• Ogłoszenia

    • wisin

      Chcesz zostać Moderatorem na naszym forum? Wejdź i sprawdź co trzeba zrobić!   30.03.2017

      Drogi użytkowniku

      Zapewne wiele razy zdarzyło się Tobie zauważyć niezrozumiałą nazwę tematu lub wypowiedzi, które niekoniecznie trzymają się tematyki danego wątku. Często pojawiają się też wielokrotnie omawiane zagadnienia szkodzące czytelności działu i sprawiające, że nie przegląda się Forum tak przyjemnie. Wielu z Was stara się na różne sposoby zwracać innym użytkownikom uwagę, lecz nie zawsze przynosi to oczekiwany skutek. Jeżeli chciałbyś mieć realny wpływ na to, co dzieje się na Forum - właśnie nadarza się ku temu idealna okazja, rozpoczynamy nabór na Moderatorów Testowych.
        Co takiego robi Moderator Testowy? Moderator Testowy na początku swojej działalności zapoznaje się z narzędziami moderacji, zasadami ich działania, oraz porządkuje wybrany przez siebie dział (lub kilka działów). Nie ma się czego bać, nie jest to trudne i z biegiem czasu moderowanie może się okazać ciekawym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Wszak celem działań moderacyjnych jest to, aby forum było jak najbardziej pomocne dla wszystkich użytkowników.    Jak zgłosić swoją kandydaturę?
        Aby to uczynić wystarczy napisać prywatną wiadomość do jednego z Administratorów Personalnych: Hubal, ldawid, Pajonk lub zdybo. Zawierać ona musi: Twoje imię i nazwisko. Twój wiek. Numer GG bądź też innego komunikatora (na przykład Hangouts) w celu zapewnienia szybkiej komunikacji w nagłych przypadkach. Nie jest to opcja niezbędna, aczkolwiek nieraz bardzo przydatna. Dział(y), którym(i) chciałbyś/chciałabyś się zająć (może być kilka). Odpowiedź na pytanie - Jak często przesiadujesz na forum? Dotychczasowe doświadczenie w moderacji oraz motywacja do objęcia tego stanowiska. Jeżeli jest ono znikome lub nie masz go wcale - nic straconego, nabierzesz go u nas.  Serdecznie zapraszamy!
      Ekipa Forum Android
  • 0
kolekcjoner

Jak wyłączyć blokadę kodem PIN karty SIM?

Pytanie

Po wpisaniu prawidłowego PINu w ustawienia->bezpieczenstwo->skonfiguruj blokade karty SIM mam komunikat: "Wyłączanie kodu Pin nieobsługiwane".Jak usunąć żądanie tego Pinu?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

No to wszysto jasne, w Orangutanie nie wyłącze PINu :( a zmienić chociaż mogę?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

A moze karta sim nie pozwala na wylaczenie pinu? Moja karta na abo tak ma (od nowosci od 2005 roku teraz wycieta pod i9300 bo operator za duzo chcial przytulic)

Wysłane z mojego GT-I9300

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Wszystko zależy od karty a dokładniej od operatora.

Dla przykładu karcie w Orange nie mogłem wyłączyć PIN, a nowa karta w Play w ogóle go nie ma.

Pytałem kiedyś w BOA Orange (bo tam wcześniej miałem abonament) i nie było możliwości wyłączenia PIN. Niestety...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Zmienić możesz, wyłączyć nie możesz.

Raz testowaliśmy systemowe wyłączenie piny na karcie abonamentowej. Niestety po tej operacji masa naszych testowych słuchawek przestała współpracować z kartą SIM.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Ja wylaczylem PIN karty wkladajac ja do iPhone'a 4S. Teraz SGS3 o nic się nie pluje i mam spokój (karta T-Mobile)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

W orange/nju wystarczy wysłać prośbe na emila bok@orange, albo do nju przez strone po zalogowaniu z zakładce kontakt mi wylaczyli z 2ch kart sim pin.

:) super

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Szanowny Panie,Kwestia kodu PIN nie została uregulowana w żadnych przepisach powszechnieobowiązujących. Nie była również dotychczas kwestionowana przez UrządOchrony Konkurencji i Konsumentów.Z związku z powyższym należy złożyć do Prezesa Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów zawiadomienie o możliwości stosowania przezoperatora telekomunikacyjnego nieuczciwych praktyk rynkowych oraznaruszenia zbiorowych praw konsumentów na adres: Urząd OchronyKonkurencji i Konsumentów, plac Powstańców Warszawy 1 pok. 116, 00-950Warszawa lub w Delegaturach UOKiK. Skarga od zainteresowanego – jeśli jest zasadna – może, ale nie musibyć przyczynkiem do wszczęcia postępowania o naruszenie zbiorowychinteresów konsumentów. Prezes UOKiK nie ma bowiem obowiązku wszczynaniana wniosek skarżącego postępowania w każdej takiej sprawie.Jeżeli Urząd uzna, że bezprawne działanie operatora narusza interesnieograniczonej liczby osób, będzie mógł nałożyć na operatora karęfinansową i zobowiązać go do zaprzestania stosowania takich działań.Zawiadomienie powinno zawierać:1.	Wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane stosowanie praktykinaruszającej zbiorowe interesy konsumentów.2.	Opis stanu faktycznego będącego podstawą zawiadomienia;3.	Wskazanie przepisu ustawy, którego naruszenie zarzuca zgłaszającyzawiadomienie;4.	Uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy;5.	Dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie.Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowićdowód naruszenia przepisów ustawy.Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia uzna Pani za wyczerpujące.Z poważaniem,Konsumenckie Centrum E-porad

Połączony post:

I znów biedny szaraczek musi walczyć z koncernem

A oto moja treść pytania do Centrum E -porad :

Dzień dobry.Posiadam numer telefonu w NJU na kartę. Trzykrotnie przez swoje konto na stronie nju prosiłem o zdjęcie żądaniaprzy każdym uruchomieniu telefonu kodu PIN.Operacja taka jest niemożliwa z poziomu telefonu jak i konta internetowegou operatora. Potwierdzeniem tego jest wiele wpisów na internecie.Konsultanci Biura Obsługi Klienta NJU notorycznie odmawiają wyłączeniatej usługi tłumacząc to względami bezpieczeństwa.Informowałem ich w swoich zgłoszeniach że jestem osobą dorosłą, wpełni sprawną intelektualnie i wiem czym grozi wyłączenie kodu PIN.W obecnych czasach nie jest to żadna przeszkoda dla złodziei, telefonbędzie użytkowany w domu przez moją matkę (70 lat) i dlatego nie wiemczemu operator na siłę nie chce wyłaczyć mi tej usługi. Telefon jak ipieniądze zgromadzone na koncie (system na kartę - przedpłatowy) sąmoją własnością więc tylko ja poniosę szkodę przykradzieży/zgubieniu.Proszę o pomoc, gdyż nie wiem już jak z nimi rozmawiać przy ichargumentach rodem z piaskownicy "nie, bo nie"

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.