Skocz do zawartości
michci0

Jak Orange utrudnia zycie nowym klientom

    Rekomendowane odpowiedzi

    Moze szanowny użytkownik Orange Expert coś poradzi na ta moja sytuacje bo ja juz nie mam sily na to co sie dzieje w firmie Orange... Teraz jestem zablokowany i bez telefonu na jakies 2 tygodnie...

    Przeniesienie numeru na kartę jest możliwe tylko i wyłącznie w Salonie. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta można przenieść tylko i wyłącznie numer, który jest w ofercie abonamentowej.

    Po złożeniu zamówienia w przypadku, kiedy nie zostanie ono zrealizowane należy chwilę odczekać na zwolnienie PESEL-u (do 72h).

    Sprawdzę jak mogę pomóc Ci w opisanej sytuacji i odezwę się do Ciebie odpowiadając na zgłoszenie, które wysłałeś.

    Pozdrawiam

    Tomek

    Orange Ekspert

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x