@2xUP Owszem ale jeśli ma go prawie rok to musi sprzedawcy (Czyli tam gdzie kupił a nie producentowi) udowodnić, że usterka istniała w telefonie od początku (Nie koniecznie, że od początku nie działał głośnik ale to, że coś z telefon było od początku co przyczyniło się do usterki głośnika) A proste to nie będzie o ile w ogóle udałoby mu się coś takiego wykazać. Musiałby między innymi oddać telefon na ekspertyzę do rzeczoznawcy (Koszt o ile mnie pamięć nie myli to ok. 200 zł) A jeśli wynikłoby, że nie ma podstaw do uznania niezgodności towaru z umową te koszta nie zostałyby mu zwrócone a całą sprawa i tak skończyła by się w sądzie, dlatego lepszą kwestią jest serwis i jeśli właściciel nie jest zadowolony sprzedaż telefonu po jego powrocie. Aczkolwiek dziwi mnie, że ludzie piszą, że mają tyle problemów, bo moim jedynym jest utworzenie się drugie folderu w odtwarzaczu muzyki z kilkunastoma utworami mimo, że wszystkie pliki mają tą samą ścieżkę dostępu. Na koniec dodam tylko, że jak już komuś coś doradzasz to rozwiń swoją wypowiedź do tego stopnia aby wiedział co z czym się wiąże.