Skocz do zawartości
bachubachu

Biała karteczka jest czerwona, telefon zalany?

    Rekomendowane odpowiedzi

    cenioo

    Taki test powinien mieć każdy telefon fabrycznie od nowości... Dlaczego to ma być nasz problem (użytkowników) że panel się odkleja?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JEneR

    Wszystkie czujniki miałem niestety czerwone .. zobaczymy ... trzymam kciuki że jednak go przyjmą ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem czy dobrze napisałeś, bo mogą Ci w odpowiedzi napisać że zaślepki były nie szczelnie zamknięte. Jak byś przeczytał cały post, to ja kilka miesięcy wcześniej oddawałam całkowicie zalany telefon który nie był na chodzie. Pisząc w prost że perze prowadziłam własny test.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JEneR

    dodstałęm taką infroamcje na support.pl

    Gwarancja:

    Tak

    Opis usterki:

    Problem z aplikacjami (przeczytaj uwagi dodatkowe) (czytaj skan)

    Uwagi:

    RYSKI

    Akcesoria:

    01. Karta gwarancyjna [1 Ilość]

    Problemy z aplikacjami ?! nie wiem o co chodzi ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    kurde, u mnie jest taki sam problem jaki był u Ciebie, telefon mi się zalał, zaślepki były zamknięte, ale nie zrobiły się czerwone. Telefon pojechał na gwarancje do serwisu, po czym po 11 dniach otrzymałam odpowiedź że telefonu nie da się naprawić ponieważ się zalał. nie wiem co zrobić, telefon ma niecałe 4 miesiące, zapłaciłam za niego ponad 2 tysiące, jak to zrobiłaś że wymienili ci na nowy ? gdzie napisałaś z tą sprawą? proszę o pomoc ;(

    ---------- Post dołączono o 00:48 ---------- Poprzedni post napisano o 00:25 ----------

    Witam,

    po pierwsze telefon na co dzień był noszony w silikonowym pokrowcu, wiec nie miałam dostępu do slotu na kartę SD, wyciągnęłam telefon z gumy i SPRAWDZIŁAM czy zaślepki są zamknięte, telefon skorzystał z kąpieli i się zalał, z powodu że slot na kartę SD pomału się otwierał po czym odskakiwał.

    Oddałam telefon do serwisu na gwarancie producenta, i opisałam usterkę w ten sposób : Chcąc sprawdzić czy telefon jest faktycznie wodoodporny o czym zapewnia producent na stronie ww.sony.com, w instrukcji dołączonej do telefonu, oraz w reklamach, na bilbordach i na prezentacjach XPERI Z, poddałam telefon TESTOWI w celu sprawdzenia i sporządzenia recenzji, po zamknięciu szczelnie uszczelek wsadziłam telefon do płytkiego szklanego naczynia (naczynie nie przekraczało 1 metra) z wodą (czystą) na kilak minut (nie przekraczając 30 minut) po czym wyciągnęłam telefon, telefon zaczął wariować, zaparowało oczko obiektywu aparatu przedniego oraz tylnego, po czy otworzyłam zaślepki i okazało się że telefon jest zalany wszystkie białe karteczki są czerwone a z telefonu wypłynęła woda, po chwili telefon się wyłączył nie włączałam go by nie uszkodzić go bardziej. Uprzejmie proszę o uwzględnienie mojej gwarancji, z racji takiej że nie zawiniłam nie jest to uszkodzenie mechaniczne a ja z swojej strony użytkowałam telefon zgodnie z instrukcją i celu do jakiego jest on przeznaczony, telefon jest nie szczelny przez co nie jest wodoodporny i tym samym nie jest zgodny z opisem uwzględnionym w instrukcji, dodam że był to pierwszy kontakt telefonu z wodą. z poważaniem J... T...

    Możesz powiedzieć w jakiej formie napisałaś te zgłoszenie i gdzie je zaniosłaś? mam identyczny problem tylko że z Z1, telefon wrócił z serwisu a serwisant stwierdził że naprawa jest niemożliwa. Muszę zanieść ten telefon do autoryzowanego serwisu Sony ? w jakiej formie mam opisać swój problem? napisać na kartce i zanieść wraz z telefonem do serwisu ? już wariuje przez to... proszę o pomoc

    Edytowane przez szelma
    Niepoprawne wyświetlanie cytowanego tekstu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie wiem co was korci aby sprawdzać czy zetka jest faktycznie wodoszczelna, w moim mniemaniu to bardziej chwyt reklamowy niż faktyczną wodoszczelność. te pseudo uszczelnienia mają chronić przed np użytkowaniem w czasie deszczu niż kąpiel w basenie bo ciśnienie statyczne i tak zrobi swoje, spójrzcie jak są zabezpieczone zegarki wodoodporne gdzie miejsca uszczelnień są skręcone a tu zaledwie na wcisk klapki. zresztą są jeszcze miejsca glosniczka i mikrofonów. gdzie może się dostać woda. niektórzy to są naiwni a potem płaczą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    skoro producent zapewnia normami IP że telefon jest wodoodporny, za telefon płaci się 1,5 miesięcznej wypłaty- to chyba tego jasna cholera wymagam żeby telefon był taki jaki ma być.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a jest nie jest, soft który wypuszczają powinien być pozbawiony wad a jest nie jest. teoretycznie spełnia normy a w praktyce różnie jest

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to jest ostra ściema z tą wodoodpornością. producent wciska niezły kit, jak włożysz telefon 1 lub 2 raz do wody to nic się nie stanie, ale radzę uważać z kilkakrotnym wkładaniem do wody bo telefon się zaleje i nic z niego nie zostanie. Ja akurat posiadam Z1, na którą pracowałam dwa miesiące, i telefon szlak trafił po 4 miesiącach... telefon się zalał, w dodatku anulowano mi gwarancję. nie mam pojęcia co teraz zrobić, na pewno tak tego nie zostawię, będę walczyć o przywrócenie gwarancji każdym możliwym sposobem i będę się domagać wymiany telefonu na nowy. Producent wciska takie wały a przyjdzie co do czego i telefon jakimś cudem się zaleje to dwuletnia gwarancja idzie się je*ać. pieprzeni naciągacze...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wystarczy ich troszkę postraszyc. Ja miałem sytuacje z zalaniem dwa razy i juz dwa razy dostałem nowy telefon. Przyczyną zalania zawsze był odklejajacy się tylny panel. Tel zrobił się gorący klei puścił niczego nieświadomy umylem tel i juz było po nim. Napisałem list do sony wysłałem tel. Zagrozilem ze jeśli mi nie naprawią to powalcze innaczej. Powolalem się na różne fora na których ludzie piszą o tych przypadkach z odklejaniem się klapki i dostałem nowy tel. Niestety i ten już się rozkleil, badziew jakich mało a miało być tak pięknie :)

    Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x