No to przyjdzie mi sprawdzić w praktyce, jak działa gwarancja w Polsce. Zetka mi się od czasu do czasu grzała przy ładowaniu, aż dzisiaj się usmażyła i umarła na amen. Jutro idzie na gwarancyjny serwis do .........pl (ten sam serwis obsługuje Ainol.pl). Podzielę się wrażeniami, jak już będzie po wszystkim. Mam nadzieję, że szybko.
AKTUALIZACJA:
Alleluja! Dzisiaj (19 czerwca) wróciła do mnie moja "zetka" z serwisu MagTechu (.........pl, Ainol.pl). Czekałem miesiąc. Zgłoszenie obejmowało trzy sprawy:
* podczas ładowania usmażył się i umarł
* już wcześniej nie reagował na podłączanie do komputera prze USB
* prawy górny róg ekranu odchodził, co groziło pęknięciem
W serwisie telefon spędził równo miesiąc. Kontakt był niestety mocno ograniczony - reakcja tylko na pierwszego maila, potem zero odzewu na pytania o stan realizacji, brak na stronie kontaktu telefonicznego (można próbować połączyć się przez kontakty do sklepu internetowego, ale nie zawsze odbierają) i generalnie klimaty garażowe. W każdym razie - naprawa polegała na... przeklejeniu naklejki z numerem IMEI na karcie gwarancyjnej i odesłaniu nowego egzemplarza 🙂
Ale w sumie jestem zadowolony - mam teraz nowiuteńką zetkę, z nowym Androidem JB i bez rysek na ramce. I dowód na to, że gwarancja z Allegro jest realizowana. Po grudzie i bez pośpiechu, ale mimo wszystko tak.