Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'vodafone' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Społeczność android.com.pl
    • Regulaminy Forum
    • Przywitaj się!
    • Android.com.pl
    • Konkursy
    • OFF-Topic
  • Android
    • Nowości i plotki
    • FAQ Android
    • Android 9.0 Pie
    • Android 8.0 Oreo
    • Android 7.0 Nougat
    • Android 6.0 Marshmallow
    • Android 5.0 Lollipop
    • Android 4.4 KitKat
    • Archiwum Android
    • Software PC
  • Gry i Aplikacje
    • Aplikacje Android
    • Gry Android
    • Poszukiwania gier i aplikacji
    • Porównania gier i aplikacji
    • Android Wear - Smartwatch
    • Modyfikacje Wizualne
    • Download
    • Multimedia
  • Co i gdzie kupić?
  • Programowanie
  • Modyfikacje Android OS
  • Elektronika
  • Honor
  • Google
  • HTC
  • LG
  • Samsung
  • Sony
  • Motorola
  • Huawei
  • Xiaomi / MIUI
  • OnePlus
  • Lenovo
  • Asus
  • myPhone
  • Pozostałe marki

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 17 wyników

  1. Witam Panowie i Panie, zglaszam sie do was z problemem tego typu iz. Kupilem samsunga s7 edge jakis czas temu, zaniepokoil mnie vodafone ktorego nie moglem usunac i po soft reset i hard reset. A do tego wszystkie aplikacje "Niemieckie" vodafone sie instalowaly, wszystkie jakie tylko sa mozliwe, niemiecki jezyk. Nie przeszkadzalo mi to jak sobie pozmienialem i ograniczylem aplikacje vodafone do 1, ale teraz zauwazylem ze nie dziala mi wiekszosc aplikacji samsunga m.in samsung health czy secure folder a nawet knox. Pomoze ktos ? Moze tylko wgranie od nowa androida? Podkreslam ze nie mam lapka i mam tymczasem tylko telefon, zdjecia nizej jak cos bedzie potrzeba to podesle. Dzieki. Kuba.
  2. Witam, Zakupiłem od znajomej M8 z brandingiem vodafone UK bez sim-locka. Czytałem, że vodafone już udostępnił aktualizację do MM, ale u mnie jej nie widać (mam kartę PLAY). Czy istnieje jakiś sposób by mój telefon ją otrzymał?
  3. Quize

    Simlock vidafone'u.

    Siema, chcialbym sie dowiedziec ktore ze stron ze zdejmowaniem simlocka (Galaxy S5 - Vodafone) sa w 100% wiarygodne, zebym nie wydal czasem kasy na marne. Na niektorych stronach koszt kodu mowia ze wynosi okolo 100zl,a w komisie powiedziano mi ze 50zl z tym ze telefon na tydzien zostawic (po cholere im fon na tydzien skoro czekaja tylko na kod?).
  4. pojdesiedziec

    G300 Gwarancja Vodafone

    Witam. Czy telefony z dystrybucji sieci vodafone są objęte gwarancją operatora? Jak wygląda ona w praktyce? Ktoś wysyłał telefon do naprawy do tego operatora? Mam słuchawkę G300 i tak się zastanawiam, czy bez jakichkolwiek komplikacji mogę wgrać roota. Jeśli telefon posiada gware to czy ją stracę definitywnie, kiedy uzyskam roota?
  5. Witam jestem serwisantem w komisie gsm i mamy problem z MAGIC z Vodafone. Proszę o pomoc jak wgrać PL. More locals nie działa z wersją VODAFONE! Standardowy soft to 1.5. PROSZĘ O POMOC LUDZI, KTÓRZY SIĘ ZNAJĄ. Młodzieży i 14-latkom dziękujemy. Potrzebuję dokładny opis co i jak pokolei zrobić. A JAK SIĘ NIE ZNASZ, to nie pisz" poszukaj w internecie, albo podeślesz link do innego tematu" Zauważyłem, że nie ma ŻADNEGO dobrego linku do zmiany języka na 32B. CZEKAM NA ODP>
  6. papay007

    Huawei U1860/Vodafone Smart

    [Custom Rom] SmartLucky - Modding e Firmware (Vodafone Smart) - Forum Android Italia - AndroidWorld.it Mozna uzyc Google translate i Pobawic sie w zmiane romu na SmartLucky, ciekawy i bardzo poprawia wydajnosc. Wersja 1.1 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=hlkhhSwbtpk]‪Vodafone Smart 858 - Performance overview‬‏ - YouTube[/ame] Mój już zrootowany i po wgraniu SmartLucky w wersji 1,5. Nie ma porownania ze stockowym romem, naprawde przyspieszył, do tego odblokowane LiveWallpapers. Super !!! Jak Bedzie więcej osób zainteresowanych to opiszę krok po kroku jak i co... Tani android i do tego ekran pojemnościowy
  7. Witam mieszkam w Irlandii. W sieci Vodafone zakupiłem najtańszy smartfon jaki jest dostępny z androidem na pokładzie - Huawei Vodafone 858 posiada on android w wersji 2.2.1 moje pytanie brzmi czy jest możliwość na zmiane na inne nie brandowane oprogramowanie które będzie posiadało język polski i przy tym telefon będzie dzałał sprawnie? Zauważyłem że wszystkie tutoriale są dla konkretnych modelów. Patrząc na cene 39.99EU czyli około 150 zł pytam również czy każdy android jest taki sam w tej wersji na każdym smarfonie czy są one przystosowane do działania np na słabszych modelach jak mój? Dodam że próbowałem już różnych aplikacji z android market do zmainy języka i każdy "spolszczał" tylko połowe.
  8. Witam, mam pytanie czy w niemieckim Vodafone jest sim-lock na telefonach? Czy polska simka/mikrosimka tam będzie działała od razu? Prosze o pomoc.
  9. Witam, wczoraj podpiąłem swój telefon do komputera i odpaliłem program LG Update, i pojawiło mi się że jest do ściągnięcia aktualizacja której jeszcze niedawno nie było. Tylko nie wiem co to za aktualizacja i przerwałem w trakcie pobierania, bo jeśli to tylko jakiś poprawiony 2.2 to nie chce tracić roota i wszystkich ustawień z programami, a może to 2.3 bo nie wiem gdzie to sprawdzić, program nic nie podaje co i na co chce aktualizować? Mój telefon pochodzi z niemieckiego Vodafone. Screeny:
  10. slawek56

    huawei858 lub vodafone smart

    Witam. Ma ktos moze tele jak w tytule? Zamowilem w prepaid w Irlandii za 39.99 eur,mam dostac pon lub wt.Dobra cena froyo2.2 moze byc ciekawostka.
  11. Witam serdecznie, posiadam HTC Magic z Vodafone [32B]. Posiadałem w nim ROM Qteknology MagicSense (3.03.990.6) for G2 Magic-Voda 32B v2.3 i wszystko było ok do czasu, kiedy chciałem przywrócić ustawienia fabryczne. Wtedy telefon zawiesił się i nie chciał włączyć. Więc z własnego doświadczenia i przy pomocy forum wszedłem do Recovery przez Fastboot i wgrałem ROM ion1.6-new-signed ponieważ chciałem, żeby w ogóle się włączył. No i udało się. Jednak chęć posiadania interfejsu SenseUI była silniejsza. Następnie nie wiem dlaczego, ale skorzystałem z oficialnej aktualizacji od HTC dla Magic'a [Vodafone]. Dopiero potem przypomniałem sobie, że właśnie wgrałem sobie Perfected SPL. Próby wgrania innego Romu kończyły się niepowodzeniem, ponieważ gdy przez Wiersz poleceń chciałem odpalić Recovery, dostawałem komunikat (fastboot remote: not allow). Przeszukując tematy w internecie odnalazłem temat [How-To] Fix perfected SPL (fastboot remote: not allow). A więc wg. instrukcji poprzez HBOOT wgrałem ROM v2.16.707.3 (NON-Perfected stock SPL v1.33.0009). Wtedy po wgraniu zaczął się koszmar. W fastboot dostałem informacje zbliżone bardzo do tych: SAPPHIRE PVT 32B SHIP S-ON-H HBOOT-1.33.0009 (SAPP10000) Radio-3.22.20.27 May 8 2009, 21:02:32 Pierwsza moja myśl, jakim cudem telefon z 32B ma na końcu literkę H ? Kiedy chciałem wgrać inny ROM (z SenseUI) wchodzę odpowiednio przez wiersz poleceń do Recovery i wtedy gdy wczytuję Recovery dla 32B telefon zawiesza się na logo, a jak spróbowałem dla 32A odpalił od razu. Jednak po instalacji jakiegokolwiek ROMu, telefon zawieszał się na logo. Wgrałem SPL HBOOT 1.33.2004, tak właściwie nie wiem dlaczego. Byłem już tak zmęczony walką z Magic'iem, że próbowałem wszystkiego. Po instalacji, telefon zawiesił sie całkowicie. To jakiś koszmar. Teraz startuje, ale tylko do logo, i wtedy zawiesza się, a próby wejścia do fastboot przez czerwoną słuchawkę+back lub czerwona słuchawka+home nic nie dają. Wejście do hboot przez volume down+czerwona słuchawka również telefon nie reaguje na te polecenia tylko poprostu zwyczajnie włącza telefon i zawiesza się na logo. Bardzo proszę o pomoc, nie wiem już co robić, potrzebowałem na dzisiaj 'czystego' telefonu i nic z tego nie wyszło. Chciałem tylko przywrócić ustawienia fabryczne Z góry dziękuję i mam nadzieję, że da się coś jeszcze zrobić
  12. Sprawdzałem już kilka poradników m.in. http://wiki.android.com.pl/wiki/ROOT_dla_HTC_Magic_-_one_click, http://wiki.cyanogenmod.com/index.php/Full_Update_Guide_-_MT3G/Magic_Firmware_to_CyanogenMod Nigdzie nie można znaleźć ani działających plików takich jak podane (powywalene z MU itp.). Wie ktoś lub ma ktoś gdzie można znaleźć PRZETESTOWANY osobiście i działający poradnik do downgrade z vodafone 1.6 do 1.5 żeby móc walnąć 2.1 ???
  13. potrzebuję pomocy w sprawie Magica z sieci Vodafone UK , telefon byl dzisiaj u serwisanta w Łodzi i nie dał sobie z nim rady, może znacie kogoś kto potrafi zmienic w nim soft , może to byc w Łodzi lub Warszawie w razie czego prosze o wiadomości z namiarami na PW. z gory dzieki za pomoc //Krzysiec: Proszę na przyszłość nazywac TEMAT zgodnie z regulaminem - tytuł ma strzeszczac po krotce problem. Wystrzegac sie zwrotów typu "Problem z ....." "Pomocy"... Każdy ma Z CZYMS problem. Temat ma naswietlic własnie W CZYM ten problem.
  14. Witam. Proszę o pomoc . Mam HTC MAGIC vodafone s/n HT963KF12049. Chcę wgrac do niego polski ROM - generalnie jakikolwiek sensowny , nie robi mi czy bedzie android 1.5 czy 2.1. Tyle, ze nie mam pojecia jak sie do tego zabrac. Najlepszy by był oryginalny upgrade RUU do wgrania bez kombinacji ale przyjmę każdą pomoc - a im bedzie to prostsza instrukcja - tym moja wdzieczność bedzie wieksza. Pozdrawiam doktorT
  15. Witam, Tak się zdarzyło, że od niedawna są u mnie dwa Magiki, jeden biały 32B, brandowany przez Vodafone, drugi czarny, z polskiego Orange, procesor 32A. Oba kupiłem jako nowe. Ogólnie jakość wykonania jest bardzo podobna, jednak jest coś, co widać na pierwszy rzut oka. Chodzi o kontrast wyświetlacza, czarny Magic z Orange kontrast ma znacznie gorszy. Nie można tego wyregulować za pomocą suwaka w ustawieniach. Biel na czarnym telefonie jest żółtawa, na białym czysta, wręcz trochę niebieska. Przychodzi mi tu na myśl ustawianie balansu bieli na monitorze komputera, mam wrażenie, że gdyby tak zmienić balans na zimniejszy, czarny Magic dorównałby białemu. Czy tak jest tylko w moim egzemplarzu? Czy da się zmieniać (programowo) parametry balansu bieli na wyświetlaczu w telefonie? Nie chodzi mi tu o ustawienia dostępne z menu, ale może np. wgranie innego firmware lub bootloadera coś zmieni w tym temacie? Ma ktoś dostęp do obu wersji Magiców (angielski Vodafone i polski Orange) ?
  16. zigi

    Vodafone?

    Telefon z sieci Vodafone a polskich sieci? Rozni sie tylko wygladem czy rowniez parametrami? Zauwazylam ze jego designe jest inny jednak wiem ze zdarzały sie rowniez np dla Orange telefony nieco 'inne' czy rowniez teraz w ofercie sa takie? chodzi mi konretnie o przyciski:
  17. Od dzisiaj na stronie Vodafone można zamawiać G2. Tego posta to powinien raczej napisać mrwa Ile kliknięć pierwszego dnia obstawiacie? :hyhy:
x