Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Zgarnij Samsunga Galaxy S6 Edge!

Konkurs Opera & Android.com.pl


Zdjęcie
- - - - -

serwis gwarancyjny w Polsce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   uggrest

  • 9 postów
  • Telefon:ZTE V970

  • Tablet:Kiano 9.7 Quad Core

Napisano 07.04.2013 - 11:21

Witam. Czy ktoś z Was miał już okazję korzystać z serwisu gwarancyjnego w Polsce (kilku sprzedawców z Allegro takowy oferuje)? Jakie opinie i wrażenia? Chyba mnie czeka skorzystanie i nie wiem czego się spodziewać i czy w ogóle warto.


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   foral

  • 257 postów
  • Telefon:Thl T100S

  • Skąd:Warszawa/Ochota/Rakowiec

  • Firmware:4.2.2

Napisano 07.04.2013 - 13:57

Spróbować zawsze warto, ja mam od chinczykow telefon więc gwarancji w Polsce nie mam

tapatap v970

#3 OFFLINE   RAJ

  • 87 postów
  • Telefon:ZTE V970, S5830 GALAXY ACE

  • Tablet:OV-TB-06

Napisano 10.04.2013 - 13:55

http://forum.android...18/#post2175580

#4 OFFLINE   uggrest

    Autor tematu
  • 9 postów
  • Telefon:ZTE V970

  • Tablet:Kiano 9.7 Quad Core

Napisano 14.05.2013 - 22:50

No to przyjdzie mi sprawdzić w praktyce, jak działa gwarancja w Polsce. Zetka mi się od czasu do czasu grzała przy ładowaniu, aż dzisiaj się usmażyła i umarła na amen. Jutro idzie na gwarancyjny serwis do Swiatandroid.pl (ten sam serwis obsługuje Ainol.pl). Podzielę się wrażeniami, jak już będzie po wszystkim. Mam nadzieję, że szybko.

AKTUALIZACJA:

Alleluja! Dzisiaj (19 czerwca) wróciła do mnie moja "zetka" z serwisu MagTechu (Swiatandroid.pl, Ainol.pl). Czekałem miesiąc. Zgłoszenie obejmowało trzy sprawy:

* podczas ładowania usmażył się i umarł
* już wcześniej nie reagował na podłączanie do komputera prze USB
* prawy górny róg ekranu odchodził, co groziło pęknięciem

W serwisie telefon spędził równo miesiąc. Kontakt był niestety mocno ograniczony - reakcja tylko na pierwszego maila, potem zero odzewu na pytania o stan realizacji, brak na stronie kontaktu telefonicznego (można próbować połączyć się przez kontakty do sklepu internetowego, ale nie zawsze odbierają) i generalnie klimaty garażowe. W każdym razie - naprawa polegała na... przeklejeniu naklejki z numerem IMEI na karcie gwarancyjnej i odesłaniu nowego egzemplarza :)

Ale w sumie jestem zadowolony - mam teraz nowiuteńką zetkę, z nowym Androidem JB i bez rysek na ramce. I dowód na to, że gwarancja z Allegro jest realizowana. Po grudzie i bez pośpiechu, ale mimo wszystko tak.

Użytkownik uggrest edytował ten post 19.06.2013 - 22:00