Skocz do zawartości
michci0

Jak Orange utrudnia zycie nowym klientom

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Chciałem wziąć nowy abonament z przeniesiem numeru z karty play na abonament orange, dzwonilem na infolinie pytalem czy jest taka mozliwosc otrzymalem odpowiedz ze jest nastepnie pytalem na czacie i tez osoby na infolini informowali mnie ze jest taka mozliwosc. Wiec skladam zamowienie na telefon HTC ONE abonament 159zl wszystko ladnie pieknie przyjezdza kurier odbieram ale co sie okazuje? kurier ma tylko papiery do podpisania o przeniesienie numeru... uswiadomil mnie KURIER ze orange rozklada to na dwa etapy (na infolini nikt o tym nie informowal) mysle trudno podpisze moge chwile zaczekac... mija tydzien patrze status na orange.pl/status i widnieje napis przetwarzane... dzwonie praktycznie codziennie co sie dzieje czy wszystko w porzadku czemu to wszystko tak dlugo trwa... osoby na infoliniach mowia ze wszystko w porzadku ze trzeba jeszcze czekac... dzis dzwonie pytam sie co jest i dalej to samo... dzwonie drugi raz odebrala jakas mila Pani chyba bardziej kompetentna od reszty osob i zapytala czy przenosi Pan z kart na abonament odpowiedziałem ze tak, a Pani na to "to i tak te zamowienie zostanie anulowane musi Pan czekac" to juz mi cisnienie skoczylo, tydzien czekam informuja mnie ze bedzie wszystko w porzadku czasem to dluzej trwa. Probuje anulowac to i prosze o odblokowanie numeru PESEL abym mogl zlozyc zamowienie na zupelnie nowy numer bo w moim miescie nie maja tego telefonu, a tylko w salonie moge przenieść numer z karty... No i co uslyszalem? ze mojego numeru pesel nie moga odblokowac bo po pierwsze nie moga w systemie anulowac mojego poprzedniego zamowienia ktore i tak nie zostanie zrealizowane bo play odmowi przeniesienia numeru... a druga sprawa to oni nie moga odblokowac numeru pesel i po anulowaniu poptrzedniego zamowienia bede czekal jeszcze 72h na odblokowanie pesla... wiec czekam juz tydzien informowany ze wszystko dojdzie do skutku teraz sie dowiaduje ze jednak sie to nie uda... ale musze czekac do 10 dni na zamkniecie przez system zamowienie + 72h na odblokowanie numeru pesel.... to jest chore co Orange wyprawia... na infolini rozmawialem z Pania 38minut ktora powiedziala ze zwiazku z tym ze tyle czekam i taka sytuacja nastapila przeniesie mnie do dzialu sprzedazy gdzie przez ta sytuacje bede mogl wynegocjowac lepsze warunki po przelaczeniu co uslyszalem? ze Pan z ktorym zostalem polaczony nic nie moze na to poradzic i dostane tylko taka oferte jaka jest na stronie orange.pl...

    To jest chore kogo orange zatrudnia! ludzie sa niekompetentni wprowadzaja ludzi w blad! Czlowiek czeka chce wziac abonament na dwa alta i to tez najwyzszy a oni stwarzaja takie problemy! Trzymam sie przy tym orange jeszcze tlyko dla tego ze wszystkich znajomych mam w orange....

    Moze szanowny użytkownik Orange Expert coś poradzi na ta moja sytuacje bo ja juz nie mam sily na to co sie dzieje w firmie Orange... Teraz jestem zablokowany i bez telefonu na jakies 2 tygodnie...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zodiak

    Nie licz na kompetencje tzw. ekspertów. Ptasia tylko napisać, że masz zgasić problem przez formularz i będziesz czekał. Może dwa tygodnie, może miesiąc... Nie potrafią udzielić kompetentnej odpowiedzi w najbardziej błahych sprawach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    najlepsze jest to ze wydalem dzis 30zl na rozmowy z nimi i nic... dostalem sms ze moje zamowienie zostalo anulowane ale pesel mam zablokowany na 40 dni... chora jazda.... napisalem na FB do expertow oraz post na ich stronie... mam czekac cierpliwie zobaczymy jak dlugo...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jesli masz abonament za 159 zl miesiecznie na 24 miesiace + cena telefonu to szczerze mowiac srednio to sie oplaca.To juz lepiej bylo wziac nju mobile( w sumie tez Orange ale o wiele taniej wychodzi) + telefon na raty( w Euro masz raty prawdziwe 0 %).Taniej by to wyszlo i nie meczylbys sie z brandowanym telefonem.Jak masz jeszcze mozliwosc to przemysl ten abonament jeszcze raz tym bardziej ze w nju mobile mozesz praktycznie w kazdej chwili zerwac umowe bez ponoszenia kosztow.

    A wracajac do meritum sprawy to we wszystkich sieciach jest podobnie.Po prostu jak czlowiek ma szczescie to trafi na normalnych ludzi ktorzy wiedza o co chodzi w ich pracy a jak nie to pozniej sa takie przeboje jak Twoje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    329zl na sluchawke i akurat ja mam abonament za 145zl to juz wychodzi troszke lepiej :) bo ja licze to tak.

    100zl rata teelfon 45zl abonament i juz jest inaczej.... a w takim euro nie koniecznie moge dostac telefon na raty :) a 2700zl w euro za telefon dac to troche nie halo dla mnie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Skoro masz abonament za 145 to wyjdzie taniej o jakies 200 zl niz w opcji z Euro i nju mobile no chyba ze w nju mobile nie placilbys gornych limitow to wtedy ta opcja jest tansza.No ale sam wiesz co jest lepsze,korzystniejsze i mniej uciazliwe dla Ciebie.

    Mam nadzieje ze szybko uda Ci sie rozwiazac ta sprawe z przeniesieniem numeru i ze bedziesz szczesliwym posiadaczem HTC One.Powodzenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to, ze zatrudniaja niekompetentne osoby to jedna sprawa, druga ze dzial sprzedazy badz propozycji (nie wiem pamietam juz ktory) to firma zewnetrzna prowadzaca infolinie dla orange, po trzecie wina lezy po stronie systemu ktorym zarzadza zapewne IT, wiec tak naprawde nie ma co sie wyzywac na zwyklym konsultancie, ktory jest na pierwszej linii strzalu, ale niestety, tak to juz bywa...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam.

    Chciałem wziąć nowy abonament z przeniesiem numeru z karty play na abonament orange, dzwonilem na infolinie pytalem czy jest taka mozliwosc otrzymalem odpowiedz ze jest nastepnie pytalem na czacie i tez osoby na infolini informowali mnie ze jest taka mozliwosc.

    Taka możliwość jest tylko w salonie . (z karty inny operator na abo orange)

    Przez online masz informacje ,że możesz przenieść tylko jeśli numer po stronie dawcy jest na abonament

    Jeśli zapytałeś tylko o możliwość a nie sposób realizacji to niestety błąd więc zamówienie nie zostanie zrealizowane ani teraz ani po odblokowaniu nr. pesel.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    pytalem o przeniesie z karty play na abo :) mowili ze jest taka mozliwosc ;] nawet mam zapisana gdzies rozmowe z konsultantem na orange.pl na infoliniach tez jakas babka mowila... poza tym problem z orange nie jest tylko z komorkami ludzie od neostrady tez nie sa z tych bystrych...

    raf//

    pytalem o przeniesienie przez orange online... lepiej wiem co robie chyba nie?

    Edytowane przez michci0

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ty nie rozumiesz

    TAK MOŻLIWOŚĆ JEST ALE W SALONIE ! należało dopytać gdzie można realizować takie przejście a nie czy można. Czyli informacje otrzymałeś i to poprawną.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x