Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'Prosze' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Społeczność android.com.pl
    • Regulaminy Forum
    • Przywitaj się!
    • Android.com.pl
    • Konkursy
    • OFF-Topic
  • Android
    • Nowości i plotki
    • FAQ Android
    • Android 10
    • Android 9.0 Pie
    • Android 8.0 Oreo
    • Android 7.0 Nougat
    • Android 6.0 Marshmallow
    • Android 5.0 Lollipop
    • Android 4.4 KitKat
    • Archiwum Android
    • Software PC
  • Gry i Aplikacje
    • Aplikacje Android
    • Gry Android
    • Poszukiwania gier i aplikacji
    • Porównania gier i aplikacji
    • Android Wear - Smartwatch
    • Modyfikacje Wizualne
    • Download
    • Multimedia
  • Co i gdzie kupić?
  • Programowanie
  • Modyfikacje Android OS
  • Elektronika
  • Honor
  • Google
  • HTC
  • LG
  • Samsung
  • Sony
  • Motorola
  • Huawei
  • Xiaomi / MIUI
  • OnePlus
  • Lenovo
  • Asus
  • myPhone
  • Pozostałe marki

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 23 wyników

  1. Ostatnio pojawił się problem gdy chciałem sobie dodać przypomnienie o siłowni w kalendarzu, który był podpięty do konta google. Problem polega w tym, że wydarzenia utworzyły się codziennie i codziennie do końca życia mam wydarzenie "Siłownia 20:00" i przychodzą powiadomienia. Da się to jakoś usunąć? Bo nie ważne czy mam kalendarz systemowy od Google czy jakiś ze sklepu Play, wszędzie są te wydarzenia a nie chce rezygnować z synchronizacji.
  2. witam Proszę moderatorów o utworzenie nowego działu Samsung Galaxy Note 8. jest już w sprzedaży ogólnej i ma wiele tematów w nowości samsung
  3. Witam, jestem posiadaczem Lenovo/Moto X Play i piszę w tym dziale, ponieważ mam android 6.0.1. Więc tak oglądając recenzje, czytając opisy i wgl, pozytywną sprawą była bateria, wszystkim wytrzymywała 1-2 dni przy takiej baterii to nic dziwnego (3630 mAh) a przy SoT 6-7 a nawet 8H, a moja Motka maksymalnie wytrzymuje 4,5H SoT i nie wiem czemu tak się dzieje... Mam wszystko wyłączone lokalizacja, bluetooth i wgl, używam tylko 3G (nie używam WI-FI) i bateria mimo tego sie rozładowuje... Mam telefon dopiero półtora miesiąca i nie wiem co sie dzieje ;( Mógłby mi to ktoś wyjasnic ? Błąd baterii ? Nie dołączam screenów, bo robię kalibracje baterii (bez roota)... Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji ;(
  4. Nie mogę zaktualizować tel do v10c pisze ze " To urzadzenie jest podejrzane o uzyskanie praw dostepu super użytkownika . Aktualizacja nie jest dostepna w zwiazku z tym dla tego urzadzenia" co mam zrobić aby to poszło ?
  5. Witam jak w nazwie tematu szukam kogoś kto będzie moim bohaterem i umieści tu orginalne oprogramowanie Smartfona "myPhone C-Smart II" chciałem zmienić ten lipny Android 5.1 na coś innego(co nie będzie go tak zamulało) i wszystko sie spaprało telefon leży nie do użytku Także jeśli ktoś byłby w stanie udostępnić takowe oprogramowanie lub jakiś zamiennik byłbym wdzięczny , swoją przygode z Androidem dopiero zaczynam więc prosze o wyrozumiałość , nigdy nie pomyślałbym że narobie sobie takiego problemu , ale jak to mówią Polak głupi po szkodzie . PS. Szukałem na innych forach Romów pod MTK6572 lecz nic nie znalazłem (może z tego powodu że nie wiem czego dokładnie mam szukać ) z góry dziękuje i pozdrawiam
  6. Witam, wysłałem telefon do Regenersis, lecz nie stwierdzono żadejn usterki, czy mogę was prosić o takie same zdjęcia z waszych Legendarnych telefonów? Oto dwa zdjęcia, jak widać u mnie czerń przechodzi w zieleń z poświatą ---------- Post dołączono o 19:06 ---------- Poprzedni post napisano o 17:22 ---------- Panowie, proszę o bardzo szybką odpowiedź
  7. Bardzo proszę o pomoc. Kilka dni temu telefon się zrestartował i podczas uruchomienia widać taki ekran http://kid.nazwa.pl/tel/IMAG0524.jpg Po czym zostaje w takim stanie: http://kid.nazwa.pl/tel/IMAG0525.jpg I nie da sie nic zrobic. Nie działają żadne kombinacje klawiszy. Dopiero wyjęcie baterii al po włożeniu wszytko w od nowa jak wyżej. Co moge zrobic ?
  8. Witam, mały problem i prośba o szybką pomoc, gdyż wieczorem wyjeżdżam: tak jak mówiłem, jadę sobie dzisiaj na wakacje. pomyślałem, że przydałaby mi się na nie większa karta pamięci, więc kupiłem dziś w saturnie microSDHC o pojemności 4 gb firmy Toshiba. po włożeniu karty do telefonu pokazuje się komunikat, że jest ona uszkodzona i wymaga formatowania. Gdy próbuję ją sformatować, telefon restartuje się. Co mam zrobić? To wina telefonu, systemu, czy może karty? wcześniej korzystałem z noname 2gb i działała bez problemu. pozdrawiam
  9. Szanowni Forumowicze, Posiadam SGS i oczywiscie przeczytalem juz wszystkie poradniki jak zainstalowac inne ROMy. Ale nie znalazlem wyjasnienia kwestii wlaczania trybu download oraz recovery. W jednym z poradnikow wyczytalem ze w starych modelach SGS skroty klawiszowe nie dziala (np. vol down+menu+power). Po bawieniu sie telefonem stwierdzilem iz posiadam wlasnie taki stary model i te tryby nie dzialaja ze skrotow a jedynie przez console CMD. Czy istnieje mozliwosc zainstalowania oprogramowania tak zebym mogl wlaczyc te tryby skrotami bez pisania ciagle w CMD np. "adb reboot download". z powazaniem ooo00ooo
  10. Witam! Zakupilem sobie G1, wlasnie do mnie jedzie . Gadalem z typem i okazlo sie ze telefon ma standardowego androida ery 1.6... Pewne jest to ze musze go przeinstalowac, jednak ze wzgledu na mase instrukcji gdzie kazda rozni sie od siebie a polowa zapewne jest przestarzała chcialbym dowiedziec sie/ poprosic o jakas aktualna i jak najbezpieczniejsza instrukcje reinstalla - do tego tez nie wiem jaki rom wybrac ale mysle ze bedzie to ten -> http://forum.android.com.pl/f88/froyo-by-laszlo-43044/. Postaram sie napisac w punktach co planuje robic kolejno i prosze was o nadzor ;p 1. z4root -rootuje (podobno dziala bezwzglednie na g1) 2. Flashowanie nowego recovery.img (podpunkt 4 ze strony: ROOT dla HTC G1 - goldcard – Wiki.android.com.pl) 3. Pozniej wykonalbym Flashowanie nowego SPL - HardSPL z tej samej strony 4.no i tu siedze... radio z tej strony nie pasuje do radia wymaganego do romu froyo by laszlo... kupujac telefon bylem pewny ze pomoze mi kolega(lg gt540) ale u niego jest jakos inaczej z tego co mowil ("u ciebie kazdy rom instaluje sie innym sposobem ;o") ;/. 5. Tworzenie 3 partycji przy pomocy recovery amona_ra i flash romu tez z tamtej strony Przy pisaniu tego posta dopiero zobaczylem instrukcje by kowal_001 ktora wydaje sie byc bardzo zrozumiala i pewna. http://forum.android.com.pl/f88/wgrywanie-haykuro-danger-death-spl-7834/ - zrezygnowalbym juz z tego froyo by laszlo na adnku 2.2 abym byl tylko pewny ze nic nie zepsuje instalujac rom podany tam jako kompatybilny eClair by Laszlo. Wiec najpierw zrootowalbym go z4root pozniej zrobilbym wszystko dokladnie tak jak jest opisal kowal_001 bez wgrywania tego haykuro SPL, z romem eClair by Laszlo android 2.1 wszystko powinnobyc w 100% ok? dobrze mysle? Bycmoze post zalosny ale kto pyta nie bladzi - nie ucegla ;P. Dzieki z gory za zainteresowanie, pozdro
  11. Witam, Posiadam HTC G1, telefon mi się okropnie wieszał i resetował, wiec zrobiłem mu reset ustawień fabrycznych i teraz jest dętka, mam miernik, po mierniku sprawdzjąc poziom naładowania baterii widzę że telefon się ładuje, ale nie uruchamia się, jak mam wejść w jakiś tryb boot? pomoże ktoś? Od czego zacząć sprawdzanie jego życia czy jeszcze w nim jakieś tkwi.
  12. grzybek1595

    ładowarka zewnetrzna, prosze o pomoc

    Witam, potrzebuje ladowarki zewnetrznej do baterii od htc dream (g1), ktora ladowala by moja druga baterie"poza telefonem" podczas gdy pierwsza bateria pracuje normalnie w telefonie. nie wiecie, gdzie moge dostac cos takiego? sory za bledy, ale pisze z komy.
  13. Witam. Mój problem polega to: łącze się z siecią wi-fi (bez MAC i NA 100% jest internet sprawdzałem na innych urządzeniach) wyskakuje ikonka kolo zasięgu, lecz strony się nie ładują, antena zdaje się być OK ponieważ wyszukuje sieci. Problem wystąpił wcześniej jednak internet wrócił i działał przez ok. tydzień, i znów brak. Jeśli jest mi ktoś w stanie pomóc, bardzo bym prosił. Jeśli ktoś ma podobny problem niech pisze, może razem coś wykombinujemy.
  14. Witam was, właśnie dostałem samsunga i5700 i mam taki dziwny problem, ponieważ ma on język polski, ale w np jak wejdzie się w ustawienia połączeń to mam w j.angielskim i tak kilka przypadków
  15. saper120

    HTC era G1 wyłancza się

    Witam od kilku dni mam problem z moim HTC G1 a problem polega na tym że wyłącza se sam bez powodu a na dodatek nie da się go potem wyłączyć muszę wyjąć baterie i włożyć ja ponownie . nieraz jest tak ze np 1 dzień nic się nie dzieje a następnego znów to samo . Proszę o pomoc bo może to być jakaś drobnostka a nie chce oddawać telefonu do serwisu :facepalm1:a:(
  16. Budy

    Ankieta prosze wypełnij!

    Witam otrzymaliśmy zadanie zrobić ankietę! Bardzo bym was prosił o wzięcie udział. Brak obsługi Cookies
  17. Mam pewien problem chciałem zrotować mojego magica metodą z tej stronki ale na samym starcie mam problem a problem polega na tym iż zainstalowałem SDK wszystko poszło gładko do momentu wyboru sterowników :facepalm1: wybieram usb_driver i wybieram wersje dla siebie czyli and64 ale ciągle wywala mi żę ( określona lokalizacja nie zawiera żądnych plików instalacyjnych oprogramowania sterowników ) > proszę o pomoc ---------- Post dołączono o 02:00 ---------- Poprzedni post napisano o 01:59 ---------- A to stronka za pomocą której chciałem zainstalować SDK ---------- Post dołączono o 02:01 ---------- Poprzedni post napisano o 02:00 ---------- Instalacja SDK – Wiki.android.com.pl
  18. Witam Zakupiłem na allegro uzywany Magic 32A, w opisie było ze telefon naprawiany był w serwisie (autoryzowanym) z powodu problemów z softem, przynajmniej tak jest napisane w karcie gwarancyjnej, kiedy dostałem telefon w sobote wrzucilem simke i telefon zwiesił sie na logo htc czyli znowu posypał sie soft. Dzisiaj z kumplem podpielismy pod kompa i jakims cudem telefon właczył sie ale wogule nie działał ekran dotykowy, a komputer nie wykrył telefonu (wyskoczyl bład 10* dotyczacy błedu polaczenia USB) Chcialbym sie dowiedziec czy jest sens zebym oddawał telefon na serwis na kolejna naprawe gwarancyjna skoro juz drugi raz padlo w nim oprogramowanie, czy lepiej oddac sprzedajacemu gdyz gwarantował ze towar 100% sprawny. Z gory dziekuje za podpowiedzi. ---------- Post dołączono o 09:23 ---------- Poprzedni post napisano o 16:59 ---------- wczoraj udało mi sie skomunikowac telefon z kompem wiec wgrałem mu aktualizacje softu ze stronki HTC, pierwsze odpalenie i wszystko ok, właczylem drugi raz i znowu uwalony soft :/
  19. Anu

    GG Nokia problem

    jezeli napisalem w zlym dziale prosze o przeniesienie. a wiec posiadam telefon Nokia 5130 Xpress Music. gdy pobieram instalke gadu-gadu i ja wlaczam, utuchamianie dochodzi do 8 % i wyskakuje taki napis:Gadu-Gadu wymaga polaczenia WAP. Upewnij sie, ze NIE JEST aktywny profil Internet. szukam w telefonie czegos co by pasowalo do wylaczenia tego proflu Internet i nie wiem co jest.zalezy mi na tym gdyz czesto nie ma mnie w domu a musze sie kontaktowac z wieloma ludzmi.Licze na was i prosze o pomoc. Siec : PLUS
  20. dawidos111

    Prosze o pomoc

    Witam! Mam taki problem od wczoraj posiadam lggt540. I potrzebuje programu który bedzie sie łaczyl z moim telefonem przez usb. Posciagalem w ciul z google ale nic nie dziala;/ Prosze o link... Aaa.. wszystko wczesniej w telefonie aktywowalem żebym mógl sie laczyc przez usb. Wyskakuje mi tylko w telefonie ze zostalem połaczony przez usb a wogole pc nie widzi dysku mojego tela. prosze o pomoc. Dziekuje i Pozdrawiam
  21. Chciałbym zmienić oprogramowanie mojego magica ale nie bardzo wiem jak to zrobić, Wiem ze podobnych tematów było już dużo ale to jest dla mnie czarna magia:) Mój HTC jest z Orange już z softem Sense ,bardzo proszę o pomoc krok po kroku co mam zrobić i o wyrozumiałość Pozdrawiam
  22. Witam, Otóż dzisiaj dostałem telefon HTC Magic, no i standardowo wszystko pustawiałem, niestety w tym i blokadę telefonu, no i chciałem zobaczyć co się stanie gdy kilka razy wybiorę ją źle, potem klikłem sobie na to że zapomniałem tej kombinacji, no i okazało się że pomimo że podaje dobre dane do konta google, to cały czas odrzuca mi że jest złe hasło/login - na kompie się mogę zalogować . I teraz pytanie jak to obejść, albo jak wrócić do tej kombinacji ? Proszę o pomoc :rozpacz:
  23. ...to teraz standard a bez sensu jest wciaz otwierac stronke zamiast dodac do czytnika...
x