Skocz do zawartości
Danut

Google Checkout - brak przelewu od Google

    Rekomendowane odpowiedzi

    Danut

    Gdzie pisałeś maila, bo ja coś tam znalazłem ale nie wiem czy Pisze do nich tam gdzie trzeba. Podaj linka do support, to też napiszę. Dwa miesiące bez nadania przelewu u mnie, wydaje mi się ze to może być spowodowane tym ze w listopadzie checkout będzie zamknięty i wszystko przeniosą do wallet

    Edytowane przez Danut

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Danut

    Wybrałeś która opcję? Bo jak ja wybrałem wypłata to musze podać Id sklepu i id zamówienia. A chodzi mi o pytanie dlaczego nie przelali pieniędzy za lipiec i czerwiec.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    Oj chłopie, każdy przelew jest realizowany 15 następnego miesiąca. Więc za czerwiec był 15 lipca, a za lipiec będzie 15 sierpnia...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Danut

    Pomyliło mi się chodziło mi o maj i czerwiec, wiem ze przelewy za poprzedni miesiąc są 15. Powinienem mieć zaksięgowany przelew 15 czerwca i 15 lipca

    ---------- Post dołączono o 21:26 ---------- Poprzedni post napisano o 21:02 ----------

    Chodzi o to ze w zakładce zapłaty nie mam zapłat w dniach 15 czerwiec (za maj) i 15 lipiec (za czerwiec). Myślałem że jeden miesiąc to było jakoś weryfikowane moje konto bankowe. Bo zmieniłem bank na checkout. (wyprzedza odpowiedz konto to aktywowane płatnościami od google) jak do nich napisać aby zajęli się ta sprawą? Przez ten suport musze podać id sklepu i id transakcji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    Napisz z tego linka co ci podałem i wpisz numer transakcji ostatni jaki masz. A najlepiej jak znasz angielski to wypełnij formularz i do Ciebie oddzwonią.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Danut

    Napisałem wczoraj i dostałem odpowiedź ze nie wysłałem dokumentów (https://checkout.google.com/support/sell/bin/request.py?contact_type=verification_svida&submit=Continue) dlatego miałem wstrzymane płatności... OK problem rozwiązany. Jak ktoś ma problem to najlepiej napisać do Google. Dzięki wszystkim.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    A ja dostałem fajnego bonusa na wakacje :E Dzisiaj na koncie pojawiły mi się dwa przelewy, także jutro pewnie będą dwa nastepne :E Niezły mają bajzel. Ciekawe co teraz, pewnie będę miał minusa u nich na koncie. A z tymi dokumentami to dziwne, bo mi na razie nic na ten temat nie napisali. Jeszcze poczekam jak się rozwinie sytuacja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shortez

    Jest tak - wypłata jest 15, do Polski idzie 2 dni, przeważnie już 17 powinny być na koncie, wypłata jest za poprzedni miesiąc czyli w tym miesiącu dostajemy za czerwiec. Co do bledu, google wysłało kilkakrotnie tą samą sumę za miesiąc co spowodowało w niektórych wypadkach sumy rzędu kilkunastu tysięcy (wiadomość od znajomego, mi osobiście na 4 cyfry suma wyszła), google checkout poprawnie odnotował to i na kontach każda osoba ma bilans na minusie. Narazie nie wiadomo jak to bedzie, nie ma żadnego oficjalnego stanowiska google w tej sprawie.

    Na pewno polecą głowy za to bo to błąd liczony w milionach $

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    Jest dokładnie tak jak piszesz, przed chwilą dostałem maila z supportu:

    Thanks for the email. Earlier this week there was a technical issue that resulted in some Play developers mistakenly receiving more than one disbursement payment. You may have seen this reflected on the “Transactions” page of your Google Wallet Merchant Center account. We discovered the issue within a few hours and addressed the problem immediately.

    We've corrected the issue, and are in the process of reversing overpaid funds applied to your account. There is no action required by you. If we are unable to reverse the overpaid funds from your bank account we will adjust future earnings to account for the overpaid amount.

    Rest assured, your Google account will not be assessed any fees for incurring a negative balance as a result of this issue.

    We apologize for any inconvenience and appreciate your patience. Please feel free to reach out with additional questions.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x