Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

Rozwiązywanie problemów ze sklepem Google Play


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Kubson

  • 3089 postów
  • Telefon:Nexus 4

  • Skąd:Lublin

  • Firmware:Stock KitKat

  • Kernel:Stock

Napisano 05 lipiec 2012 - 08:48

Zauważyłem że ostatnio wiele osób ma problem ze sklepem play.
Znalazłem w necie wersje sklepu które się same nie aktualizują, jak na razie pomogło kilku użytkownikom.

Download
http://db.tt/3ZLz7jHz (nowsza wersja) (sklep play)
https://www.dropbox....i240-signed.apk (starsza wersja 3.4.7) (android market)

Wymagania
Musisz mieć jakiś menadżer plików z dostępem do roota np. root exploer
Musisz mieć zrootowany telefon

Instrukcja instalacji
1. Wejdź do system/ app i zobacz czy tam jest aplikacja o nazwie phonesky.apk czy vending.apk
2. Zmień nazwę pobranego pliku na taki który jest w system/ app (phonesky.apk lub vending.apk)
3. Usuń plik phonesky lub vending z system/ app
4. Przenieś pobrany plik do system/ app
5. Ustaw jego zezwolenia (permission) żeby wyglądały tak
Spoiler

6. Restart urządznia

Żeby móc edytować pliki w systemowych folderach w np. root exploer musisz nacisnąć 'mount r/w', czyli pozwolenie na odczyt/ zapis

Użytkownik Kubson edytował ten post 05 lipiec 2012 - 08:54

Zarejestruj się w dropboxie za pomocą tego linku i zainstaluj aplikacje na komputer aby otrzymać dodatkowe 500 mb
FIFA 14 android ULTIMATE TEAM COINS 10K 6zł



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   Qane

  • 1433 postów
  • Telefon:LG G2/ Galaxy S+

  • Tablet:Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100

  • Skąd:Polska

  • Firmware:JB 4.2

Napisano 05 lipiec 2012 - 09:05

Od siebie dodam tylko, że są to wersje aplikacji, które nie będą się aktualizować - jest to obejście problemu a nie rozwiązanie.
Jeżeli wyjdzie kolejna aktualizacja Google Play to trzeba będzie szukać instalki i instalować ją ręcznie lub znaleźć poprzednią wersję i dokonać podmiany (analogicznie do powyższego opisu).

Zrobiłem to u siebie bez mount system i działa.
Wpierw wywaliłem (aplikacją TitaniumBackup) Google Play z telefonu (całkowicie usunąłem), potem wrzuciłem nowszą wersję z linka powyżej do system/app, nadałem uprawnienia, restart telefonu i działa.

#3 OFFLINE   Czaruss

  • 990 postów
  • Telefon:iPhone 6

  • Tablet:LG G Pad 8.3

  • Skąd:Łuków

  • Firmware:4.4.2

Napisano 05 lipiec 2012 - 16:39

A bez roota da się jakoś żeby naprawić? Bez wgrywania niczego.??

#4 OFFLINE   mallly1508

  • 44 postów
  • Telefon:Sony Xperia S

Napisano 05 lipiec 2012 - 17:15

A wiec ja mam problem z tym wiekszy ( rozmawialem juz z Kusbsonem1999) bo usunalem plik .apk marketu i nie moge teraz poprzez TitaniumBackup odinstalowac takze jestem troche w kropce. Jak robie wszystko jak Kuba napisal wyswietla mi kumunikat ze (aplikacja nie zostala zainstalowana) i to wszystko, dalej nie dziala. . . Czy wgranie na nowo romu przywroci plik .apk marketu ?

#5 OFFLINE   lord-stickman

  • 170 postów
  • Telefon:iPhone 4S

  • Skąd:Poznań

  • Firmware:8.1.2

Napisano 05 lipiec 2012 - 17:20

Tak

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#6 OFFLINE   mallly1508

  • 44 postów
  • Telefon:Sony Xperia S

Napisano 05 lipiec 2012 - 17:47

Dziala. Musialem najpierw poprzez Titanium odinstalowac caly sklep i dopiero zadzialalo. Tak dla potomnych :). Dzieki za pomoc

#7 OFFLINE   ochkarol

  • 2308 postów
  • Telefon:HTC Desire 500 & Lumia625

  • Skąd:Lublin

  • Firmware:1.20.401.3 & WP 8.10.14176.243

Napisano 05 lipiec 2012 - 18:36

Uff...
Działa (bo wywalały się różne wersje po próbie podmiany pliku).
Zainstalowałem wersję 3.5.19 (ma się nie aktualizować podobno).

Ale, że nie było tak łatwo to opiszę algorytm.

  • odinstalowałem aktualizacje Sklepu w systemie (systemowym narzędziem) - aplikacja dalej się krzaczyła.
  • Za pomocą AntTek App Managera odinstalowałem całkowicie Sklep (system nie dawał takiej opcji). Użyłem opcji "delete".
  • Restart
  • Spróbowałem zainstalować vending.apk lecz instalacja nie powiodła się.
  • Usunąłem plik com.android.vending.apk (folder /data/app/)
  • Usunąłem wszystkie pliki z folderu /data/data/com.android.vending/ oraz podfolderów oraz z /data/data/com.android.vending.updater/ oraz podfolderów (jeśli były - nie pamiętam)
  • uruchomiłem plik vending.apk z folderu /system/app/ (był) i instalacja przebiegła normalnie




Po tych operacjach Sklep Play działa normlanie (na razie).

Aha. Nie wiem czy to ma znaczenie ale wcześniej jeszcze usunąłem z folderu /system/app/ plik Vending.odex?

Może go przywrócić (mam backup tego pliku)?

#8 OFFLINE   Qane

  • 1433 postów
  • Telefon:LG G2/ Galaxy S+

  • Tablet:Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100

  • Skąd:Polska

  • Firmware:JB 4.2

Napisano 05 lipiec 2012 - 19:58

Proszę kierować się do podanego niżej wątku w dziale ogólnym, bo problem ze sklepem nie dotyczy tylko użytkowników S+.

Wątek o problemach z Google Play w dziale ogólnym androida: http://forum.android...lefon-pc-67948/


Więcej info: http://forum.android...e-zanie-189659/

Użytkownik Qane edytował ten post 05 lipiec 2012 - 20:20