Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tel' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Społeczność android.com.pl
    • Regulaminy Forum
    • Przywitaj się!
    • Android.com.pl
    • Konkursy
    • OFF-Topic
  • Android
    • Nowości i plotki
    • FAQ Android
    • Android 10
    • Android 9.0 Pie
    • Android 8.0 Oreo
    • Android 7.0 Nougat
    • Android 6.0 Marshmallow
    • Android 5.0 Lollipop
    • Android 4.4 KitKat
    • Archiwum Android
    • Software PC
  • Gry i Aplikacje
    • Aplikacje Android
    • Gry Android
    • Poszukiwania gier i aplikacji
    • Porównania gier i aplikacji
    • Android Wear - Smartwatch
    • Modyfikacje Wizualne
    • Download
    • Multimedia
  • Co i gdzie kupić?
  • Programowanie
  • Modyfikacje Android OS
  • Elektronika
  • Honor
  • Google
  • HTC
  • LG
  • Samsung
  • Sony
  • Motorola
  • Huawei
  • Xiaomi / MIUI
  • OnePlus
  • Lenovo
  • Asus
  • myPhone
  • Pozostałe marki

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 66 wyników

  1. Witam! Przymierzam się do wymiany dotychczasowego smartfona ( P8 ). Mój budżet około 1500 zł +/- 200 zł. Szukam urządzenia z jeszcze lepszym aparatem Telefon używam w zastępstwie za komputer, ciągle muzyka słuchana, wieczorkiem oglądane filmy, jakieś gierki, snapy insta i inne messengery. Bardzo dużo fotografuję Moje wymagania : Jak najlepszy aparat, najlepiej z laserowym AF (Robię dużo zdjęć makro, p8 potrzebuję dalszej odległości do łapania ostrości ) Slot SD Sporo większa wydajność, P8 obecnie przy większej ilości aplikacji w tle lubi sobie chrupnąć przy przełączaniu, coś sobie doczytać, coś się zamyśleć, szukam czegoś wydajniejszego i z szybszą pamięcią wewnętrzną, mam wrażenie że ona też sporo wnosi do płynności działania I bateria. W P8 jest.... cienko.... przycisnę telefon i o 14 - 15 mam około 40 - 45% baterii, a dzień długi, szybkiego ładowania brak to i przed wyjściem ciężko sobie szybko podładować :/ Bateria jest bardzo ważna, coś większego na pewno. Metalowy - nie mam tendencji do dmuchania i chuchania na telefon to i zdarzają się upadki, z jednej strony pajęczynka wystarczy z drugiej nie koniecznie Przekątna 5 - 5.5 cala, fhd, qhd traktuje bardziej jako minus. Czytnik linni papilarnych Fajnie gdyby głośnik zewnętrzny był głośniejszy / donośniejszy albo nawet i stereo, irda również miło widziana ale to już bardziej drobnostki które fajnie by było mieć, może tego zabraknąć jak najbardziej, będę miał się do czego doczepić W grę wchodzą chińczyki, aczkolwiek raczej takie bardziej znane typu Xiaomi / OP / Meizu bo w Cubota raczej pakować bym się nie chciał Jest możliwe coś znaleźć w tej cenie? Moje typy: OP3T - kupie za tyle 128 gb? 64 nie wchodzi w gre, brak slotu sd P9 - większa bateria, mocniejszy procesor, jak to z tymi aparatami? Chodź chętnie spróbował bym innej marki. Z góry dzięki, mam nadzieję że coś sensownego się znajdzie
  2. mokrywhale

    Nowy telefon z serwisu

    Witam, nie wiedzialem gdzie dodac ten temat, mam nadzieje ze nikt nie bedzie zly A wiec moj tel po prawie 3 tygodniach wrocil z serwisu i doznalem szoku bo wydaje mi sie ze wymienili mi telefon na nowy , nie spodziewalem sie gwiazdki juz w wakacje, tylko nie jestem pewien czy mam racie bo imei telefonu jest inne a tel wydaje sie nowiutki. Jak to sprawdzic ?
  3. Daniel Kossakowski

    tel do 600zl

    witam szukam dobrego telefonu w cenie do 600zl z mozliwoscia zmiany romow itd telefon bedzie sluzyl glownie do sms-owania jak i pogrania d,dobrze by bylo by byl w nim w miare dobry aparat i slot na karte pamieci
  4. RepCakv87

    Automatyczny wybór operatora.

    jak zrobić żeby automatycznie wybierało sieć bo we swojej szkolę wybrałem 3g play t- mobile i automatycznie jak przyjdę do domu dalej mam to sieć a kiedyś się samo przestawiało na 3 g play android 4.3 jelly bean
  5. Witam Mam problem ponieważ czytałem że wasze telefony wytrzymują ok. 2,5 dnia niestety mój po 4 godzinach ma juz 50% baterii koło 21 jest jej już tylko 20% co robić Ekran mam bardzo słabo podświetlony Używam Menadżera zadań do ubijania aplikacji Wyłączna synchronizacja Soft: i5800XXJPB 2.2 FROYO //KD: Zmieniłam tytuł na zgodny z regulaminem.
  6. Witam wszystkich.czy jest jakis program typu milstone overlock zeby moc podkrecic procek w lg swift 3d??
  7. Czy ktos wie jak zrobic aby kamerka w telefonie robila jako kamerka IP i sygnal byl wysylany poprzez GSM w telefonie do sieci...?
  8. Witam, chciałbym was zapytać jaka jest w obecnej chwili dobra aplikacja do lokalizacji swojego telefonu w razie kradzieży? Zastanawiam się nad SIM Checker Pro. Ktoś może próbował? Polecacie? Usługa Google Latitude musi być niezła, ale do niej musi być połączenie z Internetem. Jest już trochę wątków o na ten temat, ale te aplikacji szybko się zmieniają/ rozwijają i informacje mogą być już trochę przestarzałe.
  9. Witam Czy możecie poradzić gdzie się wyłącza funkcje odczytywania nr osoby dzwoniącej przez telefon galaxy S2?? tymbardziej że czyta po anagielsku! WItam . ponownie . Sorki za zamieszanie ale już znalazłem odpowiedź. Jak by ktos potrzebował to wchodzimy do aplikacje--> ustawienia --> funkcje głosowe--> ustawienia syntezatora mowy --> odznaczamy tryb samochód . I po problemie przynajmniej u mnie. Musiał jakims skrótem czy cuś uruchomić ten tryb! Pozdrawiam i temat do zamknięcia
  10. Cześć. Mam zamiar wgrać nowe oprogramowanie do mojego LG GT540 Na chwile obecną posiadam ROM wgrany przez LG PC suite V20c Tak więc prosiłbym o jakieś uwagi,porady czy te programy i instrukcje podane poniżej, które przedstawię w linkach, w zupełności mi wystarczą do przeprowadzenia aktualizacji. Zamierzam postępować w/g podanej kolejności wklejanych linków. 1) Wgranie romu Fastboot (który polecacie ?) http://forum.android.com.pl/f200/romy-z-fastbootem-32418/ a) brandowany V20a_Fastboot.kdz b) niebrandowany openpl.kdz zamierzam je wgrać metodą kdz lub LG Utils ( KDZ pod warunkiem że nie będzie szarego pola ) 2) Wgram Recovery http://forum.android.com.pl/f200/clockworkmod-2-5-1-8-4-0-0-5-a-30507/ recovery_clockwork_2.5.1.8_swift.img Metoda jest chyba tylko jedna, poprzez progarm SKD ( i tu się obawiam, nie zabardzo rozumie ten program ) 3) Wgrywam ten Rom http://forum.android.com.pl/f200/swiftdroid-v2-0rc3-by-mur4ik-cm7-download-i-faq-64284/ Deposit Files Metodą Recovery Backup wydaje mi się najłatwiejsza UWAGA!! PRZED WGRANIEM NALEŻY ZROBIĆ WIPE DALVIK CACHE A JEŚLI BĘDĄ BŁĘDY TO PEŁNY WIPE OD WERSJI RC1 ZALECANE JEST UŻYWANIE SWAP'U: 128-256MB Ktoś mogłby mi bardziej przybliżyć znaczenie tych słów Koniec. Póki co zaznajamiam się z powyższymi tematymi, aktualizacje zamierzam przeprowadzić w któryś weekend w tym miesiącu. Tak więc proszę wpisujcie swoje uwagi, z góry za wszystkie dziękuje.
  11. Witam Zrobiłem dzisiaj downgrade softu z 2.3.3 do 2.2 przez kdz. Po przeprowadzeniu operacji pojawiło się w kdz "finished" więc odłączyłem fona i go uruchomiłem. Wszystko zaczęło się ładnie do momentu gdy pojawił się animowany napis "ANDROID". Na tym napisie tel zatrzymuje się i nie chce ruszyć dalej. Sam napis się nie zacina, jego animacja cały czas jest płynna. Telefonik poleżał tak ponad godzinę i nic. Spróbowałem więc od nowa wgrać ten soft przez kdz i znowu to samo. Przy wgrywaniu posługiwałem się poradnikiem zamieszczonym na forum. Próbowałem wyciągać baterie i włączać telefon od naowa. Bez efektu. Proszę o szybką pomoc.
  12. Witam, kolejna proba wgrania romu i tel sie nie włacza, po właczeniu pojawia sie logo lg i na tym koniec, wczesniej pomogło właczenie terybu serwisowego + KDZ ,tym razem tryb serwisowy sie właczyc nie da i przy probie telefon sie resetuje. W managerze urzadzen nie wykrywa telefonu jak włoze baterie włacza sie nastepnie czarny ekran a w managerze pokazuje urzadzenie kompozytowe usb(sterowniki wgrałem) Czy mozecie pomoc czy ten telefon jest do uratowania czy tylko serwis? Dzieki
  13. adamos_20

    po probie wgrania romu tel wisi

    problem wyglada nastepujaco do dzisiaj na moim gt540 miałem wrzuconego cyanogenmoda 2.2.1 telefon sprzedał sie na Ebayu, i dopiero po sprzedarzy zajazylem ze musze zmienic softa na wersje z jezykiem UK (aktualnie jestem w UK, telefon był ori w O2) wiec sprobowalem wgrac przez KDZ open roma i potem cyanogenmod7 i lipa KDZ pokazał ze niby jest ok a telefon pokazuje mi tylko logo LG, i staje na logo androida sciagnałem SDK i dalej lipa bo nie moge zrobic wipa Pomozcie bo musze jutro puscic tel. do osoby ktora wygrala aukcje najlepiej to wgrałbym cyana 7 lub jakis open rom z jezykiem angielskim
  14. 321frytki

    Wczytanie sms z innego tel

    Witam Poprzednio miałem SE Hazel, zapisałem wszystkie sms na karcie pamięci. Czy istnieje możliwość/program, który wczytał by mi te sms na SE X8 ? Pozdrawiam!
  15. Witam Mam Pewien problem po wgraniu g3mod_v1.3.0_EXTREME na Kyrillosa 7.0 non oc telefon sie wyłącza cos na to mozna zaradzic ? bateria sie nie przegrzewa a ni nic innego sie nie dzieje poprostu co jakis czas ekran zgasa i się nie da go obudzic klawisze Home. zna Ktos rozwiazanie na ten problem ?? z Góry pozdrawiam Lolopwo
  16. Po zapisaniu kontaktu na karcie sim nie mam go w książce telefonicznej, pojawia sie tylko kiedy chce wyslac smsa. Co mam zrobić aby nowo dodane kontaky były widoczne? Nie mam żadnych komunikatow, ze na karcie nie ma już miejsca.
  17. Uzywalem przez kilka dni karty micro sd hc 8gb, az do momentu kiedy zachcialo mi sie ja sformatowac.Niestety zrobilem format na omni i od tego momentu defy z wlozona karta zawiesza sie na czerwonym logo motki. Karte formatowalem rowniez przez pc i dzieje sie to samo. Zaznaczam ze karta na omni dziala bez problemow. Wipe w niczym nie pomogl, formatowanie karty na pc na rozne sposoby rowniez, da sie cos zrobic zeby defy znowu widzialo ta karte?
  18. Witam problem jak w temacie po restarcie telefonu aplikacje ktore wczesniej instalowalem same znijkaja posiadam g1 z froyo by laszlo 5.2 spl i radio jak w wymaganiach romu z tym ze instalowalem kernel wydluzajacy prace na baterii o ktorym mowa w jednym z watkow w dziale rom i modyfikacje
  19. majkel92

    Inne aplikacje na tych samych tel !

    Hej, mam problem! Mamy z bratem takie same telefony - LG swift. Jednak na moim, w android market nie mam aplikacji Gadu-Gadu do pobrania, mój braciszek jednak na swoim tel. ją posiada... normalnie bez problemu ją pobrał i uruchomił. Ja jej szukałem na różne sposoby i nic... nie ma jej w ogóle... o co kaman? co adroid to inny ? ;/ WTF ?! macie jakieś pomysły - z góry dzięki !
  20. Hej, Mam wifi w domu, od wczoraj moj DHD traci zasieg, jezeli mam tel 20cm od routera zasieg jest znakomity, jezeli oddale tel.o kolejne 10cm sila sygnalu spada na bardzo slaba. Na innym telefonie sygnal wifi jest bardzo dobry w calym domu. Panowie, w czym tkwi problem? Resetowalem router, przypisywalem dane do telefonu i nic. Zapewne cos z moim DHD nie tak, ale co? Pozdrawiam i prosze o pomoc. Wysłano z Desire HD z użyciem Tapatalk Wysłano z Desire HD z użyciem Tapatalk
  21. Jakis czas temu potrzebowalem odwiedzic kilka stron na telefonie, jednak strony te automatycznie przekierowuja na wersje mobile, a tam funkcjonalnosc jest bardzo uboga, wiec zainteresowalem sie tematem, jak przegladac takie strony z tel, zeby ladowaly sie jak normalne www. Przedstawiam instrukcje jak to zrobic na stockowej przegladarce, bo mi akurat sie podoba i dziala bardzo dobrze, choc wiem, ze na innych latwiej jest to zrobic. Minusem stockowej przegladarki jest to, ze po kazdorazowym jej zamknieciu, trzeba te kilka krokow zrobic od nowa (procz pkt 1). 1. W przegladarce w ustawieniach odznaczamy Blokuj wyskakujace okna 2. Wracamy do przegladarki, w adresie wpisujemy about:debug i Enter 3. Wchodzimy w ustawienia przegladarki, na samym dole beda nowe opcje z kategorii Debugowanie 4. Rozwijamy opcje na samym dole - UAString - wybieramy co nas interesuje, w tym przypadku Desktop Wracamy do przegladarki i cieszymy sie Jak komus sie przyda to super, jak nie to trudno
  22. witam czy HTC DESIRE ma jakąś aplikacje do zamykania otwartych programów? bo większosc z programów nie ma opcji zamknij i musze klikac na "powrót do ekranu HOME" i mam wrażenie że te programy dalej działaja w tle? czy dobrze myślę? I jeśli tak to czy w związku z tym, jest w HTC aplikacja którą mogę je pozamykac? i pytanie numer dwa: moja siostra kupiła sobie Samsunga galaxy GIo - ma tam ciekawą opcje - podgląd / licznik czasu działania telefonu/ połączen WIFI/ połączeń płatnych itp... czy jest coś takiego do pobrania? ilub ew. jest coś takiego u mnie w HTC - bo szukałem ale nie znalazłem....
  23. Problem występuje po każdorazowym odłączeniu telefonu od kompa. Telefon podłączam oryginalnym kablem od HTC który był w zestawie i wybieram tryb "przekazywania internetu". Wszystko działa pięknie i szybko tylko że po odłączeniu kabla i próbie połączenia się z netem bezprzewodowo, czy to przez WiFi czy przez 3G, telefon nie nawiązuje żadnego połączenia. Muszę go uruchomić ponownie i dopiero wtedy zaczyna się łączyć. Czy miał ktoś podobny problem z Z-ką?
  24. hedrox87

    dziwne błedy książki tel.

    mam dziwny i dość chyba żadki problem.. Jak widać w profilu jestem uzytkownikiem moto Defy z oficjalnym polskim androidem 2.2 ze strony motoroli. Zauwazyłem ostatnio, ze przy wysyłaniu sms'a nie idzie on do wybranej wcześniej osoby! Klikam na ludzika z plusikiem wybieram np."Ewa" po czym po wpisaniu treści wiadomosci widzę "wysłano do Wojtek" O co chodzi, cały czas w oknie nadawcy było "Ewa", numery są zapisane oddzielnie i zaden kontakt nie ma numerów podwójnych (sam sprawdziłem bo myślałem że to mój bład). Android nie był root'owany, jest czysciutki jak łza.. no moze po za operą i flashem 10.3, no ale bez przesady. Proszę o podpowiedź - wskazówkę. :zdziwko:
  25. Ash

    Zamieszanie w nazwach tel...

    Nie denerwuje was nieco syf w nazewnictwie nowych telefonów ? Spowodowany tym, że nie dość iż w ramach jednego producenta funkcjonuje kilka modeli o tej samej nazwie, to jeszcze operatorzy stosują własne ? W efekcie mamy na rynku telefon G2 którym najpierw nazywany był Magic jak następca G1 (przynajmniej u nas na forum znalazłam kilka razy takie określenie na magika), następnie Hero jako Era G2 a teraz okazuje się nagle że Desire Z w sieci T-mobile jest też tak nazywany. Sprawa się komplikuje jeszcze bardziej teraz gdy Era stała się T-mobile bo ktoś kto nie do końca ogarnia rynek nie połapie się czy chodzi o Hero czy o Desire Z. Co do producentów to pół biedy kiedy mamy do czynienia z jakimś krótkim rozróżnieniem pomiędzy modelami, typu Desire, Desire HD, Desire Z... albo Xperia, Play, Arc albo choćby numerycznie Milestone 1,2,3. Gorzej jeśli mamy 3 czy 4 Samsungi Wave czy Galaxy o jakiś kosmicznych numerach... Nie gubicie się w tym ? Ja tak, szczególnie przy samsungach bo o ile właściciel innego tel powie że ma Desire HD czy Z lub Xperię play czy mini to samsungowcy najczęściej mówią po prostu wave... no ok ale który ? IMO chyba producenci są na tyle kreatywni, że są w stanie wymyślać nowe nazwy tak aby 1 model danej marki miał góra 3 odsłony ponumerowne 1,2,3 czy z dodatkiem jakiegoś 1 słowa... A nie że nie wiadomo potem o co w tym wszystkim chodzi... :facepalm1:
x