Witam !
W Moim One X nie działała wibracja. Telefon kupiłem pod koniec kwietnia, odebrałem zadowolony ze sklepu (X-Kom), i w domu zauważyłem usterkę. na następny dzień pojechałem do sklepu aby wymienić telefon na nowy, bo jak zapewniał mnie sprzedawca " jeżeli zauważy pan jakąkolwiek usterkę i zgłosi ją w Ciągu 10 dni wymienimy panu sprzęt na nowy, o ile oczywiście telefon będzie w stanie nienaruszonym i w pełnym komplecie". Tak więc zrobiłem, pojechałem opowiedziałem o co Biega, Pan zza lady przyjął zgłoszenie i powiedział, że wyślą mój telefon do serwisu sklepu, bo to oni muszą potwierdzić, że to wada fabryczna, jeżeli tak będzie wymienią mi go na nowy. Miało to trwać góra Tydzień a ja do dzisiaj nie mam ani kasy, ani Telefonu. Telefon był jak z fabryki, żadnej ryski, może oprócz śladów palcy na ekranie, ale to raczej nieuchronne, a pan który przyjmował zgłoszenie napisał w protokole "lekkie ślady użytkowania" i telefon poszedł na gwarancje i pojechał do warszawy ! :zdegustowany: jedna wielka masakra powiem krótko, mam nadzieje że po dzisiejszym telefonie do X-Komu udało mi się coś wyjaśnic i dostane nowy egzemplarz. najgorsze jest to, że w następnym tygodniu wyjezdżam za granice na dwa miesiące 🙁 a nie mam nikgo kto mógłby odebrać za mnie sprzetu, pozatym chciałbym to zrobić osobiście, bo to chyba logiczne, a jak mówi ustawa jeżli nie odbiore sprzętu w ciągu 30 dni przejdzie on w ręce sklepu ! Dzwonie prawie codziennie do RGS i do X Komu, ale za każdym razem to samo ;/ jeden pan z serwisu mówił, że wysłali go na ekspertyze, bo to niespotykana usterka, drugi, że nie dali mi nowego, bo nie mieli na magazynie, a jeszcze jeden dzisiaj powiedział, że pojechał dlatego właśnie, że napisane było że ma " lekkie ślady użytkowania " i że mogłem sprawdzić czy wszystko działa zanim go kupiłem >🙁 po prostu paranoja ! gdybym wiedział zrobił bym zdjęcia telefonu zanim go oddałem, ale liczyłem ze sprawa będzie załatwiona szybko i w pełni fachowo.