Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Głosownie w konkursie na Użytkownika Miesiąca


Zdjęcie
- - - - -

Co zrobić gdy telefon wraca z serwisu nienaprawiony?

gwarancja serwis x10 xperia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Xylian

  • 135 postów
  • Telefon:Xperia X10i

  • Firmware:2.3.3

Napisano 15 maj 2012 - 08:22

Dziś z serwisu wróciła moja Xperia X10. Jej bolączką są czeste resety, które pojawiają się przy bardziej obciążających procesach. Najczęściej zaobserwowałem to przy jednoczesnym korzystaniu przez telefon z transmisji danych i gps jednoczesnie (np przy korzystaniu z google maps lub nawigacji, czy nawet facebooka)

Serwis odesłał mi telefon z następująca informacją: "wykonano instalacje najnowszego oprogramowania oraz kalibrację parametrów"

Dla kogoś znającego temat jest to równoznaczne z niczym. Postanowiłem jednak nie robić gnoju od razu przy odbieraniu i potestowac telefon. Potrzebowałem kilku godzin żeby zreprodukowac nienaprawiony problem.

Telefon jest mi potrzebny i szlag mnie trafia, że musze oddac go ponownie. Co powinienem zrobić, żeby zmusić serwis do naprawy ewidentnej usterki sprzętowej? Czytałem, że w tych modelach często zawodzi płyta główna...


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   jakanu

  • 21 postów
  • Telefon:Samsung S4

  • Tablet:Galaxy Note 10.1, Asus T100

Napisano 16 maj 2012 - 13:51

Musisz ponownie oddać do serwisu i stanowczo zażądać usunięcia usterki. Dużo w takich serwisach zależy od indywidualnych umiejętności serwisanta - może następnym razem trafi do innego technika, który naprawi dobrze.

#3 OFFLINE   Tezak

  • 7 postów
  • Telefon:SE Xperia X10

Napisano 17 maj 2012 - 12:44

Witam. Miałem podobny problem, mianowicie ciągłe restarty przy używaniu aplikacji. Telefon 8.05.12 poszedł do serwisu (Regenersis Warszawa). 15.05.12 wrócił do mnie "naprawiony". Wymienili mi płytę główną z czego byłem zadowolony przez 5 minut... bo okazało się że telefon nie obsługuje żadnych kart SIM. Poleciał znowu do serwisu.
Tak więc jedyna porada to próbować do skutku aż się trafi na kumatego technika w serwisie :)

#4 OFFLINE   Xylian

    Autor tematu
  • 135 postów
  • Telefon:Xperia X10i

  • Firmware:2.3.3

Napisano 18 maj 2012 - 10:34

Ten sam serwis w moim przypadku

EDIT:
Za drugim razem wymieniono już płyte główną, co rozwiązuje problem.

Użytkownik Xylian edytował ten post 01 czerwiec 2012 - 09:40






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, serwis, x10, xperia