Też mam GoClevera (A103) i problem nadal był!
Zastosowałam już wszystkie dostępne w necie sposoby na pozbycie się problemu: czyszczenie pamięci podręcznych, cashów przeglądarek i innych programów i nic nie pomagało (wszysko można znaleźc na youtube). Przywróciłam ustawienia fabryczne, krok po kroku zaczęłam konfigurować wszystkie niezbędne dane i dalej nic. Ale.... wczoraj ponownie przywróciłam ustawienia fabryczne (to już była ostatnia próba, gdyby sie nie udało, chciałam oddać tablet do sklepu) 🙂 i postanowiłam zmienić kolejność konfiguracji. Zaczęłam nie od konfigurowania samego konta GMAIL, tylko właśnie od ustawień i pierwszego zalogowania się do Sklep Play no i... DZIAŁA! OD razu zaczęło pobierać pliki 🙂 Może to i Wam pomoże, u mnie tablet w końcu jest wykorzystywany jak należy 🙂
Zatem:
1. Przywracamy ustawienia fabryczne!
2. Otwieramy aplikacje MARKETU i logujemy się do Sklepu Play (to ma być pierwsze logowanie z uzyciem danych konta gmail)
3. Ściągamy aplikacje 🙂
Mam nadzieję, że komuś to pomoże 🙂