zbig73 .. czy ktos ma podobne problemy. W czasie połaczeń, rozmówca mnie nie słyszy, czasami telfon wyłacza się!! dramat, czy to wina HTC One czy sieci Orange????
kijku20 Mam podobny problem wiele rozmówców mówi, ze mnie nie słyszy podczas rozmowy lecz po chwili wraca do normy ja mam t-mobile więc pewnie to wina naszych egzemplarzy HTC
zbig73 .. dzieki za wsparcie , smutne ale HTC do reklamacji .. gdy odbiorca mówi, ze mnie nie słyszy jak jego slysza bardzo dobrze, a poziom sygnalu operatora jest czesto na max!!
wuwojtas Mam niestety to samo, zwłaszcza na początku rozmowy, ale poczekam jeszcze na aktualizację. Wysyłane z mojego HTC One za pomocą Tapatalk 2
fenfir Ludzie sprawdźcie opcję hd voice, macie ją pewnie włączoną, wyłączcie 3g przed rozmową i sprawdźcie czy dalej jest to samo? Powinno być ok, takie "problemy" ludzie mają na różnych fonach. Problem jest w niektórych sieciach z tego co pamiętam. Nie jest to w każdym razie usterka telefonu.
zbig73 rzeczywiscie tak samo było na SSIII, w trybie 3G rozmowy były przerywane .. wyłaczysz 3G to wyłaczysz internet, spowolnisz go do wstretu, zamula sie . gdzie jst to Hd voice??
Sadness Pisałem w innym temacie o problemie z szumami w tle w sieci PLAY: https://forum.android.com.pl/topic/300614-rozmowy-ga-osowe-szumy-w-tle/ Również jest to związane z HD Voice. Jak widać nasi wspaniali operatorzy nie potrafią poprawnie zestawić połączeń HD dla wszystkich modeli telefonów obsługujących tą funkcję. ao.o
yahimo czyli jest jakiś sposób na uniknięcie tych zaników?? można wyłączyć HD Voice - luc coś zmienieć w ustawieniach?
Sadness czyli jest jakiś sposób na uniknięcie tych zaników?? można wyłączyć HD Voice - luc coś zmienieć w ustawieniach? Ja zgłosiłem sprawę do P4. Konsultant oczywiście bladego pojęcia co to jest HD Voice. Napisał stosowne zgłoszenie na podstawie tego co mu dyktowałem. Po tygodniu dostałem odpowiedź, że z ich strony problemu nie ma. Jestem ciekawy jak to sprawdzili, skoro nawet dział techniczny nie raczył się ze mną skontaktować. Orientuje się ktoś może czy jest w ogole coś takiego jak wsparcie techniczne w P4? Chciałbym porozmawiać o tym z osobą, która jest rozeznana w temacie, a nie z ćwierć inteligentem któremu kazali klepać jak robot to co podadzą mu na kartce...
ibizzz Ludzie sprawdźcie opcję hd voice, macie ją pewnie włączoną, wyłączcie 3g przed rozmową i sprawdźcie czy dalej jest to samo? Powinno być ok, takie "problemy" ludzie mają na różnych fonach. Problem jest w niektórych sieciach z tego co pamiętam. Nie jest to w każdym razie usterka telefonu. Nie mogę znaleźć żadnych ustawień dotyczących sieci ( wybór 3G, HD Voice itd ) i nie wiem czy to zasługa ROMu - Revolution HD czy w One te funkcje są gdzieś poukrywane?
Kronos Mam to samo "ale ja Pana wogóle nie słyszę" i to bardzo często- Karta z Plusa bez HD Voice więc to nie wina sieci a telefonu. Poza tym w domu jestem w zasięgu tylko 2G. HD Voice obsługuje tylko T-mobile.
yahimo no dora, ja mam w t-mobile (około miesiąca temu dostałem nową karte sim) i często rozmówca mnie nie słyszy, skoro t-mobile wspiera tą "technologię" to skąd się biorą te problemy?
Kronos Co nie zmienia faktu, że ja mam problem na sieci Plus a więc problemy nie są zwiażane z HD Voice
zbig73 Ustawienia->Transmisja danych->Tryb sieci. Przestaw na Tylko GSM i sprawdź. Fenfir!! Nie wprowadzaj ludzi w bład, przestawiajac telefon na GSM, wracasz do sredniowiecza, jak tusk z ubojem rytualnym!!! Internet prawie NIE DZIAŁA, albo po waszemu CHOLERNIE MULI!!!!!
Kronos A poza tym cofanie sie do ustawień 2G to nie rozwiązanie. Telefon ma działać sprawnie ma 2G, 3G i 4G a póki co jest problem "ja nic nie słyszę". Do bani
fenfir Po prostu na 3G HD Voice działa, a póki nie da się go wyłączyć, przełączenie na 2g jest w celu sprawdzenia 😉 Kronos masz jakiś pomysł to podaj, a nie nabijasz posty w nie swoim dziale.