Zakładam taki temat gdyż wydaje mi się, że może być pomocny dla właścicieli "wadliwych" L9.
Jest to nowy smartfon na rynku także, sprawy związane z oddaniem go do serwisu na podstawie gwarancji są jeszcze mało znane, ale z tego co wiadomo zdarzają się problemy np: ze słabą baterią, która nie trzyma tak dobrze jak powinna i problemy z dopasowaniem tylnej obudowy/pokrywy, w której jest luz i może trzeszczeć.
Prosiłbym aby wszystkie problemy techniczne związane z LG L9 były opisywane tutaj tzn. jaka wada telefonu, czy oddaliście do serwisu, jeśli tak czy wadę usunęli, a być może wymienili na nowy egzemplarz L9 ??
Poczekam jeszcze trochę, nacieszę się ze swojego egzemplarza i być może oddam go do serwisu.
Mój LG SWIFT L9, BIAŁY
Bateria 2 razy ładowana. W stanie czuwania po 9 h spadła o 3%, więc chyba jest w normie.
Mam problem z tylną pokrywą, która wyraźnie się ugina i trzeszczy na wysokości baterii.
Problem podawałem już w innych wątkach.
Dzwoniłem do BOK i Pan oświadczył, że w takiej sprawie trzeba go oddać do serwisu i tam stwierdzą czy to naprawią czy też L9 jest wadliwa i należy wymienić na nowy egzemplarz.
Pozdrawiam