Witam.
Posiadam na gwarancji Samsunga Galaxy Mini 2. Telefon ma 4 miesiące, i zauważyłem następujący problem, a mianowicie problem z włączaniem. Jeśli wyłączę telefon, to nie uda mi się go włączyć bez podłączenia ładowarki (nawet jeśli bateria jest naładowana). Problem wystąpił jakieś 2 miesiące po kupnie telefonu, jednak jest to "zjawisko" losowe, to znaczy, czasami przez tydzień bezproblemowo włączam i wyłączam telefon i wszystko śmiga, jednak następnego tygodnia musi być on podłączony do ładowarki w celu włączenia...Ten problem jest nieregularny i losowy, jednak potrafi zdenerwować. Pomyślałem, żeby pójść z tym problemem do salonu, ponieważ mam gwarancję. Jest tylko mały problem. Parę dni temu telefon upadł i pękła mu szybka (telefon oraz dotyk dalej działa w 100%, zero uszkodzeń technicznych). Problem z włączaniem pojawił się dużo przed upadkiem, więc jedno z drugim nie ma związku. Pytanie moje jest następujące:
Jeśli zaniosę telefon do salonu w celu naprawy/wymiany na nowy, to czego mogę się spodziewać ? Powiedziałbym w salonie, że interesuje mnie problem z włączaniem, a nie pęknięta szybka (pękniecie jest z mojej winy, więc jeśli chciałbym zareklamować szybkę, to nawet by mnie nie chcieli słuchać).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.