Cześć. W skrócie:
1 Kupiłem towar 11.02 (od firmy). Otrzymałem go po 1-2 dniach - nie pamiętam dokładnie.
2 O odstąpieniu od umowy poinformowałem e-mailem 18.02.
3 Towar odesłałem 20.02 ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca otrzymał towar 21 (wg strony z trackingiem), choć on sam twierdzi, że dostał towar 22, ale to już raczej nieistotne.
4 Sprzedawca informuje, że odmawia zwrotu, przy czym nie wspomniał, że towar z powrotem odesłał do mnie. Dzisiaj, podczas mojej nieobecności domownicy odebrali tę przesyłkę...
Mam więc towar, którego nie chcę (i formalnie odstąpiłem od umowy), oraz sprzedawcę, który twierdzi, że zwrotu nie uwzględnia i nie uwzględni - napisał, że nie przyjmie ponownie przesyłki.
Pytanie teraz co lepiej zrobić: Centrum Sporów Allegro (CSA), czy poprzez Kontakt z Allegro (KA)?
Czy w przypadku CSA, allegro jest stroną, czy tylko platformą do rozstrzygnięcia sporu? Ponadto, mój problem nie bardzo podpada pod CSA:
Co mogę zgłosić do centrum sporów?
Możesz tu zgłosić różnego rodzaju problemy z finalizacją umowy, np.:
- otrzymałeś towar niezgodny z opisem,
- nie otrzymałeś towaru,
- nie otrzymałeś zapłaty za przedmiot,
- nie zgadzają się koszty przesyłki,
W przypadku KA mam np. do wyboru temat, który podpada pod mój problem: "Jestem Kupującym › Otrzymałem towar i chcę odstąpić od umowy", ale nie ma np. możliwości załączenia dokumentacji (np. screen shootów). Chyba, żebym zamieścił wszystko na pokazywarce i dołączył link?
Co myślicie? Będę wdzięczny za wszelkie rady.