Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


A Ty oddałeś już swój głos?


Zdjęcie
- - - - -

Serwis GoClever - czyli wszystko o oddawaniu tabletu na gwarancję


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   wampirek

  • 123 postów
  • Telefon:LG GT540, LG P990

  • Tablet:GOCLEVER A103

Napisano 21 kwiecień 2012 - 14:19

Piszcie tutaj jakie macie doświadczenia z serwisem, czy po wysłaniu tabletu do serwisu usterki są usuwane czy sprzęt zostaje odsyłany a problemy zostają. Jak większość z Was ja także mam problemy ze swoim tabletem tzn. resety, samozamykanie aplikacji itp. zastanawiam się czy wysłać go do naprawy czy to nic nie daje.
Mój tablet to GCA 1031201xxxx czy wie ktoś czy będzie ICS na tą serię tabletów bo serwis milczy i nie odpisuje na emaile a obecny system który pojawił się na stronie producenta się sam często resetuje zresztą nie jest przeznaczony do tej serii a z wersją 2.3.4 nie jest lepiej

[modnote=Krokogator]Poprawiłem trochę nazwę tematu. Stara nazwa - "Serwis Goclever"[/modnote]

Użytkownik Krokogator edytował ten post 30 marzec 2013 - 16:05
Poprawa nazwy tematu



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   kabi95

  • 17 postów
  • Telefon:Samsung i9105P

Napisano 21 kwiecień 2012 - 20:33

Przecież na stronie producenta masz napisane "dla wszystkich tabletów do numeru seryjnego GCA1031202xxxx", więc możesz zaktualizować swój tablet, może wtedy problem zniknie.
Z tego co czytałem w Internecie, to lepiej żebyś najpierw zaktualizował tablet do ICSa i sprawdził czy problemy ustąpią, bo podobno serwis Goclever nie spieszy się z naprawami.

Użytkownik kabi95 edytował ten post 21 kwiecień 2012 - 20:35
literówka ;)


#3 OFFLINE   wampirek

    Autor tematu
  • 123 postów
  • Telefon:LG GT540, LG P990

  • Tablet:GOCLEVER A103

Napisano 22 kwiecień 2012 - 10:18

kolego kabi95 czytaj prosze ze zrozumieniem, pisałem że ten system co pojawił się na stronie producenta (chodzi o ICS) nie działa poprawnie na moim tablecie tzn. są częste samoistne restarty i inne jaja (sprawdziłem bo instalowałem wielokrotnie) i powróciłem do wersci 2.3.4 i że nie jest o wiele lepiej. Po drugie jak sam napisałeś aktualizacja jest do numeru seryjnego GCA1031202xxx a nie do numeru seryjnego GCA1031201 nie mieszaj. Są trzy wersje produkcjne tego tableta określone seriami GCA1031201xxxx, GCA1031202xxxx, GCA1031203xxxx różniące się między sobą jakimiś podzespołami w środku dlatego potrzebują innych sterowników do prawidłowej pracy. Po trzecie chodzi mi o konkrety jeśli chodzi o serwis, jak i czy usuwa zgłaszane usterki a nie że podobno coś tam, bo tak może każdy napisać i to nie jest w niczym pomocne takie stwierdzenie. Wiele osób przebywających na tym forum wysyłało swoje tablety do serwisu i mogą się wypowiedzieć coś na ten temat co pomoże innym być może na zdecydowanie się odesłania tableta do serwisu o ile to coś daje

Użytkownik wampirek edytował ten post 22 kwiecień 2012 - 10:28


#4 OFFLINE   Titobanditoo

  • 25 postów
  • Telefon:LG L90

Napisano 23 kwiecień 2012 - 18:27

Witam.
11 kwietnia dostałem tablet a103 kupiony na Alledrogo. Kilka minut po pierwszym uruchomieniu okazało się że ma uszkodzony dotyk. Napisałem maila do serwisu o godz 13...o 17 miałem informację że tablet mam spakować i na drugi dzień pojawi się kurier DHL który zabierze sprzęt. Pomyślałem sobie że jak na razie idzie wszystko sprawnie...Dzisiaj jest już 23 kwietnia i kolejny raz zadzwoniłem do serwisu z pytaniem o mój tablet...kolejna odpowiedź w stylu "tablet czeka na rozpoznanie serwisowe"...czy jakoś tak. To oznacza że jeszcze go nawet nie ruszyli. Na serwis mają 14 dni. Modlę się aby odesłali mi przed majówką.
Mój tablet to A103 GCA1031201xxxx.

#5 OFFLINE   Titobanditoo

  • 25 postów
  • Telefon:LG L90

Napisano 23 kwiecień 2012 - 18:27

Witam.
11 kwietnia dostałem tablet a103 kupiony na Alledrogo. Kilka minut po pierwszym uruchomieniu okazało się że ma uszkodzony dotyk. Napisałem maila do serwisu o godz 13...o 17 miałem informację że tablet mam spakować i na drugi dzień pojawi się kurier DHL który zabierze sprzęt. Pomyślałem sobie że jak na razie idzie wszystko sprawnie...Dzisiaj jest już 23 kwietnia i kolejny raz zadzwoniłem do serwisu z pytaniem o mój tablet...kolejna odpowiedź w stylu "tablet czeka na rozpoznanie serwisowe"...czy jakoś tak. To oznacza że jeszcze go nawet nie ruszyli. Na serwis mają 14 dni. Modlę się aby odesłali mi przed majówką.
Mój tablet to A103 GCA1031201xxxx.

#6 OFFLINE   fialek1987

  • 130 postów
  • Telefon:LG D405 L90

  • Tablet:GoClever A103

Napisano 26 kwiecień 2012 - 11:59

@up
Serwis na naprawe ma 21 dni roboczych. Tak napisali mi wczoraj w mailu :)

#7 OFFLINE   wampirek

    Autor tematu
  • 123 postów
  • Telefon:LG GT540, LG P990

  • Tablet:GOCLEVER A103

Napisano 26 kwiecień 2012 - 15:33

napisałem maila do serwisu jakiś czas temu o treści:

"Kupiłem tablet GoClever A103 o numerze seryjnym GCA1031201xxxx i mam z nim problemy objawiające się częstym samoistnym resetowaniem, samozamykaniem aplikacji np. przeglądarek internetowych i zawieszaniem pracy modemu 3G HUAWEI E1750 dedykowany do tego modelu tableta. Wgrywałem wielokrotnie oprogramowanie ze strony producenta ale problemy ciągle są te same. Czy system 4.0.3 który pojawił się na stronie producenta jest dedykowany do tego modelu, bo po zainstalowaniu go w moim tablecie resety są jeszcze częstrze niż przy 2.3.4? jeśli nie to czy pojawi się do tego modelu jakaś aktualizacja poprawiająca pracę tego modelu czy będę zmuszony wysłać go do serwisu."

odpowiedź jaką otrzymałem brzmi:

"W tym przypadku pozostał tylko serwis.

Android 4 dla tabletów GOCLEVER TAB A103 od GCA1031201xxxx do GCA1031202xxxx"


Pytanie do użytkowników tableta z numerem GCA1031201xxxx też macie takie problemy???

#8 OFFLINE   Kertoip

  • 57 postów
  • Telefon:HTC One X

  • Tablet:Goclever a103 i Samsung Galaxy Tab 2 7"

  • Firmware:Viper

Napisano 26 kwiecień 2012 - 16:01

Jeśli chodzi o serwis. To tak: Miałem problem, bo wyłączyłem tablet. Za 2 min chciałem go włączyć lecz nic się nie działo, tablet nie chciał się włączyć. Nie wgrywałem andka 4.0, ani nic nie grzebałem przy systemie. Jutro mijają 2 tygodnie od czasu zabrania tablet przez kuriera. Dziś dzwoniłem i okazało się, że jutro ma przyjść tablet. Okazało się także, że padł system w moim tablecie. A w serwisie wgrali na nowo system. Sądzę, że po wcześniejszym formacie, by wywalić śmieci z systemu. :D Zobaczymy czy tablecik będzie działał.

#9 OFFLINE   cwikson

  • 14 postów

Napisano 26 kwiecień 2012 - 16:31

@up
Serwis na naprawe ma 21 dni roboczych. Tak napisali mi wczoraj w mailu :)


To samo usłyszałem dzisiaj. Mój A103 od 16 kwietnia jest w "serwisie", codziennie :) piszę do nich e-maila lub dzwonie, i zawsze jest ta sama odpowiedź: oczekuje na naprawę.
Dzisiaj się zirytowałem i trochę nawrzucałem panu z infolinii, odpowiedź ta sama: mają 21 dni roboczych, to w przeliczeniu ponad 4 tygodnie kalendarzowe (bo nie robią w soboty). K**** ludzie, mój samochód naprawiają zazwyczaj w dwa, trzy dni, a to trochę bardziej skomplikowana sprawa, niż wgranie na nowo systemu :mad:

#10 OFFLINE   fialek1987

  • 130 postów
  • Telefon:LG D405 L90

  • Tablet:GoClever A103

Napisano 26 kwiecień 2012 - 16:51

Dla informacji dla wszystkich:
Jesli oddamy sprzet do serwisu producenta/importera, to ten ma dowolna ilosc czasu na przeprowadzenie potrzebnych napraw
Natomiast jezeli oddamy do sklepu w ktorym kupilismy to sklep ma obowiazek dokonania naprawy w dwa tygodnie lub zwrot towaru/gotowki
To jest interpretacja prawa wedlug rzecznika ochrony konsumenta i konkurencji