham.
devil831, dzięki za propozycję, ale będę myslał o niej, jako ostateczność.
---------- Post dołączono o 19:37 ---------- Poprzedni post napisano o 20:02 ----------
dzisiaj rozmawiałem na infolinni samsunga, gdzie dowiedziałem się, że samsung nie ma wlasnego serwisu, a jedynie umowy z zewnętrznymi autoryzowanymi serwisami.
zadzwoniłem do jednego z nich o okreslenie stanowiska w sprawie gdy wgram nowszą niebrandowaną wersję, a następnie gdybym zaniósł sluchawkę do nich w ramach gwarancji - odpowiedź stanowcza, że straciłbym gwarancję, że swojego czasu zadali pytanie bezpośrednio w samsungu i taką otrzymali odpowiedź.
na opisanie mojego problemu zaproponowano tylko HR z pomoca kodu, ktorego telefon nie przyjmuje, a nastepnie z poziomu menu przywrócić ustawienia fabryczne.
nic się nie zmieniło.
czy komuś przyjdzie do głowy jeszcze - pomijajac propozycję wgrania jeszcze nowszego oprogramowania - jakiś pomysł?
pzdr.