Skocz do zawartości
Jakub566

Jaki najlepszy custom rom? Pytania świeżaka

Rekomendowane odpowiedzi

Jbc nie mam w ogóle doświadczenia w modowaniu telefonów, custom romach itd. Aktaulnie jestem na oficjalnej wersji ICS od HTC. Roota jeszcze nie zrobiłem, ale to chyba kwestia paru minut. Ktoś obeznany jest w stanie mi mniej więcej wytłumaczyć jak wygląda instalacja custom roma oraz jakie są najlepsze na ten telefon? Najbardziej zależy mi na szybkości i stabilności. Nie muszę mieć androida 5.0 i miliona funkcji, ważne żeby mieć telefon był jak najwydajniejszy i najstabilniejszy. Wszelkie rady mile widziane, z góry dzięki. :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    amdr

Andromadus CM10.1 od Flinny'ego jest zdecydowanie najszybszy, żadem rom z htc sense nie ma do niego startu.

a poza tym to byyyyyyyło takich tematów ho ho ho.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tylko że ten Andromadus CM10.1 od Flinny jest chyba tylko do HTC Desire Z ???????????

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jest i na Desire S :)

Ja jako użytkownik DZ polecam XD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Panowie podajecie proszę linka do ROM na Desire S. Z góry serdecznie dziękuję

Wysłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja akurat wolę ROMa z Sensem zamiast "czystego" Androida (czyt. Cyanogen) i niestety muszę powiedzieć, że wybór jest już bardzo mały. W dodatku w tym roku miałem zainstalowane 3 najpopularniejsze mody z Sense i niestety każdy z nich ma jakieś wady, mniejsze lub większe.

Od siebie polecam ten ROMik, jestem przekonany że to najlepszy soft z Sensem który ciągle jest "wspierany": [ROM][26 July][4.0.4][sense 4.1 Full][OTA|HUB|Tweaks|v1.1.0 ModPack] SVHD v1.7.5 - xda-developers