Czyli generalnie tak jak myślałem. 🙂 Najgorzej z tym numerem przychodzącym, bo jak ktoś dostanie to może omyłkowo kliknąć odpisz i pójdzie do /dev/null
Lepiej, gdyby aplikacja rezerwowała dla siebie np. 30 znaków na jakiś tekst typu: /wyslane z bramka.na-sms.pl/ wtedy było by jasne, że na ten numer nie należy odpisywać.
Co do opóźnień to tak jak pisałem - ja tego nie zauważyłem. Przynajmniej na razie. Faktem jest też, że nie piszę zbyt dużo smsów, więc korzystam raczej sporadycznie.
Darmowość aplikacji jest na pewno atutem, bo większość i tak ma wykupiony pakiet internetowy, a aplikacja raczej nie zjada zbyt dużo transferu. Wydaje mi się, że dla kogoś kto wysyła sporadycznie smsy może to być ciekawa alternatywa, jednak po wprowadzeniu opłat raczej bym już z tego nie korzystał. W tej sytuacji będzie to dobrym kąskiem dla osób nałogowo piszących SMSy i to jeszcze dla takich które wysyłają SMSy poza Playem, gdzie koszt jednego w sieci wynosi 10gr.
Aha, co jeszcze mi się przypomniało. Integracja z książką adresową - świetny pomysł, aczkolwiek rozwinąłbym to o taką możliwość jak jest np. w Handcent SMS, czyli po wpisywaniu numeru/osoby wyświetlane byłyby propozycje. Obecnie mogę wybrać z listy osób i to tylko domyślny numer. W przypadku kiedy osoba ma więcej niż jeden numer telefonu jest problem.