Hej mam taki problem, w nowym tablecie (FreeTAB 1002 IPS X2 BT Keyboard) uwalona jest klawiatura, tzn. w ogóle nie da się jej naładować, nie włącza się po odłączeniu zasilania. Przy podłączeniu zasilania klawiatura pracuje, ale nie idzie jej sparować gdyż po wciśnięciu przycisku connect na chwile zapala sie niebieska lampka a później (po około 3 sekundach) klawiatura się wyłącza i można tak w koło Macieju bez końca. Tablet w tym czasie nawet nie zdąży wyszukać urządzeń BT dodam ze inne urządzenia widzi bez problemu, ale klawiatury już nie.
I tu się pojawia moje pytanie a w zasadzie dwa
- czy ktoś się spotkał z czymś takim, może da się ten problem rozwiązać samodzielnie?
- co sadzicie o serwisie modecom, na maile odpowiadają bardzo szybko, ale jak z reklamacją nie ma z tym problemów, nic dodatkowo nie popsują? Korzystał ktoś z ich usług ?
Pytam, bo gdy np. czytałem opinie o serwisie geoclever to się włos na głowie jeży.
Dodam ze mogę zwrócić tablet, bo nie minęło jeszcze 10 dni od zakupu, tyle ze musiałbym go odesłać do sprzedawcy, później czekać na zwrot kasy i dopiero kupić nowy, a to pewnie tyle samo czasu, co oddać ten, co mam na gwarancji i dodatkowo nie wiadomo, jaki będzie nowy egzemplarz.