• Ogłoszenia

    • wisin

      Chcesz zostać Moderatorem na naszym forum? Wejdź i sprawdź co trzeba zrobić!   30.03.2017

      Drogi użytkowniku

      Zapewne wiele razy zdarzyło się Tobie zauważyć niezrozumiałą nazwę tematu lub wypowiedzi, które niekoniecznie trzymają się tematyki danego wątku. Często pojawiają się też wielokrotnie omawiane zagadnienia szkodzące czytelności działu i sprawiające, że nie przegląda się Forum tak przyjemnie. Wielu z Was stara się na różne sposoby zwracać innym użytkownikom uwagę, lecz nie zawsze przynosi to oczekiwany skutek. Jeżeli chciałbyś mieć realny wpływ na to, co dzieje się na Forum - właśnie nadarza się ku temu idealna okazja, rozpoczynamy nabór na Moderatorów Testowych.
        Co takiego robi Moderator Testowy? Moderator Testowy na początku swojej działalności zapoznaje się z narzędziami moderacji, zasadami ich działania, oraz porządkuje wybrany przez siebie dział (lub kilka działów). Nie ma się czego bać, nie jest to trudne i z biegiem czasu moderowanie może się okazać ciekawym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Wszak celem działań moderacyjnych jest to, aby forum było jak najbardziej pomocne dla wszystkich użytkowników.    Jak zgłosić swoją kandydaturę?
        Aby to uczynić wystarczy napisać prywatną wiadomość do jednego z Administratorów Personalnych: Hubal, ldawid, Pajonk lub zdybo. Zawierać ona musi: Twoje imię i nazwisko. Twój wiek. Numer GG bądź też innego komunikatora (na przykład Hangouts) w celu zapewnienia szybkiej komunikacji w nagłych przypadkach. Nie jest to opcja niezbędna, aczkolwiek nieraz bardzo przydatna. Dział(y), którym(i) chciałbyś/chciałabyś się zająć (może być kilka). Odpowiedź na pytanie - Jak często przesiadujesz na forum? Dotychczasowe doświadczenie w moderacji oraz motywacja do objęcia tego stanowiska. Jeżeli jest ono znikome lub nie masz go wcale - nic straconego, nabierzesz go u nas.  Serdecznie zapraszamy!
      Ekipa Forum Android
  • 0
kowalski4

Tablet z Biedronki, pusta karta gwarancyjna

Pytanie

Witajcie,

zdecydowałem się oddać do serwisu producenta tablet z tytułu gwarancji.

Po wyszukaniu paragonu, pudełka i karty gwarancyjnej, zauważyłem, że nie jest ona wypełniona, jest na niej naklejony tylko nr seryjny. Prawdopodobnie nie rozrywali mi przy kasie pudełka i jej nie podbili.

Na odwrocie karty nie ma żadnego regulaminu, więc nie wiem czy niewypełniona karta unieważnia gwarancję...

Ktoś oddawał tablet z pustą kartą i były jakieś problemy ?

PS. Tablet oddaje z powodu niemożliwości włączenia go ze stanu uśpienia tzw. deep sleep, w 95% przypadków nie daje się włączyć co jest nie tylko bardzo irytujące ale moim zdaniem defektem uniemożliwiającym jakąkolwiek prace na tym urządzeniu. ) 9 martwych pixeli przy tym to pikuś.

Pozdrawiam

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

26 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Zawsze możesz podejść przecież do tego sklepu, żeby Ci podbili tą karte i problem masz z głowy.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

PARAGON także a nawet bardziej jest podstawą gwarancji więc żaden problem

jak wyżej kolega zauważył - zawsze możesz podejśc i podbić jak ci to spac nie daje

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Napisano (edytowane)

@redhead, nie do końca tak jest, czesto jeśli jest karta to jest ona również wymagana. Samsung szczególnie na to zwraca uwagę, bez karty nie przyjmują do naprawy, a jak zgłaszamy aparat fotograficzny tej firmy, to wręcz wymagają, aby klient również podpisywał się na tej karcie...

Nie raz już mieliśmy sytuację, że klienci, żeby naprawić drogi telefon to kupowali najtańszy model, żeby wyjąć z niego karte gwarancyjną.

Co do GoClever, to szukałem na stronie warunków gwarancji, ale nie mogłem ich odszukać, żeby sprawdzić jak jest u nich. Proponowałbym więc udać się do marketu, tym bardziej jeśli nie jest to daleko.

ps - może zanim oddasz na reklamację spróbuj zrobić aktualizacje oprogramowania? Może pomoże, na stronie jest do ściągnięcia instrukcja jak to zrobić.

Edytowane przez Dorone
dopisek - "ps"

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Żeby oddać w Biedronce starczy paragon.

Żeby oddać bezpośrednio do serwisu GoClever należy najpierw z paragonem udać się do Biedronki aby podbili gwarancję, następnie do serwisu.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Dla zainteresowanych wrzucam skan warunków gwarancji

post-65476-14255706156941_thumb.png

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

No i zgodnie z jej zapisem musisz mieć podbitą karte gwarancyjną. Musisz się więc udać do sklepu, żeby ją podbili możesz albo zostawić na reklamacje tam, albo skorzystać z door-to-door, jeśli nie ma ponad roku. Generalnie proponowałbym chybą tą drugą opcje. Bezpieczniej, a chyba i wygodniej dla Ciebie. Pamiętaj tylko, że w wypadku nieuzasadnionej reklamacji możesz zostać obciążony kosztami transportu. Rzadko się to zdarza, ale jednak czasami ma miejsce taka sytuacja.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
No i zgodnie z jej zapisem musisz mieć podbitą karte gwarancyjną.

Osobiście testowałem. Pomimo informacji o konieczności posiadania wypełnionej karty gwarancyjnej nie jest to wymagane. Za to trzeba dołączyć kopię paragonu. Druga sprawa, że w zgłoszeniu RMA podajesz gdzie kupiłeś tablet.

Phil

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Dzięki wszystkim za informacje, sklep niedaleko, więc pewnie nie będę ryzykował że mi cofną z gwarancji...

Temat jeszcze nie do zamknięcia, postaram się napisać jak się sprawy potoczyły.

Pozdrawiam.

---------- Post dołączono o 10:41 ---------- Poprzedni post napisano o 10:35 ----------

ps - może zanim oddasz na reklamację spróbuj zrobić aktualizacje oprogramowania? Może pomoże, na stronie jest do ściągnięcia instrukcja jak to zrobić.

Próbowałem wszystkiego, GB, ICSa, customowych ROMów i ciągle to samo. Raz na dwa dni chcę sobie poczytać niusy i nie moge...

Poza tym czemu ja mam kombinować jak koń pod górę... To takie trudne zrobić coś co po prostu działa ?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Poza tym czemu ja mam kombinować jak koń pod górę... To takie trudne zrobić coś co po prostu działa ?

Uwierz mi, że w dzisiejszych czasach jest to bardzo trudne, żeby nie powiedzieć niemożliwe ;)

Poza tym serwisy zabezpieczają się na różne absurdalne sposoby. Wczoraj zgłaszając pewnego laptopa, w którym nie działał monitor - tylko po podpięciu na zewnętrzny można było coś zrobić - Pani poinformowała mnie, że jeśli okaże się to kwestia oprogramowania/wykonania recovery to klientka zapłaci 450zl, kosztów wysyłki, plus dodatkowo koszty ekspertyzy i naprawy, czyli ok 1000zl łącznie. Laptop i firma z naprawdę górnej półki, a robią takie rzeczy. Dlatego napisałem o tej aktualizacji oprogramowania we własnym zakresie.

Daj znać jak Biedronka załatwia kwestie reklamacyjne takiego sprzętu, jak już coś załatwisz.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

zainstaluj "advance wifi lock" to apk z marketu. przy pierwszym uruchomieniu pozwol mu poprzestawiac cos tam (klikasz raz czy dwa "ok") i p[ozniej problem deep sleep znika. to jakis bug w kernelu. nie ma co ludzi winic. wkoncu to ludzie :/ nie wiem po co sie czepiac o bugi w oprogramowaniu. to tak jak reklamowac kompa bo windows sie zawiesil :/

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.