Muszę swojego Tabka wysłać do serwisu. Przestał działać dotyk na części ekranu (około jednocentymetrowy pasek przy krótszej długości ekranu - tej wolnej od wejść i przycisków). Przy okazji zgłoszę odklejający się narożnik ekranu i wariujący dotyk.
Mam kilka pytań odnośnie wysyłki do serwisu:
1. Czy wysłać w oryginalnym pudełku?
2. Czy razem z Tabem wysłać też ładowarkę i inne kabelki?
3. Czy wysłać oryginał faktury zakupu czy ksero?
Jak ktoś ma już doświadczenie w kontakcie z serwisem to proszę o jakieś rady.
Pozdrawiam
PS. Kupiłem sprzęt na Neo24 i mam czystą gwarancję (tzn nie wypełnioną, tylko przyklejony numer seryjny). Mam oczywiście fakturę zakupu. Czy to może być problem? Czy może wysłać gwarancję do Neo24, żeby wypełnili?