Skocz do zawartości
bachubachu

Biała karteczka jest czerwona, telefon zalany?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    po pierwsze telefon na co dzień był noszony w silikonowym pokrowcu, wiec nie miałam dostępu do slotu na kartę SD, wyciągnęłam telefon z gumy i SPRAWDZIŁAM czy zaślepki są zamknięte, telefon skorzystał z kąpieli i się zalał, z powodu że slot na kartę SD pomału się otwierał po czym odskakiwał.

    Oddałam telefon do serwisu na gwarancie producenta, i opisałam usterkę w ten sposób : Chcąc sprawdzić czy telefon jest faktycznie wodoodporny o czym zapewnia producent na stronie ww.sony.com, w instrukcji dołączonej do telefonu, oraz w reklamach, na bilbordach i na prezentacjach XPERI Z, poddałam telefon TESTOWI w celu sprawdzenia i sporządzenia recenzji, po zamknięciu szczelnie uszczelek wsadziłam telefon do płytkiego szklanego naczynia (naczynie nie przekraczało 1 metra) z wodą (czystą) na kilak minut (nie przekraczając 30 minut) po czym wyciągnęłam telefon, telefon zaczął wariować, zaparowało oczko obiektywu aparatu przedniego oraz tylnego, po czy otworzyłam zaślepki i okazało się że telefon jest zalany wszystkie białe karteczki są czerwone a z telefonu wypłynęła woda, po chwili telefon się wyłączył nie włączałam go by nie uszkodzić go bardziej. Uprzejmie proszę o uwzględnienie mojej gwarancji, z racji takiej że nie zawiniłam nie jest to uszkodzenie mechaniczne a ja z swojej strony użytkowałam telefon zgodnie z instrukcją i celu do jakiego jest on przeznaczony, telefon jest nie szczelny przez co nie jest wodoodporny i tym samym nie jest zgodny z opisem uwzględnionym w instrukcji, dodam że był to pierwszy kontakt telefonu z wodą. z poważaniem J... T...

    Po dwóch tygodniach oczekiwania na odpowiedz dostałam ją:

    post-234505-14255726828789_thumb.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Brawo. Czyli jednak SONY podchodzi do sprawy jak należy ;)

    Wysyłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    FreaX

    Super, a gadają że tacy źli ludzie są w Sony, nie anulowali gwarancji zalanego telefonu :) imponują mi ;)

    Napisane w moim leciwym LG GT540 za pomocą Swype :3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cenioo

    Może zrobili test czy faktycznie zaślepka sama się otwiera a skoro tak i nie stwierdzili uszkodzenia samej zaślepki/gniazda to w sumie ok. Ale faktycznie coś to łatwo poszło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vitucky

    duży wpływ miala pewnie znajomosc tematu przedstawiona na wstepie w opisie usterki.Gdyby wyslal tylko telefon bo jest na gwarancji i napisal zdawkowo ze zalany nie wiadomo dlaczego pewnie mogloby byc to potraktowane inaczej.Tak czy siak sprawa rozwiazana jak należy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też tak uważam, gdybym napisała telefon zalany, otworzyli sloty zobaczyli czerwone karteczki. I na tym by się skończyło. Odesłali by z odpowiedzią uszkodzenie mechaniczne, i tyle. A ja by napisać reklamacje przestudiowałam całą instrukcje dwa razy. Kidy gdzie można zanurzyć telefon w jakich warunkach w jakiej wodzie itp. każdy najdrobniejszy mój błąd niedopatrzenie zadziałało by na moją nie korzyść, wiec każde słowo jakie napisałam w reklamacji było przemyślane. :) Nie oddawałam telefonu na niezgodność towaru z umową bo to by mi gó**o dało, tu zależało by od sprzedawcy a czytałam że on może powiedzieć nie bo nie i tyle uzasadnić że w chwili sprzedaży było z nim wszystko okey, musiała bym na swój koszt ściągać rzeczoznawce, a tak stwierdziłam że zacznę od gwarancji producenta w końcu daje gwarancie na to że telefon jest wodoodporny i na to że uszczelki nie przepuszczają wody. Znałam swoje prawa znałam instrukcje wiec mnie niczym nie zagiął. dodatkowo umieściłam wpis na ich stronie na fb. na sony PL i na sony com po czym sony pl odesłał mnie do sony com a sony com dało mi adres do strony swojego serwisu i że z nimi mam się kontaktować. Tak że jeśli piszę się reklamancie trzeba znać swoje prawa, i treść zamieszczoną w instrukcji :) a każdy ma szanse na pozytywne rozpatrzenie :) :hurra:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mama problem,w swojej zetce mam bardzo luźną zaślepke od usb i nie wiem jak to możliwe karteczka biała stała sie czerwona :zdziwko: . Jeżeli mi telefon padnie lub jakaś cześć nie z winy zalania to naprawią mi to bez problemu? czy po gwarancji juz mam?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wydaje mi się że powinieneś oddać ją teraz na gwarancję z tytułu nieszczelności uszczelki

    Edytowane przez Raciborski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko że ta zaślepka kompletnie nie dochodzi(nie zamyka sie) i ciekawe co powiedza w takiej sytuacji jak oddam go na gwarancje. Chcialem na własna reke wymienić zaślepke. Ciekawi mnie tylko czy będe miał dalej gwarancje na telefon w razie gdyby.

    ---------- Post dołączono o 23:46 ---------- Poprzedni post napisano o 23:04 ----------

    jutro zadzwonie prosto do serwisu i zobaczymy co mi powiedzą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vitucky

    ktos mial podobny przypadek i wystarczylo dobrze przeczyscic zaslepke bo moze kurz sie nazbieral tam w szczelinach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x