Skocz do zawartości
Bystryldz

Uwalony 540

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam taki błąd :( robiłem ruską metodą i lipa :/ zawsze błąd wyskakuje tutaj ...:/ jestem zielony jakieś porady ? :/ na początku zatrzymywał się na 97 teraz 75... ocb :/ jak go uratować :/

bladz.png

blado.png

Edytowane przez Bystryldz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a masz moze fastboot ?

jesli w cs emergency nie idzie to lipa ...

moze spróbuj z innym romem ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

próbowałem już 10 chyba i ciągle to samo .... wcześniej był teraz znikł, ew powiedz jak go wywołać

jesli w cs emergency nie idzie to lipa ... << nie rozumiem :( i czy jest możliwość że sam go naprawie czy tylko serwis ? wczoraj kupiłem telefon ... a i wyświetla mi się download mode

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Póki jest download mode nie jest źle.

Miałem podobnie, wyjmij baterię pobierz jakiś ROM (ja na orange miałem ten problem co Ty, więc dałem openpl) trzymając vol- podłacz USB, zaznacz EMERGENCY w KDZ i zobacz jeszcze raz. Upewnij się czy ROM pobiera się do końca. Wszystko bez baterii i kart. teraz jak dojdzie do 90%, a KDZ się zawiesi to już znak, że ROM się wgrał. Pojawi się też animacja na telefonie - zamknij klapkę, wtedy włóż baterię i tak zrób (zamknij), potem czerwona słuchawka i czekaj aż się włączy - już wtedy możesz go odłączyć.

Edytowane przez ZduneX25

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

może ktoś jakiś inny pomysł ? bo nie działa :/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A masz wibrację podczas trzymania POWER? Jak tak, to poczekaj chwilę, może tylko nie masz bootimage. Jak nie, to wgrywaj rom out.kdz (tylko ten pomógł mojemu kumplowi przy identycznym uwaleniu) w CS_EMERGENCY i download mode. Pobierz też inną wersję KDZ (angielską).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi