Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'villain' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Społeczność android.com.pl
    • Regulaminy Forum
    • Przywitaj się!
    • Android.com.pl
    • Konkursy
    • OFF-Topic
  • Android
    • Nowości i plotki
    • FAQ Android
    • Android 10
    • Android 9.0 Pie
    • Android 8.0 Oreo
    • Android 7.0 Nougat
    • Android 6.0 Marshmallow
    • Android 5.0 Lollipop
    • Android 4.4 KitKat
    • Archiwum Android
    • Software PC
  • Gry i Aplikacje
    • Aplikacje Android
    • Gry Android
    • Poszukiwania gier i aplikacji
    • Porównania gier i aplikacji
    • Android Wear - Smartwatch
    • Modyfikacje Wizualne
    • Download
    • Multimedia
  • Co i gdzie kupić?
  • Programowanie
  • Modyfikacje Android OS
  • Elektronika
  • Honor
  • Google
  • HTC
  • LG
  • Samsung
  • Sony
  • Motorola
  • Huawei
  • Xiaomi / MIUI
  • OnePlus
  • Lenovo
  • Asus
  • myPhone
  • Pozostałe marki

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 4 wyniki

  1. Witam Rom bazowany na WWE EU, czyli europejskiej wersji 2.1 Dodalem troche rzeczy, wiec jak ktos chce czysty romik, niech szuka RoboMIX v0.5.5 W dodawaniu tych rzeczy pomagal mi Capy, wiec postanowilem lekko zmienic nazwe romu. RoboMIX bedzie teraz RCMix, jak RoboCapyMix Dzieki Capy Wielkie dzieki Villain Team za mozliwosc skorzystania z waszych rozwiazan RCMix 1.8 jest bazowany na WWE EU 3.32.405.1 z zintegrowanym 3.32.405.2 OTA z dodanymi jezykami takimi jak: arabskie, hebrajski i azjatyckie, te ostatnie wbudowane w rom. Konieczny FULL WIPE Zalecane usuniecie smieci/poprzednich i plikow i folderow z karty SD takich jak np: Android, backup, LOST.DIR, rosie_scroll, rssreader, generalnie ja usuwam wszystko co nie jest moje... zostawiam nandroid, DCIM, muzyke i inne moje katalogi i pliki. RCMix v1.8 World Edition MD5: 17df92de89a2a83ba46960f7d11e918d Paczki z jezykami, instalowac jak update z recovery. Hebrew language pack + keyboard MD5: 310c66106312219d03bc0c91927a7274 Arab language pack + keyboard MD5: 962653c2572ad7d06e4e7648784cd376 Asian language pack MD5: 6d3cfd2d5a89d2643ee7e3d4a2618f1a Original language pack MD5: 9f3431176ee745c085f183b2d4519082 JIT wkortce Zmiany od 1.0b: Kernel Flykernel-10 pracujacy pomiedzy 245 a 614 MHz Dodany Transfer Data from HTC Wildfire Wymieniony aNetShare na najnowszy Wireless Teether Najnowsze Brutmaps, Facebook, su, superuser i busybox Clear Genie widget z o wiele lepiej pasujacymi ikonkami z HTC Sence Weather Zamieniony update-script na updater-script (dzieki dla Klothius za pomoc) Wyrzucilem Swype zeby mozna bylo zainstalowac swojego swypa Problemy: Uwaga, nie dzieje sie to za kazdym razem :/ Po zainstalowaniu i po pierwszym skonfigurowaniu telefonu, moze przytrafic sie ze niebedzie chcial sie zaladowac Home, bedzie w kolko "Loading costam costam...", mi pomaga wylaczenie i wlaczenie telefonu... sorry za to, szukam robala! Poprzednia wersja: RCMix v1.0 b *Updatowany kernel na Cronos #40 MD5:7be4b32afa9980ed0b6c175d4b48e91c Sam update kernela, dla tych co juz maja zainstalowana wersje RC/FINAL Cronos #40 dla RCMix 1.0 RC/FINAL MD5: b7efedf5a7efad0a021bb86acf54fcb7 Przed zainstalowaniem JIT, zmien tapete JIT on MD5: 66ebf02c7c5b44f4161f42e08d53e369 JIT off MD5: 9bbd7cddbff6bd73918ef47ee822aab5 O romie (nowe rzeczy na grubo): Kernel i jego zalety Thx Feeyo (info skopiowane z org. postu): 2.6.29-Opt-40-Cronos * Improved Sound support. * Hardware accelerated Touchscreen. * Overclockable to 768Mhz. * Battery life is superior. * governor is consertative (default) * very fast refreshing of caching. * Low latency. Domyslna predkosc kernela ustawilem na 352 - 614.4 MHz (chyba wszystkim dziala z 614.4MHz ?) Do podkrecania uzyj Setcpu, albo Overclock widget. Naprawione sciaganie nowych widgetow i myTouch Music (troche gratisowej muzyki z netu) Deodexowany, Friendstream + widget, Newsreader + widget, Navipanel + brut maps, Footprints, Gallery3D Rosie z dodatkowym config (Livewallpapers, shake to overview, rearanzacja home na overview , drag & drop Thx Villain Wybudzanie ala Aria (tonacja podswietlenia), Browser z zaznaczaniem ala Legend/Aria, Voice call/search Swype (eng, spa), HTC IME mod by Jonas, Youtube HD, Java, aNetShare Jakies tam LiveWallpapers (wszyscy wiedza jak dzialaja na Hero, wiec bez zbednych komentow) zmodyfikowany host (blokuje wyswietlanie reklam w aplikacjach i na sieci.) Opcjonalnie JIT, wynik w JIT ~5 Przed instalacja trzeba zmienic tapete, potem instalowac jak normalny update. Darktremor Apps2sd Apps2SD 2.7.5 z mozliwoscia przezucenia dalvik na sd:ext Dodatki: RoboSound - (sorry za nazwe hehe) sa to dzwonki, powiadomienia i alarmy, ktore ja uzywam :)dla tych ktorym znudzily sie standardowe dzwieki. Wystarczy wypakowac alarms, notifications, ringtones do glownego katalogu na karcie pamieci. - - - - Poprzednia wersja: RoboMIX v0.5.5 (moze powinno juz byc 1.0 ?) MD5:0839bb461c0ce68ce41cea7a65acb025 Przed zainstalowaniem JIT, zmien tapete JIT on MD5:728b66adac60779fb08ab3c62b430ee4 JIT off MD5:45f055e26df9b23afcf748d281b3a9f2 Kernel z RoboMIXv0.5.1 (cronos kernel) Instalowac jako update Kernel z RoboMIXv0.5.5 (villain kernel) Instalowac jako update Poprzednia wersja: RoboMIXv0.5.1 Oficjalny WWE_EU 3.32.405.1 zamienilem na Cronos Kernel, kreci sie do 710MHz dodalem root, A2SD, Gallery3D, Geniwidget, BrutMaps 4.3 i zmodyfikowana klawiature htc_ime (z buzkami) Jak bedziecie mieli czas pomiedzy innymi romami, mozecie potestowac i podzielic sie wrazeniami, jak cos znajdziecie do poprawienia, dajcie znac... milego testowania Poprzednia wersja: Witam wszystkich Jest to moja pierwsza proba polaczenia dobroci z roznych romow, devsy niemoga sie dogadac to trzeba wziac sprawy w swoje rece Przedstawiam wam wiec mix z trzech romow, Villain, CapyHero (z Magica!!) i Cronos :zabawa:Przed instalacja zalecany full wipe:zabawa: :beta:DOWNLOAD: RoboMIX v0.2 MD5: c34f33666c8a9d246a05107d4fcb6413 Zmiany w v0.2 LauncherPro, SetCPU, Jbed, jakies tam live wallpapersy, GenieWidget, pare clock widgetow, Home Switcher Przenioslem QuickOffice do data i htc newsreader ktory i tak niedzialal... Baza: Villain (z bazy po przerobkach duzo nie zostalo, ale jednak...) Framework : CapyHero (dzieki Capy za przerobke oficjalnego tajwanskiego 2.1, teraz full Multi Language!!) Kernel: Cronos, OC do 710 W gruncie rzeczy rom ten bazuje na oficjalnej wersji 2.1 ktora zostala przerobiona przez Capy zeby wspierala wszystkie jezyki, wszedzie i we wszystkich aplikacjach... no dobra moze nie 100% ale napewno 99% Nie ma tu Friendstream bo w oficjalnej wersji tez niebylo... sa tu tylko male dodatki tak jak np. HTC_IME z XDA, trzeba ja tylko wlaczyc w ustawieniach/klawiatura, dodalem brut maps dla nawigacji... Zeby podkrecic kernel trzeba uzyc Overclockwidget z marketu lub setcpu z XDA, w SetCPU naciskamy menu i wybieramy Device Selection, potem wybieramy Autodetect Speeds UWAGA Nie ustawiac predkosci ponizej 245760, poniewaz moga sie przydazac problemy z wybudzianiem UWAGA Siedzialem nad tym romem w klebach dymu i rozpracowywalismy kumpla Desire nad flaszka, wiec mam nadzieje ze niestrzelilem tu zadnych baboli hehe... jak narazie wszystko co testowalem u mnie dziala.... Zapraszam do testowania jak i do komentowania. Poprzednia wersja: DOWNLOAD : RoboMIX v0.1 MD5: 5b6d841fe0683bab64212e2b8d9dbef5
  2. No właśnie.Chcę "czystego" androida i chcę na stałe wyłączyć sense. Robię to sposobem z forum , ale jak naciskam "domek" , to mnie wywala do ekranu głównego.Nie chcę też launchera PRO i innych programów.Chcę tylko wyłączyć sense i cieszyć się prostymi 3ma pulpitami
  3. Presenting FroydVillain 1.0.0, TeamVillain's Froyo ROM (Android 2.2) Wątek XDA
  4. otoz wszystkie instrukcje juz sledzilam - wszystko fajnie, ale czemu kurde przy wgrywaniu villain 5.02 i uprzednim wipe ( ktorego niby robic nie trzeba, ale jednak ) pokazuje mi sie czterokolorowy 'X', ktory wyglada jak live wallpaper.. NA DODATEK ZACINA SIE PO 2 MINUTACH!? mam swojego bohatera juz jeden dzien, a po ostatnich 4 godzinach nie chcialabym go nawet za darmo! zna ktos moze jakas solucje? MAJCZU - pomocy!
x