Witam.
Chciałem wziąć nowy abonament z przeniesiem numeru z karty play na abonament orange, dzwonilem na infolinie pytalem czy jest taka mozliwosc otrzymalem odpowiedz ze jest nastepnie pytalem na czacie i tez osoby na infolini informowali mnie ze jest taka mozliwosc. Wiec skladam zamowienie na telefon HTC ONE abonament 159zl wszystko ladnie pieknie przyjezdza kurier odbieram ale co sie okazuje? kurier ma tylko papiery do podpisania o przeniesienie numeru... uswiadomil mnie KURIER ze orange rozklada to na dwa etapy (na infolini nikt o tym nie informowal) mysle trudno podpisze moge chwile zaczekac... mija tydzien patrze status na orange.pl/status i widnieje napis przetwarzane... dzwonie praktycznie codziennie co sie dzieje czy wszystko w porzadku czemu to wszystko tak dlugo trwa... osoby na infoliniach mowia ze wszystko w porzadku ze trzeba jeszcze czekac... dzis dzwonie pytam sie co jest i dalej to samo... dzwonie drugi raz odebrala jakas mila Pani chyba bardziej kompetentna od reszty osob i zapytala czy przenosi Pan z kart na abonament odpowiedziałem ze tak, a Pani na to "to i tak te zamowienie zostanie anulowane musi Pan czekac" to juz mi cisnienie skoczylo, tydzien czekam informuja mnie ze bedzie wszystko w porzadku czasem to dluzej trwa. Probuje anulowac to i prosze o odblokowanie numeru PESEL abym mogl zlozyc zamowienie na zupelnie nowy numer bo w moim miescie nie maja tego telefonu, a tylko w salonie moge przenieść numer z karty... No i co uslyszalem? ze mojego numeru pesel nie moga odblokowac bo po pierwsze nie moga w systemie anulowac mojego poprzedniego zamowienia ktore i tak nie zostanie zrealizowane bo play odmowi przeniesienia numeru... a druga sprawa to oni nie moga odblokowac numeru pesel i po anulowaniu poptrzedniego zamowienia bede czekal jeszcze 72h na odblokowanie pesla... wiec czekam juz tydzien informowany ze wszystko dojdzie do skutku teraz sie dowiaduje ze jednak sie to nie uda... ale musze czekac do 10 dni na zamkniecie przez system zamowienie + 72h na odblokowanie numeru pesel.... to jest chore co Orange wyprawia... na infolini rozmawialem z Pania 38minut ktora powiedziala ze zwiazku z tym ze tyle czekam i taka sytuacja nastapila przeniesie mnie do dzialu sprzedazy gdzie przez ta sytuacje bede mogl wynegocjowac lepsze warunki po przelaczeniu co uslyszalem? ze Pan z ktorym zostalem polaczony nic nie moze na to poradzic i dostane tylko taka oferte jaka jest na stronie orange.pl...
To jest chore kogo orange zatrudnia! ludzie sa niekompetentni wprowadzaja ludzi w blad! Czlowiek czeka chce wziac abonament na dwa alta i to tez najwyzszy a oni stwarzaja takie problemy! Trzymam sie przy tym orange jeszcze tlyko dla tego ze wszystkich znajomych mam w orange....
Moze szanowny użytkownik Orange Expert coś poradzi na ta moja sytuacje bo ja juz nie mam sily na to co sie dzieje w firmie Orange... Teraz jestem zablokowany i bez telefonu na jakies 2 tygodnie...