Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

Serwis LG w Mławie - opinie, problemy.

opinie problemy serwis serwisem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   tomek101279

  • 75 postów
  • Telefon:huawei g300

  • Tablet:manta mid 08

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:a nie wiem

Napisano 21 wrzesień 2010 - 15:49

Pytanie jak w tytule czy mieliscie jakies przeprawy z serwisem w mławie, nie ma on dobrej opinii ;/ .

tu link do tematu na iinym forum

Użytkownik WueRZet edytował ten post 28 grudzień 2010 - 19:38



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   morcin123

  • 304 postów
  • Telefon:LG G2

  • Firmware:20G

Napisano 21 wrzesień 2010 - 15:51

na jakims innym forum czytalem historie ludzi którzy męczyli się z tym serwisem, ... i dochodzę do wniosku że taki serwis to nie serwis tylko wyłudzać kasy ... a co najlepsze to często telefony wracają w gorszym stanie niż zostały wysłane
Smartfon jest na tyle smart na ile pozwoli mu właściciel.

#3 OFFLINE   zawadaki

  • 860 postów
  • Telefon:Nexus 4

  • Tablet:Nexus 7

Napisano 21 wrzesień 2010 - 17:21

wewnątrz telefonu naklejone są specjalna plasterki, których zadaniem jest wykrywanie wilgoci, nie ważne skąd ona pochodzi, załóżmy ze ktoś często biega i nosi telefon blisko ciała blisko miejsc które się intensywnie pocą w dodatku w kieszeni gdzie cyrkulacja powierza jest ograniczona, mimo ze telefon nie został zalany to czujnik zawilgocenia zareagował na wilgoć z potu, to jest hipotetyczna historia ale bardzo możliwa.
Nie tłumacze tu serwisu bo być może przyjęto właśnie taką politykę ograniczania strat wynikających z napraw gwarancyjnych, ale nie można wszystkiego przestawiać w negatywnym świetle, użytkownik również potrafi być niezwykle pomysłowy w sposobach na zniszczenie urządzenia, wydaje się ze przodują w tym obywatele USA ;)

#4 OFFLINE   tomek101279

    Autor tematu
  • 75 postów
  • Telefon:huawei g300

  • Tablet:manta mid 08

  • Skąd:Łódź

  • Firmware:a nie wiem

Napisano 21 wrzesień 2010 - 18:38

miałem u nich naprawe kt 520 lg i fakt wrocił naprawiony ale z inna usterka

#5 OFFLINE   DJ600V

  • 127 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy Note 2

  • Skąd:Skierniewice

Napisano 15 październik 2010 - 22:05

Oddałem jakiś czas temu starego KU990 do naprawy, wrócił szybko i zostało wszystko naprawione.

#6 OFFLINE   Pajonk

  • 2434 postów
  • Telefon:LG Nexus 4 (16GB)

  • Skąd:Kraków

  • Sieć:Orange

  • Firmware:Android 5.0.1 Lollipop

Napisano 15 październik 2010 - 22:22

Mój pierwszy Swift poszedł do Mławy z obawą cofnięcia gwarancji (Ściągnięcie simlocka w komisie). Telefon był u nich ok. 2 tygodnii (Miał plamkę na wyświetlaczu i czerwony piksel). Wrócił z białym pikselem (Podobno kazdy wyswietlacz moze miec jakis piksel - tu na forum tak mi mowili).

Na srubki nakleili naklejke z logo LG, ale... W kartce od nich była jakas adnotacja "99 rysy bkp". Do tej pory sie glowie co to moze byc...


Ogolem serwis polecam.

#7 OFFLINE   pawel250

  • 22 postów
  • Telefon:LG GT540

  • Skąd:Ozorków

Napisano 17 październik 2010 - 11:35

Pracuje w serwisie Compala przy laptopach. Gdy urzadzenie przychdzi do serwisu najpierw trafia na inspekcje wizualna potem na funkcjonalna i dopiero gdy usterka jest potwierdzona trafia na dzial serwisu. 99 to prawdopodobnie kod wewnetrzny uszkodzenia wizualnego. bkp to pewnie back panel, tylna klapka obudowy. Napisali to zeby byl wiadomo ze juz w takim stanie trafil do nich telefon.

#8 OFFLINE   Pajonk

  • 2434 postów
  • Telefon:LG Nexus 4 (16GB)

  • Skąd:Kraków

  • Sieć:Orange

  • Firmware:Android 5.0.1 Lollipop

Napisano 17 październik 2010 - 11:49

Pracuje w serwisie Compala przy laptopach. Gdy urzadzenie przychdzi do serwisu najpierw trafia na inspekcje wizualna potem na funkcjonalna i dopiero gdy usterka jest potwierdzona trafia na dzial serwisu. 99 to prawdopodobnie kod wewnetrzny uszkodzenia wizualnego. bkp to pewnie back panel, tylna klapka obudowy. Napisali to zeby byl wiadomo ze juz w takim stanie trafil do nich telefon.


I pewnie masz racje, bo pare rys takich głębszych miał. Leci piwko.

#9 OFFLINE   Speedo1544

  • 938 postów
  • Telefon:SGS

  • Skąd:Mars

  • Firmware:Co chwilę inny :-)

Napisano 17 październik 2010 - 21:51

[warnt]vdsfvdvceverwver[/warnt]

2.2. Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi! Tematy z nazwami typu "PROBLEM" , "POMOCY", "CO ROBIĆ" są nieprawidłowe i będą zamykane. W jednym temacie powinieneś poruszać tylko jeden problem.
Tematy o nazwach typu: „Problem z sms”, „Problem z wifi”, „Problem z G1”, „Coś nie działa”, „Coś zepsułem” itd. również są nieprawidłowe.
W przypadku takich tematów autor otrzyma od moderatora polecenie poprawy tytułu. Można to zrobić poprzez Zaawansowaną Edycję pierwszego postu w temacie. W wyniku braku reakcji autora na polecenie moderatora, temat będzie bezwarunkowo zamykany i przenoszony do kosza.



#10 OFFLINE   patarek

  • 255 postów
  • Telefon:OPOsek

  • Tablet:Samsung Galaxy Note 10.1

  • Skąd:Gorzów Wlkp.

Napisano 18 październik 2010 - 11:52

JA też miałem swój telefon w serwisie z problemem z zasięgiem.
Telefon "skakał" od -50 do -110 bB.
Po powrocie w gwarancji napisane jest że wymiana oprogramowania.
Co ciekawe mam telefon w Orange i sam osobiście wywalałem gry monopoly i sims. Telefon wrócił z serwisu dalej z logo startowym orange i bez ww aplikacji. Całe szczęście działa - tylko ciekawi mnie co miała oznaczać ta wymiana oprogramowania.

Użytkownik patarek edytował ten post 18 październik 2010 - 12:00

Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: opinie, problemy, serwis, serwisem