"Hype" i "fame" to nakręcenie fanów na grę, którą produkujesz. Im większy wskaźnik, tym większe oczekiwania, ale i gra może się lepiej sprzedać.
Biura w grze są trzy, tzn. do max 8 osób w teamie.
Grę już jakby przeszedłem, bo developing konsol kończy się po 20 latach i nic więcej się nie dzieje.
Gra po zdobyciu 100-150mln $ staje się zbyt prosta, bo stać cię na wszystko. Poza tym jeżeli zatrudni się ekipę z bardzo wysokimi statystykami, to wychodzi każda gra. Po zrobieniu gry edukacjyjnej o egipcie, która nie miała by prawa się sprzedać w rzeczywistości, w grze sprzedała się w okolicach 1,5mln sztuk na PC (który wg wskaźników gry ma mniej niż 1% rynku). Z tym wiąże się jedna wada gry- w jej świecie piractwo w ogóle nie istnieje, więc każda gra w późniejszym terminie sprzedaje się w ogromnym nakładzie. Mój rekord, to bodajże 70mln sztuk.
Ogólnie gra bardzo fajna 😃