Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

Blad -101


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   xxminekxx

  • 18 postów
  • Telefon:3g

Napisano 31 marzec 2012 - 09:51

Witam mam problem z android market,byle czego niechce sciagac pojawia mi sie ''Nie mozna pobrac aplikacji''Angry Birds'' z powodu bledu (-101).O co w tym chodzi ?pamietami kiedys ze kumpel wgrywal mi jakis plik na karte pamieci,ichodzilo ?podpowiecie ?


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   Rousse

  • 2 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy 551

Napisano 24 kwiecień 2012 - 21:33

jaj mam to samo w tablecie GoClever. Bez marketu to jak bez ręki, pomoże ktoś? :)

#3 OFFLINE   wibi

  • 464 postów
  • Telefon:Naprawdę zwykły

  • Tablet:Dell Streak 5,Huawei Ideos S7-105,Samsung GT-P7320Lte

  • Skąd:Śląsk

Napisano 25 kwiecień 2012 - 00:54

Podstawową sprawą przy logowaniu się do Marketu jest posiadanie konta mailowego na gmailu (czyli google). Będąc zalogowanym do konta (widać to na stronie Google w górnym prawym rogu) i rozpoznanym jako jego użytkownik (dobrze jest też gdy google określi położenie), wejście do Marketu nie powinno sprawiać żadnych kłopotów.

#4 OFFLINE   Rousse

  • 2 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy 551

Napisano 26 kwiecień 2012 - 08:33

Też mam GoClevera (A103) i problem nadal był!
Zastosowałam już wszystkie dostępne w necie sposoby na pozbycie się problemu: czyszczenie pamięci podręcznych, cashów przeglądarek i innych programów i nic nie pomagało (wszysko można znaleźc na youtube). Przywróciłam ustawienia fabryczne, krok po kroku zaczęłam konfigurować wszystkie niezbędne dane i dalej nic. Ale.... wczoraj ponownie przywróciłam ustawienia fabryczne (to już była ostatnia próba, gdyby sie nie udało, chciałam oddać tablet do sklepu) :) i postanowiłam zmienić kolejność konfiguracji. Zaczęłam nie od konfigurowania samego konta GMAIL, tylko właśnie od ustawień i pierwszego zalogowania się do Sklep Play no i... DZIAŁA! OD razu zaczęło pobierać pliki :) Może to i Wam pomoże, u mnie tablet w końcu jest wykorzystywany jak należy :)

Zatem:
1. Przywracamy ustawienia fabryczne!
2. Otwieramy aplikacje MARKETU i logujemy się do Sklepu Play (to ma być pierwsze logowanie z uzyciem danych konta gmail)
3. Ściągamy aplikacje :)

Mam nadzieję, że komuś to pomoże :)