Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

TheArcanas

"Pobieranie nie powiodło się" problem Android Market.

Polecane posty

TheArcanas   
Otrzymana reputacja: 0
TheArcanas

Witam, mam problem z pobieraniem plików z Marketu. Kiedy wybieram produkt, naciskam pobierz, czekam chwilę i wyskakuje błąd " "Pobieranie nie powiodło się spróbuj ponownie". Uprzedzam, że Market nie chce się zaktualizować do najnowszego Android Market na 2.1 !!

Robiłem kilka Wipe, czyściłem cache i nic nie pomagało :(

Problem się pojawił, kiedy wczoraj GingerDX zaktualizowałem sobie do czystej wersji 2.1

Najdziwniejsze jest to, że pliki od razu po Wipe się pobierają, dopiero po jakimś czasie wywala te błędy.

Tak samo, jak nie mogę się zalogować na konto Google, muszę to zrobić od razu po Wipe bez WIFI,. Inaczej wcale nie działa.

Uprzedzam, że na mojej nowej xperii J wszystko działa jak należy.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Mistrz36   
Otrzymana reputacja: 0
Mistrz36

Wczoraj problem występował przez caly dzień u mnie na Neo V, ale dzisiaj jest wszystko ok, więc może to coś z marketem, chociaż wątpię.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
ambro155   
Otrzymana reputacja: 1
ambro155

też mam taki problem ani konto google ani market

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
meegi   
Otrzymana reputacja: 7
meegi
wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
Przydatne linki:
Pierwsze kroki na forum
Zmiana tytułu wątku
Jak poprawnie nazwać temat
dddddddddddddddddddddd[/WARNT]

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
gemini76   
Otrzymana reputacja: 0
gemini76

U mnie problemy pojawiły się parę dni temu. Podejrzewam, że zaczeło się od momentu kiedy przedłużyłem umowę z Play z pakietem 1GB. Wcześniej przez Wi-Fi działała synchronizacja z Google i aktualizacje z Google Play. przeprogramowałem nawet telefon przez PCCompanion, żeby mieć czyściutki system i też nie poszło... Ale znalazłem takie rozwiązanie - muszę wyłączyć Wi-Fi, mieć wyłączoną blokadę transmisji danych i w takich ustawieniach wyłączam telefon. Przejście w tryb samolotowy i z powrotem nie zafunkcjonowało. Po ponownym uruchomieniu synchronizacja z kontem google i google play działa ale tylko przez sieć GSM! Jak tylko włączę Wi-Fi w telefonie przestaje mi ta synchronizacja działać... Oczywiście wszystkie strony www działają, Youtube też, widżet Facebookowy również działa przez Wi-Fi. Więc może to Play blokuje u mnie łączność z google przez Wi-Fi i wymusza korzystanie z tego pakietu danych...?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
rdy   
Otrzymana reputacja: 72
rdy

Nie ma fizycznie takiej opcji, zapomnij

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
gemini76   
Otrzymana reputacja: 0
gemini76

Może i nie ma, i jest inna przyczyna ale jednak tylko takie rozwiązanie u mnie działa :E

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
gemini76   
Otrzymana reputacja: 0
gemini76

Dzisiaj natomiast przez Wi-fi działa i synchronizacja z kontem google i instalowanie aplikacji z google play.... Plotka głosi, że to Google coś zmieniało i to był efekt uboczny...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×