Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'RECOVERY' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Społeczność android.com.pl
    • Regulaminy Forum
    • Przywitaj się!
    • Android.com.pl
    • Konkursy
    • OFF-Topic
  • Android
    • Nowości i plotki
    • FAQ Android
    • Android 9.0 Pie
    • Android 8.0 Oreo
    • Android 7.0 Nougat
    • Android 6.0 Marshmallow
    • Android 5.0 Lollipop
    • Android 4.4 KitKat
    • Archiwum Android
    • Software PC
  • Gry i Aplikacje
    • Aplikacje Android
    • Gry Android
    • Poszukiwania gier i aplikacji
    • Porównania gier i aplikacji
    • Android Wear - Smartwatch
    • Modyfikacje Wizualne
    • Download
    • Multimedia
  • Co i gdzie kupić?
  • Programowanie
  • Modyfikacje Android OS
  • Elektronika
  • Honor
  • Google
  • HTC
  • LG
  • Samsung
  • Sony
  • Motorola
  • Huawei
  • Xiaomi / MIUI
  • OnePlus
  • Lenovo
  • Asus
  • myPhone
  • Pozostałe marki

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 813 wyników

  1. Czesc osob posiadajacych LG Swift, po aktualizacji z 1.6 do 2.1 utracila bootimages (animacje startowe przy wlaczaniu telefonu) oraz przy wlaczaniu recovery maja jedynie czarny ekran. Ponizszy poradnik przeznaczony jest wlasnie dla takich osob i pozwala wykonac backup, przywrocenie backupu oraz wgranie update.zip mimo, ze nie widzimy nic na ekranie w trybie recovery: Ponizszy poradnik jest przeznaczony dla osob korzystajacych z clockworkmod recovery! Recovery uruchamiamy w nastepujacy sposob: 1. Naciskamy czerwona sluchawke (przy wylaczonym telefonie) i puszczamy w momencie "odczucia wibracji" 2. Trzymamy HOME (teoretycznie do momentu pojawienia sie recovery ). Do sprawdzenia czy recovery sie wlaczylo mozemy wykorzystac adb shell - podlaczamy telefon do PC kablem usb, wpisujemy adb shell i jezeli recovery juz wystartowalo to adb shell wyswietli nam znak zachety ~ #. Jezeli bedziemy uruchamiac recovery trzymajac caly czas HOME+POWER to przyciski moga sie zle zmapowac i zielona sluchawka/vol+ nie bedzie dzialac w recovery. Backup: 0. Upewnij sie, ze masz conajmniej 300-500MB wolnego miejsca (w zaleznosci od ilosci zainstalowanych aplikacji, app2sd itd.) na karcie pamieci (partycji FAT). W przeciwnym wypadku backup moze nie wykonac sie w pelni. 1. 5 razy vol-, zielona sluchawka, zielona sluchawka 2. Odczekaj, az zrobi sie backup (jesli masz app2sd to potrwa to troche dluzej, bo partycja ext2 tez jest kopiowana), trwa to ok. 5-10minut 3. Jesli backup juz sie zakonczyl to nacisniecie zielonej sluchawki spowoduje restart telefonu. Jezeli nacisniecie zielonej sluchawki nic nie powoduje to znaczy, ze backup jeszcze trwa Przywrocenie backupu: 1. 5 razy vol-, zielona sluchawka 2. 1 raz vol-, zielona sluchawka 3. Zielona sluchawka w przypadku, gdy posiadamy tylko 1 backup. Przywroci to najstarszy wykonany backup. Jezeli mamy 3 backupy to nacisniecie 2x vol- i zielonej sluchawki wgra najnowszy (trzeci) backup. Analogicznie postepujemy, gdy mamy wieksza ilosc backupow na karcie. 4. 7 razy vol-, zielona sluchawka (lub 4razy vol+, dla osob majacych problemy z liczeniem ) 5. Przywracany jest backup - trwa to ok. 5-10minut 6. Po zakonczeniu zielona sluchawka powinna zrestartowac telefon Wgranie update.zip: 1. Zmien nazwe np. JIT_v1.2.zip (lub dowolnej innej modyfikacji) na update.zip (nie bedzie wtedy problemu ze zlokalizowaniem pliku) 2. 1 raz vol-, zielona sluchawka 3. 7 razy vol-, zielona sluchawka (lub 4razy vol+, dla osob majacych problemy z liczeniem ) 4. Wgrywany jest update.zip 5. Po zakonczeniu zielona sluchawka powinna zrestartowac telefon Jak sprawdzić czy backup trwa? Wystarczy w konsoli (adb shell) wpisać mount, i jeżeli pojawią się linie podobne do tych: /dev/block/mtdblock1 on /cache type yaffs2 (rw,nodev,noatime,nodiratime) /dev/block/mmcblk0p1 on /sdcard type vfat (rw,nodev,noatime,nodiratime,fmask=0000,dmask=0000,allow_utime=0022,codepage=cp437,iocharset=iso8859-1,errors=remount-ro) ...to backup (lub restore/update) trwa Dodatkowo jeszcze na końcu pojawi się linia podobna do którejś z tych, dzięki czemu możemy poznać postęp: /dev/block/mtdblock4 on /system type yaffs2 (rw,nodev,noatime,nodiratime) - trwa backup partycji systemowej... /dev/block/mtdblock6 on /data type yaffs2 (rw,nodev,noatime,nodiratime) - trwa backup partycji z danymi... /dev/block/mmcblk0p2 on /sd-ext type yaffs2 (rw,nodev,noatime,nodiratime) - trwa backup partycji apps2sd... W pliku /cache/recovery/log mozemy sprawdzic czy wszystko poszlo w porzadku czy tez wystapily jakies bledy: cat /cache/recovery/log "Backup complete" na koncu, bedzie oznaczal poprawnie wykonany backup. Podziekowania dla Informatic (z forum lgswift.pl) za sposoby na sprawdzenie postepu backupa/restore przy uzyciu adb shell
  2. problem jest taki, kiedy wchodzę w recovery, wszystko się włącza jak zawsze tylko na dole białą czcionką pojawia mi się komunikat "E: Can't open CACHE:recovery/log." jak się tego pozbyć? nie moge dać opcji flash zip from sdcard ani nic... na telefonie mam rom froyo 2.2 RA-dream-v1.5.2
  3. dudyczdamian

    Zmiana recovery bez USB

    Mam zainstalowanego standardowego androida 2.2 FRF91. Chcę zmienić recovery na Clockwork, ale nie mam kabla USB. Jest jakiś inny sposób, żeby to zrobić? Próbowałem zrobić roota i przez konsolę, pamiętam, że kiedyś w cyanogenmod miałem komendę flash_image recovery, ale na androidzie z Nexusa nie ma tego programu. Zna ktoś jakiś sposób na to?
  4. Eh, zaraz rzuce telefonem... Od początku. Zabrałem się za rootowanie wedle: [Guide] Complete Newbie Guide to Root & Install a Custom Rom [updated 26/08] - xda-developers Wszystko przebiegało fajnie do 4 pkt. W piatym juz nie moglem wprowadzic komendy #flash_image, bo wyskakiwalo "not found". Przeszedłem do podpunktu o "missing flash_image". Ustawiłem adb. [Guide] Setting up ADB [Windows] - xda-developers Wszystko bajer. Wykonuje czynności: Wtedy dostaje komunikat adbd cannot run as root in production builds Więc wykonuje ostatni podpunkt: Do miejsca gdzie uruchamiam super usera jest super - wszystko działa. Ale, ten fragment z "mount itd.." daje totalnie brak odzewu. Kolejny "rm /system..." zwraca mi ze: "rm failed for ...(tutaj sciezka), no such file or directory" I od teraz jestem bezsilny. Żadne fora angielskie nie mowia nic o tym problemie. Na polskich nie slychać w ogole o tym sposobie. Rage mode osiąga u mnie punkt krytyczny. Ktoś ma jakikolwiek pomysł w czym rzecz i jak to naprawić?
  5. witam raz juz zrobilem tak ze po OTA zrobilem rootra przez downgrade na 1.5 potem zainstalowalem przez RUU czyste 2.1 teraz nic nie moge zrobic. Na fastbocie pisze ze zaniska wersje chce sfaszowac. I podmienic recovery w zaden sposob nie potrafie, jakies rady?
  6. czapel10

    Nie wchodzi w tryb recovery

    Wczoraj chcialem zainstalować sobie froyo, ale już na początku mam problemy. Po uruchomieniu power + x pokazuje mi się trójkąt gdy chce wejśc w recowery trzymając głośność i aparat nic nie reaguje. dziwne, co może byc przyczyną dzięki
  7. Mogłby ktoś opisać różnicę między: Samdroid v0.2.1 backup (4 Odin) a TAR Backup/Restore Zasadniczo chodzi mi o zastosowanie i która metoda kopi zapasowej jest skuteczniejsza?
  8. Linki niebawem w temacie na xda [ROM] Tayutama Edition v1.0.0 [i9000XXJPM] 14/10/2010 - xda-developers // Dexter
  9. Na xda-developers pojawiło się nowe recovery menu: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=566669 Czy ktoś z Was już to wgrywał i testował?
  10. mateoosch

    Problem z recovery

    Witam mam następujący problem. Zrootowalem koledze g 1 i wszystko było by ok gdybym nie spróbował wgrać nowego recovery przez konsolę sposobem z wiki. Po tej próbie zniknęło stare recovery a nowego nie ma. Po wpisaniu komendy recovery_flash nie wyskoczył żaden błąd. Nazwa pliku na pewno była dobra. Po ściągnięciu pliku z recovery z innego źródła po wpisaniu komendy wyskoczyła informacja "out of memory" i jakieś tam cyferki. Ktoś ma pomysł jak to naprawić?
  11. Crooloo

    G1 problem z recovery

    Jak polaczyc sie przez usb z komputerem prze recovery CyanogenMod v1.4 + JF?
  12. Witam. Mógłby ktoś zrobić jakiś Tutek, jak przygotować paczke do Recovery żeby można było sobie aktualizować na bieżąco LauncherPro. Mam go wgranego z kuchni i żadnym sposobem nie umie wgrać nowszej wersji. Próbowałem już wgrywać z kuchni inny launcher i instalować nową wersje LP (po usunięciu przez kuchnie starej), próbowałem Update prze Android Commandera, próbowałem podmienić ręcznie plik w system/app na nowszą wersje (RootExplorer) i nic. Znalazłem paczke pod Recovery z wersją 7.8.0 i tą mam aktualnie ale chciałbym móc aktualizować sobie launchera na bieżąco nie czekając aż pojawi się na Kuchni. Myśle że więcej osób by z tego korzystało, bo z tego co zauważyłem sporo osób ma podobny problem.
  13. Witam! Ostatnio często zmieniam romy i bardzo denerwuje mnie ciągłe wgrywanie aplikacji przez astro po kolei. Przy niektórych romach trzeba wgrywać przez recovery paczki z aplikacjami od google i tu wpadłem na pomysł czy niemógłbym zrobić takiej paczuszki z moimi aplikacjami, których kopie zrobił astro? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  14. andrew89n

    Nie dzialajace recovery i fastboot w g1

    Witajcie. Dzisiaj chcialem zmienic room na Cyanogenmod lecz po zrootowaniu telefonu i wgraniu roomu telefon zawieszal sie na ekranie g1. A teraz nie moge wejsc ani w recovery ani w fastboot, Jest jeszcze jakas nadzieje na uratowanie telefonu?
  15. Witam! Podczas zmiany recovery z RA na Clockwork telefon się zawiesił i kicha. Nie mam niestety HardSPL a tym samym fastbota i komputer nie widzi fona. Da się jakoś wgrać samo recovery lub HardSPL.? Telefon włącza mi się w try bootloadera (bez funkcji fastboota) Włącza mi się w tryb "Logo ERA" Recovery nie mogę włączyć a;(
  16. Probowalem zmienic ROM, recovery i SPL. Gdzies po drodze cos pomylilem - ROM zle sie wgral, wiec zrobilem nandroid restore, zeby sprobowac jeszcze raz. Niestety po przywroceniu system nie startowal. Po ekranie Android pokazuje sie czarny ekran i koniec. Po odpaleniu recovery pokazuje sie obrazek z wykrzyknikiem. Probowalem wgrac przez fastboot recovery jeszcze raz - niestety w trybie fastboot komputer wcale nie wykrywa telefonu - co mam z tym zrobic, zeby wykryl i zebym mogl wgrac recovery przez fastboot?
  17. gomalakai

    ciągły restart / brak recovery

    Witam ! Jest to mój pierwszy post ponieważ nigdy wcześniej nie miałem probemu z Motką, a dzisiaj chciałem spróbować czegoś nowego... mianowicie dłuższy czas używałem romu Fast-Light-Rom V2a na recovery GOT-a. Chciałem przejść na CM6, oczywiście wipe zrobiony, instalacja dobiegła końca po czym się zrestartował i teraz wisi na logo Andka z deskorolką, restart i tak w kółko. Dodam, że w tryb recovery nie da się wejść (X+Power) :facepalm1: Z góry dziękuję za :help: i pozdrawiam
  18. Witam. Kupiłem G1 już zrootowany z cyanogen modem 5.0.8 wkurza mnie ten rom, muzyka się dodaje jak chce mimo że tagi są bardzo dobre, ale mniejsza z tym. Chciałbym zmienić ten rom na jakiś inny, ale w większości rómów które znajduje potrzeba recovery ra-dream1.7 (ja mam Cyanogen 1.4+JF) i death spl. Pytanie brzmi jak wgrać nowe recovery na zrootowanym już telefonie, kombinuje z tym telnetd, ale to nic nie daje. Bardzo bym was prosił o pomoc w tej kwestii.
  19. zakow00

    recovery padło

    miałem rota i wszystko nie wiem czemu chyba dla zabawy wgrałem recovery clockwork ale nidawno je chciałem zmienic w terminalu i niestety nie wyeszło cos rom działa ale recowery sie nie uruchami przez jakies 5 min wiec fastboot instaluje ale to nic nie daje i jest cos dziwnego jak wpisuje adb devices jest MalcolmX Windows MX [Wersja 8] C:\Documents and Settings\pawel>adb devices List of devices attached C:\Documents and Settings\pawel>fastboot flash recovery c:/recovery.img sending 'recovery' (4602 KB)... OKAY [ 1.734s] writing 'recovery'... OKAY [ 2.469s] finished. total time: 4.203s C:\Documents and Settings\pawel>
  20. Witam wszystkich! Dziś zakupiłem używany telefon HTC Magic. Jest to mój pierwszy telefon z Androidem. Po krótkiej zabawie uznałem, że zrobię roota i wgram nie oficjalny soft. Zaczęłem od znalezienia poradnika krok po kroku jak to zrobić. Przeszukałem forum i stwierdziłem, że ten będzie najłatwiejszy. http://forum.android.com.pl/f29/tutorial-1-click-root-for-almost-all-android-phones-21303/ Po kolei zrobiłem wszystko krok po kroku. Telefon niby zrootowany wszystko ok, pozostaje tylko wgrać jakiś rom. Ale zanim jeszcze zdecydowałem jaki, chciałem sprawdzić jak wygląda nowe recovery (Clockwork 2.5 ileś), które zostało wgrane gdy wykonywałem instrukcję w wyżej wymienionym poradniku. Tak więc wyłączam telefon, kombinacja home+power i... początek drogi przez mękę. Menu recovery mignęło przez chwilę po czym telefon wpadł w bootloop. Mając już pełne porty ze strachu przed brickiem próbowałem przeróżnych kombinacji aby wyciągnąć telefon z tego loopa. Pomogło dopiero kombinowanie z wyjmowaniem i wkładaniem baterii. Telefon włącza się normalnie, ale to nie koniec problemów! Po włączeniu telefon wywala komunikat "Karta SD została pomyślnie usunięta. Włóż nową kartę." Jak się można domyślić, karta cały czas jest włożona i wcześniej działała. No nic myślę i próbuję ratować kartę. Walnąłem jej formata- nic. Włożyłem inną kartę-nic. Znalazłem w opcjach powrót do domyślnych ustawień, zrobiłem to, telefon sie zrestartował lecz dalej ten sam błąd. Później spróbowałem wejść do recovery, ale jak tylko wlaczam fona przez kombinacje home+power to na ekranie mignie tylko obraz z recovery i telefon się wyłącza. Pomyślałem, żeby wgrać inne recovery, ale jeżeli telefon mi nie czyta sd to niezbyt wiem jak to zrobić. Jak już pisałem wcześniej, jestem kompletnie zielony w sprawach androida. Proszę kogoś obeznanego w tym o pomoc! Wszystkim którzy mi pomogą, postawię piwo. Edit: Dodam jeszcze, że błąd o usunięciu karty wyskakuje na starcie nawet gdy w telefonie ów karty nie ma.
  21. Witajcie bawilem sie dzis w rootowanie mojego magica z powodzeniem neistey nie moglem zainstalowac clockworda wiec zaistalowalem z marketu roma manager i tam weflashowalem cloclworda neisty po resecie nie wczytywal sie wybralem alternatywny i od tego momentu nic nie dziala magaic caly czas sie resetuje tylko pojawia sie logo htc magic nie dziala HBoot ani recovery POMOCY BLAGAM probwlaem wgrac oryginalny rom z htc ale windows nie widzi komorki
  22. jasiek91

    problem z recovery

    Witam, chcialem zrobic recovery mojego magica ale kiedy odpalam flashrec i klikam na Backup Recovery Image to wyswietla mibackup FAILED: coulde not run command. co mam robic aby bylo dobrze?
  23. j.marcini

    Problem z fastboot Magikiem!

    Witam Mam ogromny problem. Mam wgranego Cyana 5.0.8 i wszystko działało. Dzisiaj postanowilem wgrac wersje 6 CM. Niestety w pierwszej kolejnosci wgralem Nowe Radio "Magic-radio-2_22_23_02.zip" zrobilem to w recovery, wszystko pięknie poszło, uruchomił się ponownie, po czym teraz wisi caly czas logo HTC Magic, niezaleznie czy próbuje go uruchomic narmalnie, w recovery czy w fastboot, caly czas wisi to logo. Pomóżcie błagam.
  24. Mam problem z recovery, podczas nandroid backupu nic sie nie dzieje, pojawiaja sie kolejne kropki ukazujace postep tworzenia backupu chociaz czasami jest ich mnie niz powinno (dosc czesto) a podczas nandroid restore wyskakuje nastepujacy blad: Error: run 'nandroid-mobile.sh restore' via adb ! Dodam tylko ze recovery juz wgrywalem od nowa i nie pomoglo, formatowalem karte pamieci i tez nie pomoglo. Kiedys zrobilem backup i restore a pozniej na tym samym recovery juz zaczely sie takie problemy. Mój rom to 2.1 z Sense v0.2 od Sanpei czy jakos tak mu bylo, reszta info o telefonie w sygnaturce po lewej Błagam o jakąś pomoc
x