Skocz do zawartości

• Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com

Oddałeś już swój głos? [konkurs]

Zdjęcie
- - - - -

Motywy i emotki LG P760 L9

emotki lgl9 motywy p760

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Mice92

• 50 postów
  • Telefon:LG P760

• Firmware:V20B

Napisano 11 luty 2013 - 22:59

1). Witam. Mam pytanie odnośnie LG L9 głownie chodzi o motywy. Czy można jakoś "doinstalować", dodać bądź pobrać motyw? Mam tylko 4 standardowe, wiem że jest aplikacja w sklepie "Play" lecz irytuje mnie to, że działa ona w tle i plus, minus ciągnie baterie. Głównie nie chce wgrywać "roota" bo to mój 1-wszy telefon z systemem "Android", więc jestem zielony i z tego co przeglądałem to dla kilku aplikacji nie będę tracił gwarancji i mieszał.

2). Jeszcze chodzi o emotki, u mojej dziewczyny w Sony Xperia Arc S tam gdzie mamy do wybory znaki, po przyciśnięciu ma tam również emotki, czy to też da rade jakoś zmienić bo troszku irytuje mnie klikanie te 3 kreseczki, potem emotki, a następnie wybieranie.

3). Oraz wiem, że było już trochę tematów z przenoszeniem aplikacji na kartę SD, ale czy nie ma jakiejś odpowiedniej metody by je przenieść? Bez root'owania j/w.
Po prostu 2 gry (mało MB) + GTA 3 + MAX PAYNE i pupa brak miejsca.

Użytkownik Mice92 edytował ten post 11 luty 2013 - 23:06

Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   elvis22

• 1811 postów
  • Telefon:XPERIA Z2

• Sieć:Orange

• Firmware:4.4.4 stock

• Kernel:stock

Napisano 11 luty 2013 - 23:15

1 . nie ma innych motywów oficjalnych . można jedynie samemu sobie edytować lub pójść na łatwiznę i pobrać gotowe zrobione przez kogoś ;p (wymagany root)

2 . nie wiem nie używam emotek , ale chyba tego nie zmienisz . jedynie możesz pobrać inną klawiaturę lub aplkacje sms.