Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

NIE - bezpieczny telefon w T-mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   aaggaatt


  • 5 postów

Napisano 14 czerwiec 2012 - 14:50

Witacie,

Borykam się z problemem niechcianej usługi T-mobile już od dawna i może ktoś ma ten sam problem, a znając T-mobile - pewnie tak jest. W styczniu podpisałam umowę przedłużenia usługi. Podczas spotkania zaproponowano mi usługę "Bezpieczny telefon" i powiedziano, że usługa dla mnie jako stałej klientki jest za darmo. W praktyce kosztuje mnie to 10 zł miesięcznie, które są doliczane do FV.

Podpisałam aneks, w którym nie ma mowy o opłatach za tę usługę. Okazało się po roku, że powinnam otrzymać również regulamin, który wyjaśnia zagadnienia finansowe. Ja go nie otrzymałam. W żadnym dokumencie nie podpisałam, ze wyrażam zgodę na taką opłatę.

Napisałam reklamację, która została odrzucona, powiedziano mi, że opłata jest wskazana w regulaminie (którego przypominam, ja nie otrzymałam). Napisałam zatem odwołanie. Napisałam do UOKIK, który ponawia wezwanie do wyjaśnienia...ale bez odzewu ze strony T-mobile.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją?
Pozdrawiam
Agata


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   Dorone


  • 366 postów
  • Telefon:LG - P760

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:Standard - Android 4.1.2

Napisano 14 czerwiec 2012 - 14:54

Mojej mamie "ktoś z telefonicznego BOK-u" sam włączył usługę @-faktury, której ona w żadnym wypadku nie chciała. Jak widać, pracownicy Ci mają dostęp do kont i mogą niestety robić z nimi co chcą..

Co do Twojego problemu, ponów swoją wizytę u Rzecznika i czekaj na wyjaśnienie ze strony T-mobile. Jeśli masz umowę, która mówi o tym, że usługa jest bezpłatna to nie masz się czym martwić.

#3 OFFLINE   aaggaatt

  • Autor tematu

  • 5 postów

Napisano 14 czerwiec 2012 - 14:59

Dzięki za odpowiedź. Rzecznik już interweniował nie raz. Niestety T-mobile nic sobie z tego nie robi.
Problem u mnie może być taki, że w końcu wyłączą mi telefon (bo nie płacę i nie zamierzam płacić za niechcianą usługę, czego T-mobile nie respektuje). Sąd chyba zostaje...
pozdrawiam

#4 OFFLINE   Dorone


  • 366 postów
  • Telefon:LG - P760

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:Standard - Android 4.1.2

Napisano 14 czerwiec 2012 - 15:08

Ale w ogóle nie dostałaś żadnej odpowiedzi po tym jak byłaś u Rzecznika?! Paranoja jakaś... To bombarduj ich w takim razie codziennie reklamacjami. Jak nie chce ci się iść do nich to wysyłaj @. Może to trochę chamskie, ale jeśli oni tak pogrywają.

#5 OFFLINE   FoXx


  • 284 postów
  • Telefon:LG G2 mini

  • Skąd:Szczecin

  • Firmware:10d

Napisano 15 czerwiec 2012 - 14:54

Ludzie Wy sami przez swoją nieuwagę robicie się w trąbe, że tak powiem...

Ja po przejściu do TM napisałem od razu MAILA do BOA czy moje konto opiewa na kwote abonamentu + 5zł na smsy... i CZY NIE MAM DODATKOWYCH KOSZTÓW, bo miałem włączone granie na czekanie które po darmowym miesiącu jest później za 5zł aż...

Elegancko do 12h odpisali mi, że moje konto nie ma dodatkowych generatorów kosztów i jestem zadowolony. Mam to na piśmie, więc mam dowód. Proste?

Mojej mamie "ktoś z telefonicznego BOK-u" sam włączył usługę @-faktury, której ona w żadnym wypadku nie chciała. Jak widać, pracownicy Ci mają dostęp do kont i mogą niestety robić z nimi co chcą..

Co do Twojego problemu, ponów swoją wizytę u Rzecznika i czekaj na wyjaśnienie ze strony T-mobile. Jeśli masz umowę, która mówi o tym, że usługa jest bezpłatna to nie masz się czym martwić.


Z całym szacunkiem, ale znając trochę marketing, zapewne zadzwonili do Twojej mamy czy chce 100 DARMOWYCH minut w zamian, że będzie miała e-fakturę... Zapewne zgodziła się, bo która kobieta odmówi darmowych minut :) Wystarczyło...

Teraz taki trend jest na e-faktury i bardzo dobrze w sumie... BOA jest przejrzyste i można sobie w internecie przeglądnąć czy wydrukować... każdy raczej w obecnej dobie ma internet, czy też drukarkę..
A 10-15 stron billingu czasem to jednak kawałek papieru, który jest wyrzucany później ;) Policz tak 15 stron A4 raz powiedzmy 1mln miesięcznie... masakra

#6 OFFLINE   Dorone


  • 366 postów
  • Telefon:LG - P760

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:Standard - Android 4.1.2

Napisano 15 czerwiec 2012 - 15:28

No właśnie nikt nie dzwonił, moja mama ma mnóstwo minut, których nie wykorzystuje, a z drugiej strony nigdy nie zgodziłaby się na taką fakture bo wychodzi z założenia, że takie rzeczy muszą być na papierze. W tym wypadku jestem absolutnie pewny, że ktoś zrobił to za plecami. Może komuś brakowało do wyrobienia miesięcznej normy...
Nic wielkiego się nie stało bo wycofaliśmy to, ale niesmak pozostał.

Dobry pomysł z tym @, ale wiesz nikt z góry nie zakłada, że ktoś będzie go chciał oszuakć prawda? Choć może rzeczywiście powinien.

#7 OFFLINE   FoXx


  • 284 postów
  • Telefon:LG G2 mini

  • Skąd:Szczecin

  • Firmware:10d

Napisano 15 czerwiec 2012 - 19:54

No dziwne to... najgorsze jest to, że cfaniactwo konsultantów jest coraz większe... póki klient się skapuje to konsultant zapewne już nie pracuje... ale swoją prowizję ładnie nachapał na kilka numerów i premie zgarnął... i to raczej TM nie jest wyjątkiem, tylko każda sieć się z tym boryka...

#8 OFFLINE   aaggaatt

  • Autor tematu

  • 5 postów

Napisano 18 czerwiec 2012 - 13:14

Ale w ogóle nie dostałaś żadnej odpowiedzi po tym jak byłaś u Rzecznika?! Paranoja jakaś... To bombarduj ich w takim razie codziennie reklamacjami. Jak nie chce ci się iść do nich to wysyłaj @. Może to trochę chamskie, ale jeśli oni tak pogrywają.


W piątek odpowiedzieli: Opłata jest wskazana w regulaminie, a umowa podpisana. Nie ma podstaw do odliczania kwoty za bezpieczny telefon.
ALE ja regulaminu nie otrzymałam, a w umowie nie ma mowy o dodatkowych opłatach...paranoja naprawdę...
Bombardowałam ich, więc napisali, żebym nie pisała bo i tak nie odpowiedzą, ale masz rację będę bombardować dalej
UOKIK napisał, że już nie wie jak może pomóc w tej sytuacji ... też im chyba ręce opadły

---------- Post dołączono o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

Pół biedy jeśli jest to przez telefon i jeśli można nagrać, ja ostatnią kłótnię z nimi nagrałam. Ale przy podpisywaniu umowy w biurze facet kłamał po prostu. Powiedział, że nie będzie pobierana opłata za usługę bezpieczny telefon, to taki deal z okazji 12 lat z erą. Nie dostałam dokumentów z opłatami skoro miałam nie płacić..
oszukują jak mogą...

#9 OFFLINE   Dorone


  • 366 postów
  • Telefon:LG - P760

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:Standard - Android 4.1.2

Napisano 18 czerwiec 2012 - 13:42

Oszukanych jest niestety dużo więcej, nie tylko zresztą w TM...

Przykład z dziś, tzn. z netu:

Czuję się jak bohater Kafki - stwierdza pan Wiesław z Rzeszowa, opisując swoje perypetie z siecią T- Mobile. Od kilku tygodni nie ma łącza internetowego. Konsultanci obiecują, że już-już usterka zostanie naprawiona. Pracownik biura prasowego sieci radzi: niech klient napisze reklamację i wyśle ją e-mailem.
- Mam umowę z T-Mobile na stacjonarny internet. Od 20 maja nie mogę z niego korzystać, nie mam połączenia. Najpierw na własny koszt sprawdziłem, czy nie wysiadł modem. Ale był w porządku. Zadzwoniłem do konsultanta T-Mobile. Wiecie państwo, jak to jest: człowiek dzwoni i ma wrażenie, że uruchamia machinę: najpierw trzeba wysłuchać: chcesz nowy telefon - wybierz 1, pytasz o rachunek - wybierz 2 i tak dalej. Musiałem wysłuchać całej litanii, zanim wreszcie doczekałem się konsultanta. Sprawdził hasła, kody i powiedział, że do 60 godzin sprawa powinna być załatwiona. Od tamtej rozmowy dzwoniłem 17 razy. Później prosiłem o to panie z punktu, w którym podpisałem umowę, bo okazało się, że za każdą rozmowę z konsultantem i długie czekanie na tę rozmowę muszę płacić - opowiada pan Wiesław.


Nasz czytelnik był wielokrotnie informowany przez konsultantów, że technik przyjdzie następnego dnia, umawiał się nawet na konkretną godzinę. Nikt się nie pojawiał. Któregoś dnia dostał nawet SMS z komunikatem, że problem został rozwiązany. - Była to nieprawda, bo internetu jak nie było, tak nie ma. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że za każdym razem rozmawiałem z innymi osobami. Każdemu kolejnemu konsultantowi tłumaczyłem, o co chodzi, ten coś tam sprawdzał i obiecywał, że sprawa zostanie załatwiona. Gdy dzwoniłem następnego dnia, nie mogłem spytać, dlaczego nadal nie ma internetu, bo tamtego konsultanta już nie było - mówi czytelnik.

Pan Wiesław prosił o interwencję także pracownice punktu, w którym podpisał umowę. - Ale one powiedziały mi, że też nie są w stanie zrobić nic więcej niż tylko dzwonić - dodaje.

Poprosiliśmy o wyjaśnienie przedstawiciela T- Mobile. W imieniu firmy informacji udzielają tylko przedstawiciele biura prasowego. - Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, dlaczego sprawa tego pana nie została jeszcze załatwiona. Dane klientów są chronione, ja nie mam uprawnień. Mogę tylko poradzić, żeby ten pan złożył oficjalną reklamację. Niech ją wyśle e-mailem lub listownie. W ciągu 30 dni powinna zostać rozpatrzona, ale oczywiście to jest termin ustawowy, postaramy rozpatrzyć ją wcześniej. Mając pisemną reklamację, możemy prześledzić całą sprawę i ustalić, co jest przyczyną jego problemów. Gdybym ja był niezadowolony z tego, że konsultanci nie załatwili mojej sprawy, pisałbym reklamację już po kilka dniach - wyjaśnia Piotr Żaczko z biura prasowego T-Mobile.



#10 OFFLINE   kosteq7


  • 336 postów
  • Telefon:Moto G

  • Firmware:4.4

Napisano 18 czerwiec 2012 - 13:48

W piątek odpowiedzieli: Opłata jest wskazana w regulaminie, a umowa podpisana. Nie ma podstaw do odliczania kwoty za bezpieczny telefon.
ALE ja regulaminu nie otrzymałam, a w umowie nie ma mowy o dodatkowych opłatach...paranoja naprawdę...
Bombardowałam ich, więc napisali, żebym nie pisała bo i tak nie odpowiedzą, ale masz rację będę bombardować dalej
UOKIK napisał, że już nie wie jak może pomóc w tej sytuacji ... też im chyba ręce opadły

---------- Post dołączono o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

Pół biedy jeśli jest to przez telefon i jeśli można nagrać, ja ostatnią kłótnię z nimi nagrałam. Ale przy podpisywaniu umowy w biurze facet kłamał po prostu. Powiedział, że nie będzie pobierana opłata za usługę bezpieczny telefon, to taki deal z okazji 12 lat z erą. Nie dostałam dokumentów z opłatami skoro miałam nie płacić..
oszukują jak mogą...


W Umowie jest informacja, że zapoznałas się z regulaminem świadczenia usługi "bezpieczny telefon" i go akceptujesz. Teraz po fakcie nic nie wywalczysz, bo złożyłaś swój podpis na Umowie, z którą się zapoznałaś.

Poza tym nie wiem jaki masz abonament, ale często jest tak, że "bezpieczny telefon" otrzymujesz do Umowy na specjalnych warunkach np. podstawowy abonament platny 59zł zamiast 79zł, wiec nawet dopłacając 10zł jesteś "zarobiona" + fajna usługa jakby nie patrzeć. Kiedyś może się coś takiego przydać;)

edit: jak chcesz to napisz mi kiedy przedłużałaś Umowę (dokładna data) to wyslę Ci na pm regulamin z tamtego okresu. Przynajmniej będziesz wiedziała za co płacisz ;)

Użytkownik kosteq7 edytował ten post 18 czerwiec 2012 - 14:06