Ludzie o czym wy piszecie ?
Producent deklaruje do 100 godzin rozmów i do 1000 godzin czuwania. Jeżeli telefon w czuwaniu nie wytrzymuje 2 dni to na 100% jest coś nie tak, i można reklamować za niezgodność towaru z opisem. I nie powinno was jako użytkownika interesować czego to jest wina - telefonu czy baterii. Reklamować i tyle !!! Niech firma serwisująca ten złom się martwi co jest powodem.
APN Serwis jest jedyną firmą w Polsce zajmującą się serwisem pentagrama.
Macie na ten telefon 24 miesiące gwarancji Door To Door i nie powinniście się martwić co jest uszkodzone w telefonie.
wchodzicie na stronę Strona WWW - Witamy na naszej stronie! na środku jest duży żółty guzik Zgłoszenie Pentagram. Tworzycie konto, zgłaszacie usterkę, dzwonicie po kuriera na ich koszt i wasze zmartwienia zostają załatwione w przeciągu 21 dni roboczych od daty zgłoszenia.
A jeżeli się obawiacie że wasze podejrzenia usterki mogą zostać uznane za niezasadne to nie macie się czego bać.
Żadna firma nie ma was prawo obciążyć za niezasadne oddanie sprzętu do serwisy, gdyż nie jesteście profesjonalistami w tej dziedzinie i nie macie obowiązku się znać, a jeżeli serwis tak będzie chciał zrobić to mówicie że rzecznik praw konsumenta będzie miał inne zdanie na ten temat.
Ja oddałem swojego monstera już 2 razy na gwarancji i niech tylko spróbują powiedzieć że mam za coś zapłacić.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników monstera.
JATR