Skocz do zawartości
  • 0
Julek93

(PLAY) Internet

Pytanie

Julek93   
Otrzymana reputacja: 0
Julek93

Witam!Mam taki problem:od wczoraj mam dopiero aktywny numer i gdy sprawdziłem od razu czy mam 500MB pakietu, okazało się że tylko 419MB. Wy też tak macie? :mur:

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

37 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0
isaak   
Otrzymana reputacja: 0
isaak

No tak z tym się muszę zgodzić, jednak są to problemy z winy sieci a nie telefonu. Ja mam pkres rozliczeniowy od 1szego do 1szego i na dzień dzisiejszy czyli 5dni przed skończeniem okresu rozliczeniowego mam jeszcze ponad 100MB do wykorzystania, i tak jest co miesiąc. Mam stale włączone połączenie i netem, synchronizacją facebooka, gmaila, pogody i kalendarza. a do tego codziennie z 45min siedzę na necie przez połączenie 3g

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
Mathis87b   
Otrzymana reputacja: 0
Mathis87b

Nie macie problemów z 3g? Dzisiaj rano włączyłem neta 3g ładnie chodziło ale do pewnego czasu, aż nagle przerwa i do tej pory nie widzę żeby działało, chyba to wina sieci play ale ktoś pisał na forum, że może to też być wina telefonu...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
widex   
Otrzymana reputacja: 0
widex

Tylko, że jak ktoś zgrzebał coś i mu pobrało 300 MB to nie wina operatora.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
manner   
Otrzymana reputacja: 0
manner

co znaczy "zgrzebał"? tel nie modyfikowany. podobnie jak mój -- tu opis

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
roki   
Otrzymana reputacja: 0
roki

Nie wiem za bardzo nie jestem w temacie bo przeczytałem tą stronę rozmowy ale z tego co piszę ten koleś na blogu to mógł po prostu zrobić blokadę na sieci poza play. Ja taką blokadę sobie zrobiłem. A poza tym mam jakiś programik Nettrafic który mi liczy ile wykorzystałem z pakietu. Dzisiaj dostałem fakturę z Play za pierwszy niepełny miesiąc korzystania z netu i mi w sumie naliczyło jakieś 14pln poza play ale dwa dni nie miałem blokady, może to wtedy. Jak mi się to powtórzy to wtedy będzie dym bo w BOKu mnie zapewnili, że blokadę mam i nie mogę sie łączyć poza zasięgiem Play.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
isaak   
Otrzymana reputacja: 0
isaak

Blokada połączeń w Play jest fajna ale...

Jak jesteś poza zasięgiem sieci macierzystej to nie dochodzą ani nie wychodzą MMSy, bardzo dobrą funkcją jest w systemie blokada połączenia internetowego w roamingu działa bardzo dobrze.

Co do poprzedniej wypowiedzi, jak ktoś sobie sciągnie jakąś aplikację która będzie się ciągle łączyła z netem np. co 5min a nie ma włączonego stałego połączenia z internetem to za każde połączenie sciągnie po przynajmniej 100Kb co po godzinie daje około 1,2MB a na dobę to daje 28,8MB a na miesiąc prawie 900MB. przy czym tutaj także operator nie jest winny tylko użytkownik :)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
manner   
Otrzymana reputacja: 0
manner

wszystko jest bardzo fajne, blokady pakiety itp. do czasu aż w jedną noc telefon pobierze 850MB (w bilingu jest jedno dłuuuugie połączenie transmisji danych). Play oczywiście nie ma żadnego interesu w tym żeby to wyjaśnić. pakiet 500MB mam i płacę za niego, blokada poza siecią play jak najbardziej włączona i guzik z tego. najpierw wszamało resztę dostępnego pakietu (ze 300MB) a reszta policzyla sie normalnie (o ile to można nazwać normalnością) -- 0,12 za 100kB. dalej będziecie bezstresowo korzystać z play online w telefonie i z super pakietem?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
roki   
Otrzymana reputacja: 0
roki
Blokada połączeń w Play jest fajna ale...

Jak jesteś poza zasięgiem sieci macierzystej to nie dochodzą ani nie wychodzą MMSy, bardzo dobrą funkcją jest w systemie blokada połączenia internetowego w roamingu działa bardzo dobrze.

...

ups to już wiem dlaczego nie mogę wysyłać MMSów ;)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
idarman   
Otrzymana reputacja: 0
idarman

ale co zjadlo az tyle MB. Zgadzam sie ze to granda - zeby nie moc zblokowac polaczen internetowych poza

wykupiony pakiet. Przeciez w orange to standard - po pierwsze jak konczy Ci sie pakiet to jestes informowany, a po drugie - jak nie masz juz MB to internet jest blokowany - i spokoj.

Ciezko powiedziec co moze sie dziac w telefonie - to troche zbyt skomplikowane urzadzenie :) Tak wiec takie zabezpieczenie jest OCZYWISTOSCIA, to ze play powinien to zabezpieczyc. Jak tego nie robi - to jest to sprawa naciagania klientow na pieniadze. Tym bardziej ze jak kupowalem telefon nikt mnie o tym nie informowal ze po przekroczeniu pakietu internet nadal bedzie dzialal i za to bede musial placic. I to drogo. Przeciez w play online pakiet po wyczerpaniu byl blokowany i mozna bylo za 30-40zl wykupic nowy jesli chciales. A tu - kupujesz telefon, uzywasz, i tak naprawde nie wiesz kiedy przyjdzie Ci rachunek na 1300PLN !!!

wszystko jest bardzo fajne, blokady pakiety itp. do czasu aż w jedną noc telefon pobierze 850MB (w bilingu jest jedno dłuuuugie połączenie transmisji danych). Play oczywiście nie ma żadnego interesu w tym żeby to wyjaśnić. pakiet 500MB mam i płacę za niego, blokada poza siecią play jak najbardziej włączona i guzik z tego. najpierw wszamało resztę dostępnego pakietu (ze 300MB) a reszta policzyla sie normalnie (o ile to można nazwać normalnością) -- 0,12 za 100kB. dalej będziecie bezstresowo korzystać z play online w telefonie i z super pakietem?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
dzordzu   
Otrzymana reputacja: 0
dzordzu

no coz - mi sie stalo cos podobnego co autorowi powyzszej stronki.

Dzwoniac w polowie miesiaca do playa - powiedzialem, ze widze, ze ciagnie za duzo danych - wykupilem dodatkowy pakiet i zglosilem problem. Dzisiaj wlasnie sprawdzielm telefon - a tu 500zl rachunku. Pan powiedzial mi, ze takie dziwne duze poalczenia sa z serwerami HTC. Wczsniej takich nie bylo i napewno nie ma potrzeby na takie duze wiec uznaje to za blad aplikacji. A aplikacja byla dolaczaona do telefonu w momencie zakupu i jest autorstwa HTC (skoro z tymi serwerami sie laczy). Oznacza to, ze Play sprzedal mi wadliwy telefon. Jutro jade go oddac do salonu, a na rachunek oczywiscie skladam reklamacje. Jesli ktos jeszcze ma podobne problemy - skontaktujcie z Czlowiekiem ze stronki - jak sie zbierzemy napewno bedzie latwiej.

Pozdrawiam!

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×