Skocz do zawartości

Robimy fajne filmy o Androidzie na YouTube! Daj nam suba!

kolekcjoner

Jak wyłączyć blokadę kodem PIN karty SIM?

Polecane posty

kolekcjoner   
Otrzymana reputacja: 8
kolekcjoner

Po wpisaniu prawidłowego PINu w ustawienia->bezpieczenstwo->skonfiguruj blokade karty SIM mam komunikat: "Wyłączanie kodu Pin nieobsługiwane".Jak usunąć żądanie tego Pinu?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
ragalg1   
Otrzymana reputacja: 4
ragalg1

A moze karta sim nie pozwala na wylaczenie pinu? Moja karta na abo tak ma (od nowosci od 2005 roku teraz wycieta pod i9300 bo operator za duzo chcial przytulic)

Wysłane z mojego GT-I9300

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
MaŁy_RaDeK   
Otrzymana reputacja: 2
MaŁy_RaDeK

Wszystko zależy od karty a dokładniej od operatora.

Dla przykładu karcie w Orange nie mogłem wyłączyć PIN, a nowa karta w Play w ogóle go nie ma.

Pytałem kiedyś w BOA Orange (bo tam wcześniej miałem abonament) i nie było możliwości wyłączenia PIN. Niestety...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
kolekcjoner   
Otrzymana reputacja: 8
kolekcjoner

No to wszysto jasne, w Orangutanie nie wyłącze PINu :( a zmienić chociaż mogę?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
padre777   
Otrzymana reputacja: 0
padre777

Zmienić możesz, wyłączyć nie możesz.

Raz testowaliśmy systemowe wyłączenie piny na karcie abonamentowej. Niestety po tej operacji masa naszych testowych słuchawek przestała współpracować z kartą SIM.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
motochic   
Otrzymana reputacja: 3
motochic

Ja wylaczylem PIN karty wkladajac ja do iPhone'a 4S. Teraz SGS3 o nic się nie pluje i mam spokój (karta T-Mobile)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
tarantula1910   
Otrzymana reputacja: 0
tarantula1910

W orange/nju wystarczy wysłać prośbe na emila bok@orange, albo do nju przez strone po zalogowaniu z zakładce kontakt mi wylaczyli z 2ch kart sim pin.

:) super

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
pyszny74   
Otrzymana reputacja: 0
pyszny74

Szanowny Panie,Kwestia kodu PIN nie została uregulowana w żadnych przepisach powszechnieobowiązujących. Nie była również dotychczas kwestionowana przez UrządOchrony Konkurencji i Konsumentów.Z związku z powyższym należy złożyć do Prezesa Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów zawiadomienie o możliwości stosowania przezoperatora telekomunikacyjnego nieuczciwych praktyk rynkowych oraznaruszenia zbiorowych praw konsumentów na adres: Urząd OchronyKonkurencji i Konsumentów, plac Powstańców Warszawy 1 pok. 116, 00-950Warszawa lub w Delegaturach UOKiK. Skarga od zainteresowanego – jeśli jest zasadna – może, ale nie musibyć przyczynkiem do wszczęcia postępowania o naruszenie zbiorowychinteresów konsumentów. Prezes UOKiK nie ma bowiem obowiązku wszczynaniana wniosek skarżącego postępowania w każdej takiej sprawie.Jeżeli Urząd uzna, że bezprawne działanie operatora narusza interesnieograniczonej liczby osób, będzie mógł nałożyć na operatora karęfinansową i zobowiązać go do zaprzestania stosowania takich działań.Zawiadomienie powinno zawierać:1.	Wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane stosowanie praktykinaruszającej zbiorowe interesy konsumentów.2.	Opis stanu faktycznego będącego podstawą zawiadomienia;3.	Wskazanie przepisu ustawy, którego naruszenie zarzuca zgłaszającyzawiadomienie;4.	Uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy;5.	Dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie.Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowićdowód naruszenia przepisów ustawy.Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia uzna Pani za wyczerpujące.Z poważaniem,Konsumenckie Centrum E-porad

Połączony post:

I znów biedny szaraczek musi walczyć z koncernem

A oto moja treść pytania do Centrum E -porad :

Dzień dobry.Posiadam numer telefonu w NJU na kartę. Trzykrotnie przez swoje konto na stronie nju prosiłem o zdjęcie żądaniaprzy każdym uruchomieniu telefonu kodu PIN.Operacja taka jest niemożliwa z poziomu telefonu jak i konta internetowegou operatora. Potwierdzeniem tego jest wiele wpisów na internecie.Konsultanci Biura Obsługi Klienta NJU notorycznie odmawiają wyłączeniatej usługi tłumacząc to względami bezpieczeństwa.Informowałem ich w swoich zgłoszeniach że jestem osobą dorosłą, wpełni sprawną intelektualnie i wiem czym grozi wyłączenie kodu PIN.W obecnych czasach nie jest to żadna przeszkoda dla złodziei, telefonbędzie użytkowany w domu przez moją matkę (70 lat) i dlatego nie wiemczemu operator na siłę nie chce wyłaczyć mi tej usługi. Telefon jak ipieniądze zgromadzone na koncie (system na kartę - przedpłatowy) sąmoją własnością więc tylko ja poniosę szkodę przykradzieży/zgubieniu.Proszę o pomoc, gdyż nie wiem już jak z nimi rozmawiać przy ichargumentach rodem z piaskownicy "nie, bo nie"

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×