Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


A czy Ty już zagłosowałeś?


Zdjęcie
- - - - -

Tablet z Biedronki, pusta karta gwarancyjna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   commo

  • 278 postów

Napisano 06.06.2012 - 19:48

zainstaluj "advance wifi lock" to apk z marketu. przy pierwszym uruchomieniu pozwol mu poprzestawiac cos tam (klikasz raz czy dwa "ok") i p[ozniej problem deep sleep znika. to jakis bug w kernelu. nie ma co ludzi winic. wkoncu to ludzie :/ nie wiem po co sie czepiac o bugi w oprogramowaniu. to tak jak reklamowac kompa bo windows sie zawiesil :/


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#12 OFFLINE   Phil_ips

  • 125 postów
  • Telefon:Moto G

  • Tablet:Nexus 7 16GB

  • Sieć:Plus

  • Firmware:5.0.2

Napisano 07.06.2012 - 05:47

zainstaluj "advance wifi lock"


W tym przypadku kupujesz produkt, który składa się z urządzenia i oprogramowania. Jeśli nie działa zgodnie z zapewnieniem producenta, masz prawo skorzystać z uprawnień gwarancyjnych lub niezgodności towaru z umową - do wyboru klienta. Co do Twojego argumentu związanego z zawieszającym się OS w PC. Jeśli kupujesz składaka, ponosisz ryzyko błędnego zoptymalizowania komputera, na którym soft może się sypać. Natomiast jeśli kupujesz sprzęt markowy razem z OS, dostajesz od producenta sprzętu zapewnienie, że wszystko będzie działać OK. Taki przykład - czemu Apple się nie wiesza?

Phil

#13 OFFLINE   Dorone

  • 366 postów
  • Telefon:LG - P760

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:Standard - Android 4.1.2

Napisano 07.06.2012 - 08:42

Phil to nie do końca tak, w komputerach stacjonarnych producent nie odpowiada za oprogramowanie, czyli np. Windowsa, zresztą w laptopach również nie. Jeśli jest usterka i jest wina oprogramowania, to ma prawo obciążyć Cię kosztami naprawy.

#14 OFFLINE   Phil_ips

  • 125 postów
  • Telefon:Moto G

  • Tablet:Nexus 7 16GB

  • Sieć:Plus

  • Firmware:5.0.2

Napisano 07.06.2012 - 09:13

Producent nie odpowiada tylko w sytuacji, gdy mówiąc kolokwialnie namiesza użyszkodnik. W pozostałych przypadkach jak najbardziej odpowiada poducent zestawu komputerowego. Wynika to międy innymi z licencji OEM dla producentów sprzętu. Druga sprawa, że w obecnych czasach, przy obecnym poziomie rozwoju OSów samoistne wieszanie się softu jest mało prawdopodobne, pomimo setek tysięcy możliwych konfiguracji komputerów. Z reguły soft wiesza się ze względu na błąd sprzętowy. I tu można dostrzec przewagę iOS, związaną z zamknięciem ich ekosystemu.

Phil

#15 OFFLINE   kowalski4

    Autor tematu
  • 6 postów
  • Telefon:N1

Napisano 07.06.2012 - 11:31

zainstaluj "advance wifi lock" to apk z marketu. przy pierwszym uruchomieniu pozwol mu poprzestawiac cos tam (klikasz raz czy dwa "ok") i p[ozniej problem deep sleep znika. to jakis bug w kernelu. nie ma co ludzi winic. wkoncu to ludzie :/ nie wiem po co sie czepiac o bugi w oprogramowaniu. to tak jak reklamowac kompa bo windows sie zawiesil :/


Jest dokładnie tak jak piszesz, tylko odwrotnie.
Advance Wifi Lock nie rozwiązuje problemu, tylko wyłącza WiFi. Jak pisałem próbowałem już wszystkiego - niech się teraz producent trochę pogimnastykuje.
Poza tym nie wydaje mi się to problem programowy, bo od jego wykrycia producent opublikował już co najmniej 3 nowe wersje ROMów (1 x GB, 2xICS) i problem nadal w nich występuje.

#16 OFFLINE   ezaq

  • 52 postów

Napisano 07.06.2012 - 14:21

Mam podobną sytuację z kartą gwarancyjną, co autor wątku. Czy kartę gwarancyjną można podbić w dowolnej biedronce? Swój tablet kupiłem z drugiej ręki i do sklepu, w którym został zakupiony mam 500 km :P Tabletu nie mam potrzeby oddawać do naprawy, bo wszystko działa jak należy, ale gdyby była taka konieczność to chciałbym móc skorzystać z gwarancji.

#17 OFFLINE   Dorone

  • 366 postów
  • Telefon:LG - P760

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:Standard - Android 4.1.2

Napisano 07.06.2012 - 14:45

tak mozesz w kazdej Biedronce. jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jakiś serwis czepiał się, że karta ma pieczątke innego sklepu - z tej samej sieci - a inny jest paragon.

#18 OFFLINE   raven.michal17

  • 246 postów

Napisano 07.06.2012 - 15:39

nie wiem czy mowimy o tym samym problemie ale... wczoraj gdy wylaczylem tableta, nie moglem go w zaden sposob uruchomic, myslalem ze cos sie z♥♥♥♥lo, jednakze dzis sprobowalem znow go wlaczyc i udalo mi sie go odpalic... gdy znow go wylaczylem to problem znow sie pojawil, natomiast za 3-4 razem znow udalo mi sie go odpalic.. wczoraj bylo gozej:)
ale jak go usypiam klikajac raz na power to nie zanotowalem takiego problemu

#19 OFFLINE   Phil_ips

  • 125 postów
  • Telefon:Moto G

  • Tablet:Nexus 7 16GB

  • Sieć:Plus

  • Firmware:5.0.2

Napisano 07.06.2012 - 17:07

http://forum.android...d.php?p=1514184
tutaj masz rozwiązanie. Druga sprawa, karta gwarancyjna nie musi być podbita przez sklep. Wystarczy kopia paragonu i niepodbita KG. Testowane osobiście i potwierdzone przez serwis goclever.

Phil

#20 OFFLINE   maminekk92

  • 417 postów
  • Telefon:Galaxy Note II

  • Tablet:Note 10.1

  • Skąd:Mazowieckie

  • Firmware:4.4.2

  • Kernel:Stock

Napisano 10.06.2012 - 00:08

Witam. Kupilem dwa takoe tabkety ocziwiscie w biedronce. Rowniez posiadaja problemy z wifiwybudzaniem. Na wszystkich softach oficjalnych i przerabianych. Jesli wgram oryginalnego z formatem to jest mozliwosc odzyskania pieniedzy ? Jesli tak to slac do gc ? czy isc do biedronki. ?