Skocz do zawartości
apofis400

Dell Streak 5 - brak sieci komórkowej- nie aktywna w ustawieniach

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Proszę bardzo o pomoc.

    Zakupiłem nowy tablet z funkcja telefonu Dell Streak 5 , i na początku nie było ładowania, i nie było za każdym razem komunikacji miedzy tym tabletem a komputerem po usb.

    Inne funkcje jak internet , Wi-Fi, sieć komórkowa - telefon w tym tablecie działał bez problemu,

    Postanowiłem więc przywrócić mu ustawienia fabryczne na brak ładowania i komunikacji po usb.

    Po przywróceniu ustawień fabrycznych tablet dell zaczął się bez problemu ładować , usb tez działało prawidłowo z komputerem.

    Lecz pojawił się poważny problem z siecią komórkowa,chodzi o to ze nie mogę się połączyć z sieci komórkowa T-Mobile ,ani nie mogę wykonywać połączeń telefonicznych, zaznaczam ze przed przywróceniem ustawień fabrycznych funkcje sieci komórkowej działały bez problemu i mogłem bez problemu wykonywać rozmowy telefoniczne.

    Jak wejdę w ustawienia -ZAKŁADKA- Sieci zwykłe i bezprzewodowe, na samym dole jest opcja Sieci komórkowe która jest nie aktywna,w której można zmieniać opcje sieci komórkowej i wyszukać siec komórkową, nie wiadomo dlaczego , jest podświetlona na szaro a nie jak inne opcje które są aktywne na biało ,

    Dlatego na samej górze nie mam poziomu sygnału sieci komórkowej żadnej, a mam nad znaczkiem poziomu sygnału znaczek x. - czyli można to rozumieć brak sygnału sieci komórkowej.

    Jeszcze chce zaznaczyć czy funkcja Tryb samolotowy która jest aktywna,która jest zaznaczona ma coś wspólnego z siecią komórkowa???

    A z drugiej strony ktoś inny kazał mi wyłączyć ten tryb samolotowy który jest powiązany z siecią komórkową, lecz w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć tego trybu!!!!!

    Proszę o pomoc co mogę zrobić , czy coś się usunęło jakaś aplikacja , podczas przywracania ustawień fabrycznych.

    żądnego innego oprogramowania mu nie wgrywałem poza tym jaki jest zainstalowany fabrycznie.

    Pozdrawiam

    Tomasz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wibi

    Właściwie sam sobie odpowiedziałeś, przyczyną jest niewątpliwie tryb "samolotowy" czyli wyłączenie sieci komórkowej. Nie podałeś jaki masz soft ale i tak radzę wgrać od nowa. Nie wiem tylko czy oryginalny Froyo jeszcze jest na stronie Della? jeśli nie,wgraj MODA,polecam DSP. Więcej na temat softów znajdziesz czytając ten dział.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x