muti Po tygodniu korzystania z Prestigio PMP5097CPR nagle przestał działać dotyk. Nie jestem w stanie nawet odblokować urządzenia. Próby wyłączenia i ponownego uruchomienia oraz wciskania ukrytego w dziurce opisanej "R" przycisku nie przyniosły żadnych rezultatów. Tablet jest bezużyteczny:( Chciałem się telefonicznie i mailowo skontaktować z firmą Asbis, do której jest namiar na stronie www prestigio, aby uzyskać od nich pomoc, ale telefonu nikt nie odbiera, a adres e-mailowy jest niekatywny:( Może forumowicze coś mi doradzą?
furi_dp ze strony Witamy w ASBIS PL : Serwis techniczny Tel: 022 33 71 548 Grzegorz Kiszka grzegorz.kiszka@asbis.pl Tel: 022 33 71 549 Marcin Górecki marcin.gorecki@asbis.pl
muti Zareklamuję, bo to chyba jedyna opcja. Szkoda, że RTVEuroAGD nie przyjmuje w swoich sklepach sprzętu zakupionego przez neta i dostarczonego kurierem. Trzeba będzie odesłać. Próbowałem jeszcze totalnego resetu przez recovery, ale na nic się to zdało.
majkel2424 To nie ma sie co zastanawiac. Gdzies tu na forum czytalem ze prestigio nie bawi sie w naprawy tylko od razu daje nowki sztuki przy reklamacji
wjedrusik Po tygodniu korzystania z Prestigio PMP5097CPR nagle przestał działać dotyk. Nie jestem w stanie nawet odblokować urządzenia. Próby wyłączenia i ponownego uruchomienia oraz wciskania ukrytego w dziurce opisanej "R" przycisku nie przyniosły żadnych rezultatów. Tablet jest bezużyteczny:( Chciałem się telefonicznie i mailowo skontaktować z firmą Asbis, do której jest namiar na stronie www prestigio, aby uzyskać od nich pomoc, ale telefonu nikt nie odbiera, a adres e-mailowy jest niekatywny:( Może forumowicze coś mi doradzą? Miałem to samo. Wymienili na nowy...